eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
آرزو
-
مهم ترین علایق من در یک عکس✨
از دی که گذشت هیچ از او یاد مکن فردا که نیامده است فریاد مکن
هدایت شده از معجزه|Miracle
آقا یکی فردارم تعطیل کنه من درس نخوندم😐😐😐😂
میتونم بپرسم چرا تحلیل گر سیاسی میارن توی تلوزیون؟ یعنی هنوز خبر ندارن تک تک مردم ایران برای خودشون یه تحلیل گر هستن؟
بیشترین کمک و لطفی که میتونم در حق یک معلم بکنم:)
چقدر این قانون ریاضی قشنگه چون این قانون دقیقا برای انسان ها هم صدق میکنه توی این عکس با چند تا عدد حرف چندین تا جمله رو کوتاه کرده...
بدتر از همه چیز اینه که پنجشنبه ها که همه دارن استراحت میکنن تو باید تشریف ببری مدرسه درس بخونی
زنگ تفریح رفتم سر کلاس انسانی ها که زنگ قبلش دبیر نداشتن روی تخته نوشته بود: دوست داشتم معلم املای تو بودم و "دوستت دارم" را املا بگویم و هی بپرسم : تا کجا گفتم؟ تو بگویی : دوستت دارم... روحیات بچه های انسانی زمین تا آسمون با بچه های ریاضی فرق داره خیلی دوست داشتنی هستن:)
منظورت چیه یعنی چی اصلا چه معنی داره این
هدایت شده از گمشدگان 😔📜
با اینکه برای خودم سخته ولی برای رضای خدا و پدر مهربانم صاحب الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه دارم سعی می کنم به سخن مولایم امیرالمؤمنین علیه‌السّلام عمل کنم. چون تقریبا شش ماهی میشه که دارم با آرزوهام زندگی میکنم، از وقتی این حکمت را خواندم، دارم سعی می‌کنم آرزوهایم را کم و کوچک کنم. طوری که با سعی و تلاش بتوانم به آن برسم. @gomshodegaaan گمشدگان😔📜
جزوه ی چند سال پیشم رو داشتم مرور میکردم اینو دوباره دیدم یادمه این قسمت رو اصلا نیاز نبود یاداشت کنیم ولی از بس زیبا بود و به دلم نشست با بغض یادداشتش کردم وقتی ما همچین خدای مهربونی داریم چرا نگرانیم؟ چرا بار غصه رو با خودمون حمل میکنیم؟