eitaa logo
🏴دانشنامه نظامی🏴
13.8هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
2.9هزار ویدیو
549 فایل
آدرس کانال کتابخانه در ایتا👇 @armybook ارتباط ناشناس https://harfenashenas.ir/message.php?name=armyqom1
مشاهده در ایتا
دانلود
♨️سیدمحمود نبویان، نائب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و عضو تیم مذاکره کننده پاکستان: 📌«رهاکردن مدیریت و حاکمیت بر تنگه هرمز در توافق با دشمن به هر دلیلی، خسارت محض است و منجر به شکست ملت ایران خواهد شد.» ✍️نمی‌دونم چرا احساس می‌کنم آقای نبویان می‌خواد بگه یکی داره خیانت می‌کنه و دیگه‌ای رقم می‌زنه اما روش نمیشه اسمشو بگه! آقای نبویان، تنگه هرمز با خون امام شهید و فرمان امام رشیدمان گره خورده؛ فقط بدان که اگه سکوت کردی و اون فرد یا افراد رو به موقع رسوا نکردی و کار از کار بگذره، این مردم مبعوث‌شده که خون امام جلوی چشم‌شان را گرفته، خود شما رو هم ول نمی‌کنن! از ما گفتن بود... ---------------------------------- جهت ورود به کانال 👇 @armyqom نظرات کاربران
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈تقابل اوکراین و روسیه...چهره بی رحم و خونین جنگ ... جایی که منطق بکش تا کشته نشوی حکمرانی میکند... ---------------------------------- جهت ورود به کانال 👇 @armyqom نظرات کاربران
با سلام جهت سهولت اعضای محترم در دو پیام رسان ( بله و روبیکا و تلگرام)کانال دانشنامه نظامی آغاز به کار کرد. کماکان آیدی کانال دانشنامه نظامی در پیام رسان بله و روبیکا و تلگرام هم (@armyqom) می‌باشد، جهت ورود در کانال دانشنامه نظامی در بله از لینک زیر ble.ir/join/DgdgSGdRLH و جهت ورود در پیام رسان روبیکا از لینک زیر https://rubika.ir/joinc/FCBCJHEC0TBOMIIZPCCKFNIVTSJEHZOM و برای ورود به کانال تلگرام از لینک زیر https://t.me/armyqom استفاده کنید. با توجه به اینکه از امروز کانال در بله و روبیکا و تلگرام ساخته شده لذا مطالب گذشته کانال ایتا در آنها موجود نمی باشد و صرفا از زمان ساخت مطالب بصورت مشترک در هر چهار پیام رسان درج خواهد شد، نظرات کاربران
9.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظه هدف قرار گرفتن مردم رهگذر در میدان فردوسی روایت محمد شریفیان از لحظه حادثه و نجات مردم برشی از مجموعه مستند: ج..گ رمضان گزارشی از محمد نگینی پور محصول سازمان هنری رسانه ای نهضت ---------------------------------- جهت ورود به کانال 👇 @armyqom نظرات کاربران
11.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدیویی جدید خبرگزاری تابناک از دقایقی پس از حملات هوایی اسراییل و آمریکا به منطقه‌ای مسکونی در رسالت تهران ---------------------------------- جهت ورود به کانال 👇 @armyqom نظرات کاربران
پست شیخ اسماعیل رمضانی در مورد ماجرای بسته شدن برنامه خیابان انقلاب و استوری مشاور قالیباف: «سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند قرآن می گوید اگر وسط جنگ با مشرکین ، یکی از مشرکین گفت من می خواهم با شما حرف بزنم و استدلال شما را بشنوم به او مهلت بدهید حرف بزند بعد از آن که حرف های شما را شنید او را اسکورت کنید به جمع دوستان و هم جبهه ای هایش برگردانید تا خودش تصمیم بگیرد. ( سوره توبه آیه ۶ ) بنده به دعوت برادر عزیزم آقا محسن مقصودی دعوت شده بودم که در برنامه خیابان انقلاب جلوی مردم به شکل زنده و نفس به نفس جلوی چشم مردم بنشینیم و درباره شرایط کشور گفتگو کنیم و مردم بعد از شنیدن استدلال ها خودشان قضاوت کنند چه کسی دارد نسخه درست تری برای سرنوشت خودشان و کشورشان می پیچد. باخبر شدم با فشار برخی افراد و نهادها برنامه را تعطیل کرده اند و اجازه حرف زدن به کسی که موافق مذاکره با آمریکا نیست نمی دهند. حتی وقتی دعوت می شوند که خب! برنامه دو تا صندلی دارد شما هم بیا جلوی مردم مبعوث حرفت را بزن نمی آیند. قضاوت درباره این رفتار را هم به همین مردم باشعور و فهیم و بالاتر از همه تاریخ اسلام جز برهه ای از صدر اسلام می سپاریم. کسی که کار بدی نکرده ، یا برای کاری که کرده حرفی برای گفتن داشته باشد از حرف زدن نمی ترسد. آقایان! نترسید حرف زدن و فکر کردن درد ندارد. ۱۵ خرداد ۱۴۰۵ شیخ اسماعیل رمضانی» ---------------------------------- جهت ورود به کانال 👇 @armyqom نظرات کاربران
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✊ همه مردم با هم متحد بودند تا... ❓چه چیزی وحدت را بهم زد؟ غرامت کو؟ وحدت ساحات کو؟ اخراج آمریکا از منطقه کو؟ اینها مواردی بود که خود شما در شب آتش بس ادعا کردید! چرا مردمی که چهل شب متحد بودند درست از شب آتش بس دچار اختلاف شدند؟ تکرار کلمه وحدت اتفاقا وحدت شکن است و با تفسیر غلط، عده ای این را بر سر مردم چماق کرده اند. گفتن «حکم آنچه تو فرمایی» چه فایده‌ای دارد، وقتی حتی جرئت نمی‌کنی حکم رهبری را پشت تریبون بخوانی؟ 🔊 حجت‌الاسلام مجتبی عرب 🔻 در جمع مردم مقابل وزارت خارجه، شنبه ۹ خرداد ---------------------------------- جهت ورود به کانال 👇 @armyqom نظرات کاربران
16.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک کلیپ جانسوز دیدم مربوط به روزهای آخر حضور قوای نظامی آمریکا در افغانستان که درحال منهدم کردن هر آنچه از مهمات و تجهیزات مانده دیده میشوند . سوال پیش میاد که چرا باید چنین کاری بکنند؟ آیا پولشون زیادی کرده یا مهماتشون؟ پاسخ : هیچکدام. پشت این عمل بنظر احمقانه یک فکر اقتصادی خوابیده ! . در واقع هزینه هر سورتی پرواز یک هواپیمای ترابری برای انتقال این مهمات چندین برابر از ارزش خود اونها بیشتر خواهد بود در نتیجه از لحاظ لجستیکی اصلا به صرفه نیست . ارتش آمریکا نه تنها در تخلیه های نظامی بلکه در تمرینات مشترکی که به کشور های دیگر سفر میکنند و مهمات میبرند یا به زور هم که شده بخش زیادی از آن را خرج میکنند، مقدار باقی مانده مهمات به یکی از این سه سرنوشت دچار خواهد شد : ۱- آن را در وسیله نقلیه مخصوص انتقال سایر تجهیزات جا کرده و باخود برمیگردانند ۲- هرچه که باقی مانده به شرکا یا گروه هایی که در جهت منافع آنها عمل میکنند میدهند ۳- منهدم میشوند. قطعا استفاده از هزینه جابه‌جایی مهمات اضافه برای خرید مهمات با سری تولید جدیدتر در ابعاد بزرگ به مراتب بصرفه تر خواهد بود ---------------------------------- آیدی ورود به کانال 👇 @armyqom نظرات کاربران