هر کاری میکنم که صبح ها یه متن بنویسم بزارم اینجا نمیشه
انگار فقط شب ها توانایی نوشتن دارم:/
شما هم وقتی میفهمید کسی که دوستش دارید به یه کتاب خیلی علاقه داره
هر جور شده کتابه رو پیدا میکنید و چند بار میخونید یا فقط من این جوریم ؟🤦🏼♀
چندین روز بود ندیده بودمش
اومد جلوم وایساد
زل زد توی چشمام
با دستش 🤏🏻 نشون داد
گفت دلم یه ذره برات تنگ شده بود:/
خب عزیز دلم
دلت تنگ نشده برام چرا تخریب میکنی
البته میدونم که خیلی دوستم داری
فقط ظاهرت یه جور دیگه نشون میده:/
یه دوستی داشتم
همیشه میگفت:
آدمای سختی کشیده دو دسته هستن
یه دسته میگن :
چون من این رنج رو چشیدم، پس بقیه هم باید تجربه اش کنن.
دسته ی دوم میگن :
چون من این رنج رو چشیدم و میدونم چقدر دردناکه ، پس نمیزارم کس دیگه ای این رنج رو بچشه و سختی ببینه.
از خدا میخوام
کمکمون کنه
که همه مون
جزو دسته ی دوم باشیم
تا دنیا
جای زیباتری برای زندگی بشه:)
آرزو
این یه هفته که گذشت به امید امروز حالم خوب بوده از فردا با چی دلمو خوش کنم؟
امروز جشن فارغ التحصیلی داریم :)
برداشت من از این دو تا قلب:
❤️ : دوست دارم
♥️ : خیلی خیلی دوست دارم ، عاشقتم ، خیلی خوبی ، نفسمی ، خیلی عشقی ، جیگری ، تو بهترینی ، فدات بشم من ، عالی هستی
پ.ن: خوش به حال کسی که براش ♥️ بفرستم.😂
آرزو
برداشت من از این دو تا قلب: ❤️ : دوست دارم ♥️ : خیلی خیلی دوست دارم ، عاشقتم ، خیلی خوبی ، نفسمی ،
البته تازگی زیاد حساسیت به خرج نمیدم که برا چه کسی♥️ بفرستم و برا چه کسی❤️ بفرستم
ولی به هر حال 😂