هدایت شده از 『 𝔅𝔩𝔲𝔢 𝕫𝕠𝕚𝕤𝕚𝕥𝕖 』
دتیز هاتسونههههه تموم شددد 😭😭
وای وقتش تا فردا بود ولی چون باید جایی باشم نمیتونستم فردا ادامش بدم، مجبور شدم تند تند تمومش کنم بفرستم 😭😭
توروخدا رو جزئیاتش زیاد دقیق نشین ( و بکگراند😭😭 )
خلاصه که خیلی این مدلی دوس داشتم باحال بود و کاشکی فرصت میشد ندر کنم 🥲🥲
#my_finished_arts I #my_favorites | #attended_dtiys I #content
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
دتیز هاتسونههههه تموم شددد 😭😭 وای وقتش تا فردا بود ولی چون باید جایی باشم نمیتونستم فردا ادامش بدم،
زبونم نمیچرخه بخوام توصیفش کنم:
آخه کلمه ای بالاتر از شاهکار نیازدارم🙏🏻
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
بهخدادارمنقاشیمیکشم☹️
الان جیغ میزنم🙏🏻
ּ ֗ ִ انباࢪخطخطیهائرزآ ֪
برای دتیز لیلی یکم عجله ای شد 😭
الان جیغ میزنم²🛐
هدایت شده از 𝒦𝒶𝓃ℴ𝓀𝒾 . ♫
دتیز داریممم❗️
*اولین دتیز عمرمه و امیدوارم شرکت کنید توش *
اینجوریه که شما هر کدوم از اوسی ها و پرسونا هام رو میکشید
تو هر سبکی یا تو هر استایلی که باشه فرقی نداره
کانوکی
رین
لعو
خاکستری
جین
استار
رو میتونید بکشید ☹️
چون بچه گلیم زمان رو میذارم تا ۲۱ تیر ماه
جایزه نفر اول : /۲ تا ادیت /چیبی کردن ۲ تا از اوسیاش✨
جایزه نفر دوم : /۱ ادیت/و چیبی یکی از اوسیاش/✨
جایزه نفر سوم: / ۱ ادیت/✨
امیدوارم شرکت کنید ☹️
چنلم:https://eitaa.com/kamaki00
خودم: @kanoki00