eitaa logo
آرزو
20 دنبال‌کننده
475 عکس
58 ویدیو
0 فایل
توی دنیای بچگیم اسمم "آرزو" بود اینجا نوشته هام، احساساتم، نظراتم و چیز های دوست داشتنیم رو ثبت میکنم:) برای صحبت مون : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_4g5k43n&btn=آرزو
مشاهده در ایتا
دانلود
زنگ تفریح رفتم سر کلاس انسانی ها که زنگ قبلش دبیر نداشتن روی تخته نوشته بود: دوست داشتم معلم املای تو بودم و "دوستت دارم" را املا بگویم و هی بپرسم : تا کجا گفتم؟ تو بگویی : دوستت دارم... روحیات بچه های انسانی زمین تا آسمون با بچه های ریاضی فرق داره خیلی دوست داشتنی هستن:)
منظورت چیه یعنی چی اصلا چه معنی داره این
هدایت شده از گمشدگان 😔📜
با اینکه برای خودم سخته ولی برای رضای خدا و پدر مهربانم صاحب الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه دارم سعی می کنم به سخن مولایم امیرالمؤمنین علیه‌السّلام عمل کنم. چون تقریبا شش ماهی میشه که دارم با آرزوهام زندگی میکنم، از وقتی این حکمت را خواندم، دارم سعی می‌کنم آرزوهایم را کم و کوچک کنم. طوری که با سعی و تلاش بتوانم به آن برسم. @gomshodegaaan گمشدگان😔📜
جزوه ی چند سال پیشم رو داشتم مرور میکردم اینو دوباره دیدم یادمه این قسمت رو اصلا نیاز نبود یاداشت کنیم ولی از بس زیبا بود و به دلم نشست با بغض یادداشتش کردم وقتی ما همچین خدای مهربونی داریم چرا نگرانیم؟ چرا بار غصه رو با خودمون حمل میکنیم؟
شاید واگیر دار بودن مریضی تنها به خاطر نزدیک بودن جسم ها نیست شاید با نزدیکی روح و قلب هم مریضیِ جسم منتقل میشه
من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید قفسم برده به باغی و دلم شاد کنید...
یه همچین پیامی از اونی که برات خیلی مهمه✨
توبه توبه خدایا😭
مشترک مورد نظر مریض میباشد لطفا آمادگی مواجهه با هر گونه پرخاشگری رو داشته باشید
https://eitaa.com/refaghattaabad/6761 پس مثل اینکه علاوه بر مریضی جسمی روانم هم مریضه
این پیام برای دو ماه پیشه الان بعد از دوهفته تجربه ی دوره ی جدید میتونم بهش اعتراض کنم یا زوده؟