بر این باورم که رابطه یه چیز دو طرفه اس
اگر روابطمون با کسی فقط وابسته به این باشه که من باید اول بهش پیام بدم
یا من باید همیشه سر صحبت رو باز کنم
میتونه نشان دهنده ی این باشه که طرف علاقه ای برای معاشرت با من نداره
پس ادامه دادن اینجور روابط اشتباهه و بیشتر باعث خسته شدن و ناراحت شدن خودمون میشه
ولی بعضی وقتا باید دیگران رو درک کرد
باید درک کنیم که ممکنه چه شرایط و مشغله هایی داشته باشن
اینکه منتظر باشیم تا طرف مقابلمون اول بهمون پیام بده میتونه مخرب خیلی از روابط باشه
نمیشه گفت کسی که بهت پیام نمیده اما وقتی تو بهش پیام میدی، اون با حوصله برات جواب های بلند مینویسه علاقه ای به ارتباط با تو نداشته باشه
پس شاید نیازه دیگران رو درک کنیم و گه گاهی به جای منتظر بودن برای دریافت پیام، خودمون پیام بدیم
اما باید سنجید که آیا واقعا این رابطه دو طرفه اس... ؟
مهربانم
من چطور خودم را تنها بدانم
در حالی که
تو همواره با منی
روز ها در افکارم و
شب ها در خواب هایم
- نکته ی مثبت مدرسه ی جدیدت چیه؟
+ اینکه زنگ های دوم به بعد بوی شیرینی و کلوچه میاد توی کلاس
- وای چه قشنگ. یعنی بچه ها شیرینی میارن یا بوش از بیرون میاد؟
+یه شیرینی پزی نزدیک مدرسه مونه:)))
ممنون که بعد از اینکه بهم پیشنهاد کردی کمکش کنم گفتی اما خودت رو درگیر نکن
ولی متاسفانه من اگر میتونستم به دیگران کمک کنم اما خودم درگیر ماجرا نشم الان در رشته ی انسانی تحصیل میکردم و هدفم روانشناسی بود
یه جوری از اینکه کسی نیست که حرف هام رو بهش بزنم و مشورت بخوام ناراحتم
وقتی هم موقعیت جور میشه لجبازی میکنم
انگار با لجبازی کردن و نزدن حرف هام به کسی دیگران اذیت میشن
دختر تو داری خودتو داغون میکنی این کارا چیه
بیاید یاد بگیریم که وقتی یه نفر قراره کاری رو در آینده انجام بده که ما قبلا تجربه اش کردیم در موردش مبالغه نکنیم و احساسات خودمون رو نگیم
واقعیت رو بگیم
این استرس و تلقینی که شما باعث به وجود اومدنش درون اون فرد میشید خیلی میتونه اذیتش کنه و خیلی چیزا رو براش تلخ کنه و تغییر بده