+ امسال بهترین محرم و صفر برامن بود
دوبار طلبید آقا منو کربلا و توی اربعین لایق دونست که خادم باشم توی موکب تو مسیر نجف کربلا
بار اول دهه اول محرم و بار دوم هم اربعین
+ ان شاءالله که کم کاری نکرده باشیم و تمام توانمون رو برای نوکری از روز اول محرم گذاشته باشیم تا همین امشب
+ ان شاءالله خدا قبول کنه و امام حسین راضی باشه و مادرمون حضرت زهرا مهر و امضای قبولی نوکریمون رو بزنه (:
+ خدایا ، این نوکری ها رو ازما نگیر ، و توی سال بعد با معرفت تر و بیشتر و خالص تر بشه این نوکری ها و عزاداریها 🤲
سیاسیون مذهبی
+ خدایا ، این نوکری ها رو ازما نگیر ، و توی سال بعد با معرفت تر و بیشتر و خالص تر بشه این نوکری ها
+ ان شاءالله ذخیره قبرو قیامتمون بشه این نوکری ها و عزاداریها
+ هیچ چیزی تو این دنیا جز نوکری برا اربابمون امام حسین و اهل بیت به ماها نمیچسبه بخدا
+ بیایم کاری کنیم که خدا بیشتر بهمون توفیق نوکری بده نه اینکه این توفیق رو ازمون سلب کنه و خدا اون روز رو نیاره که اجازه نوکری و سینه زنی و گریه بر ارباب رو ازمون بگیرن!
+ هرکی میخواد مزدشو بگیره فقط فردا رو وقت داره !
فردا هرجایی که رفتید یا حتی توی خونه هم که موندین ، بگیرید!
کربلاتون
شفای مریضاتون
کار و کاسبی
زن و بچه
سلامتی
شهادت
و...
بگیرید حتما بگیرید