هدایت شده از رفاقت تا ابد
جالبه
ولی من ثانیه ثانیه ی پارسال رو ازبَرم
ثانیه ثانیه ش جلو چشمامه وقتی بهشون فک کنم انگار دقیقااااا همونجام با تمام جزئیات
از کوچکترین اتفاقات کرده تا کوچکترین حرف ها
در صورتی که در خاطرم
از سال هشتم و نهم و حتی پایین تر چیز خاصی یادم نمیاد(یعنی حافظه ی چندان عالیی ندارم)
شاید به دلیل اینکه فاصله کمتری نسبت به بقیه پایه ها گذشته باشه
اما نه بخاطر اون نیس
بخاطر اینه که بیش از چندییین هزار بار از اول مث آلبوم فیلم و عکس مرور شده
از شروع رفاقت مون
و تا پایان مدرسه
چیزایی یادمه که خودمم نمیتونم باور کنم
بخاطر اینه به دلیل وجود یکسری ها
اون سال برام شده مث رنگینکمان
اون سال یعنی از شروع اولین مکالمات مون....
ولی امسال
مسخره تر و سریع تر و بی ارزش تر از پارسال شده خیلی
هیچی دیگه واسم مهم نیس،
تا حالا تا همین امروز نزدیک چندین نفر از معلم ها و بچه ها گرفته که ازم پرسیدن:
چته چرا انقد توفکری...
به چی فکر میکنی ...
و...
بعضیا وقتا اونقد تو فکرم و به یه جا خیره میشم هیچی نمیفهمم
مث دیروز که اصن نفهمیدم پدرم از چه راهی اومدن خونه که امروز بهشون گفتم چرا از اینجا میاین گفتن دیروز هم از اینجا اومدیم...
نمیدونم به عنوان آخرین جمله چی بگم چیزی که زیاده حرف دل پر غصه س😂 و چیزی که کمه همه چیه
ولی ببخشید که هم وقتتون رو گرفتم
هم اینکه چهار تا چرت و پرت سر هم گفتم😅💔
ببخشید بازم...
آرزو
روضه ی بانو جان حضرت معصومه با روضه ی یه بانوی دیگه گره خورده دو بانو که هر دو شیفته ی برادر بودن...
چند ماه است که آوارگی اقبال من است
چادر خاکی من شاهد احوال من است
من اصلا برام مهم نیست همکلاسی هام، معلم ها و فامیل با دیدن پروفایلم چه فکری در موردم میکنن
برای من مهمه که با دوستام خوش باشیم😂💔
- باید قدر جوونی رو بدونید. به سن من برسید دیگه دوست ندارید بزرگتر بشید
+ ولی من الانم احساس میکنم خیلی الکی دارم زود بزرگ میشم
-چند سالته؟
+اواخر پونزده
-خب پس حالا بزار چند سال دیگه حس های بیخود و افسردگی های بی دلیل میاد سراغت
+نه بابا من از بچگی با این چیزا عادت کردم
- خانم 'رو به موت' بفرمایید تحقیق تون رو بگید
+ خیلی ممنون
- مگه تو چند سالته؟
+پونزده
- یعنی یه سال از من بزرگ تری ؟ پس چرا انقدر خانمی؟
- من فکر میکردم خیلی بزرگتری
- گفتی رفتم رشته ریاضی فکر کردم رشته دانشگاهت رو داری میگی
+ نظر لطفتونه:/
پ.ن:
من که بزرگ بودن رو توی بچگی تجربه کردم
حالا بزارید یه مرحله هم بچگی رو تجربه کنم