چالش روز دوم 😗✨
این یکی براشه خیلیییی بهتر قبلیه بود. اتفاقا خیلی دوسش داشتم. فقط مرتب درآوردن باهاش سخت بود.
ایننئونان هم خیلی رواعصاب بود بدون براش نئون خودم درآوردم. ولی شد
دستاشم خسته شدم درست نکردم. میدونم خرابه. ولی در کل راضیم. 👍🏻
#نخاشی
#نخاشیدیجیتال
#چالش
#هارپر
#پرسونا
#اوسی
ฅ^•ﻌ•^ฅ