برداشت من از این دو تا قلب:
❤️ : دوست دارم
♥️ : خیلی خیلی دوست دارم ، عاشقتم ، خیلی خوبی ، نفسمی ، خیلی عشقی ، جیگری ، تو بهترینی ، فدات بشم من ، عالی هستی
پ.ن: خوش به حال کسی که براش ♥️ بفرستم.😂
آرزو
برداشت من از این دو تا قلب: ❤️ : دوست دارم ♥️ : خیلی خیلی دوست دارم ، عاشقتم ، خیلی خوبی ، نفسمی ،
البته تازگی زیاد حساسیت به خرج نمیدم که برا چه کسی♥️ بفرستم و برا چه کسی❤️ بفرستم
ولی به هر حال 😂
خب دیگه
بریم سراغ درس خوندن برای امتحان فردا
من هر بار میگم این آخرین امتحانه
باز یادم میاد هنوز مونده
ولی این یکی دیگه انشاءالله آخریش باشه
نیازمند دعا هاتون هستم:)
#روز_قبل_از_امتحان
آرزو
جمعی شکست خورده بعد از امتحان:)
توی این سال تحصیلی
شاید کمتر از انگشتان یک دست
با همدیگه هم صحبت شده بودیم
اما وقتی از بین تمام چهره های نا آشنا
چند چهره آشنا میبینی
که سال گذشته مون رو
با هم در یک کلاس درس خونده بودیم
مشتاقانه به سمتشون میری
و تا آخرین لحظه
در مورد هرچیزی
باهاشون صحبت میکنی
رفتار های انسان ها جالبه
و البته غیر قابل پیشبینی:)
چشمانم
به شدت درد می کنند
خسته اند
زیرا پس از تقلا ی طولانی
نتوانستند در برابر
تمام ناراحتی و خشمم
ایستادگی کنند
و در آخر
مجبور شدند
اشک بریزند
مجبور شدند بسیار اشک بریزند
تا تمام احساساتم را
با اشک هایم
از وجودم
خارج کنند
یادی کنم از یکی از معلم های عزیزم
که میگفت
اگه اول تابستون فقط یک هفته
راه استراحت (تنبلی) رو در پیش بگیری
دیگه امیدی به بقیه ی تابستونت نداشته باش