eitaa logo
اسرار پیدا
281 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
276 ویدیو
97 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📺 ▫️تیزر همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور 💢 هویت ساختار انقلابی فرهنگ 💢نقَادی ساختار فرهنگی کنونی 💢وضعیت مطلوب ساختار فرهنگی کشور 💢چگونگی بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور 🔸توسط پژوهشکده پژوهشگاه و با همکاری دستگاه‌های مختلف علمی و فرهنگی برگزار می‌شود: 🎙با حضور: 📆 شنبه ۲۳ مهرماه، ساعت ۸صبح 🏢 تهران، مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 📌 جهت ثبت نام حضور در همایش کلیک کنید: ➡️ iict.ac.ir/hamayeshb 🆔 @iictchannel
هدایت شده از 902
📚 📗 کتاب درآمدی بر جریان‌شناسی 🖍 اثر مؤسسه مطالعات راهبردی بعثت 🖌ناشر: انتشارات شهید کاظمی ➖➖➖➖➖➖➖ 🔻 در این ایام فتنه‌گون که انواع کنش‌های حوزوی را شاهد هستیم، خواندن این کتاب خالی از لطف نیست. کتابی که به‌معرفی یکی از مهمترین جریان‌های نوظهور در قم می‌پردازد. 🔻 در لایه‌ی اعضای اصلی خود، به‌لحاظ گفتمانی دارای نوعی تضاد و تقابل رویکردی با به‌عنوان تشکل حوزه به‌شمار می‌آید. 🔻 رصد نوع کنش‌گری اعضای نشست در اخیر از بیانیه‌های صریح در محکومیت فوت تا سکوت ممتد در اغتشاشات بعد از آن به‌شدت تأمل برانگیز است. پیشنهاد می‌کنم این کتاب را مطالعه بفرمایید. 📚 نگاهی به فصول کتاب: 🔹 نگاهی به پیشینه، ساختار، اهداف و عملکرد نشست دوره‌ای اساتید 🔹 نگاهی به کارنامه فکری و سیاسی چهره‌های شاخص نشست، آقایان: 🔹 آسیب‌شناسی و ارزیابی عملکرد نشست دوره‌ای 🔹 ضمیمه: نگاهی به نسبت جریان رسانه‌ای اصلاحات و نشست دوره‌ای با تاکید بر عملکرد 🛒نحوه تهیه کتاب: ✅ اینترنتی: https://b2n.ir/w82426 ✅ پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ ✅ تلفنی ۰۲۵۳۳۵۵۱۸۱۸ 🆔 @taalighat
هدایت شده از محمد مهدی محسنی
مرحوم حاج احمد آقای خمینی: من توی اتاق امام و جاهایی که امام تردد می کرد و ان جایی که سخنرانی می کرد، یک میکروفن و یک کلید داشتم که اگر امام حالشان مساعد نبود، هر جا حالشان به هم خورد، یکی از این کلید ها را فشار بدهند تا دکتر طباطبایی و من بدویم توی اتاق. چون این اواخر دیگر امام مشکل قلبی شان خیلی حاد شده بود. من توی اتاق خودمان دراز کشیده بودم. ساعت هفت غروب، صدای زنگ خطر امام درامد. من یادم نیست که چیزی پوشیدم یا نه، از اتاقمان تا توی اتاق امام دویدم. وقتی امدم کنار امام، فکر کردم امام دوباره سکته کرده اند. امام چمباتمه نشسته بود و جفت دست هایش جلوی زانوهایش بود و به تلویزیون داشت نگاه می کرد. من با این صحنه که روبه رو شدم، با تلویزیون کاری نداشتم؛ همه ذهنم امام بود. گفتم: اقا! تا گفتم اقا، ایشان گفتند: احمد! بشین، بشین. من نشستم. گفتند: نگاه کن. نگاه کردم دیدم اخبار ساعت هفت، دیدار اقای خامنه ای و کیم ایل سونگ را نشان می دهد. در ان دیدار چند روزه اقای خامنه ای از کره. گفتند: نگاه کنید، نگذارید دیر بشود، چند بار من به شما و اقای هاشمی گفتم مطرح کنید اقای خامنه ای را. این عظمت را ادم می بیند کیف می کند! این عصایی که اقای خامنه ای بلند می کند تو سان نظامی، این عظمت اسلام است، کیف می کنم من می بینم این را. 💠 حسینیه اندیشه 🔸 با ما همراه باشید: ✅ https://eitaa.com/joinchat/1107886204Ce119172a9e
هدایت شده از  مصاف آخر🇮🇷 🇵🇸
🚨من نمی‌خورم! ⭕️ آقای حیدر رحیم پور ازغدی از دوستان صمیمی و قدیمی رهبر انقلاب: 💠 آیت‌الله چند وقت پیش آمد مشهد. به یکی از دوستان گفته بودند «من همه دوستان را دیدم غیر حیدر آقا". آقای شمقدری گفته بودند «بروم ایشان را بیاورم» که آقا گفتند «نه، خودم می‌روم منزل‌شان»  آیت الله خامنه‌ای آمدند خانه ما. برایشان وقتی آوردیم، گفتند: «من آجیل نمی‌خورم، از وقتی رهبر شدم اصلاً آجیل نخوردم چون باید مثل زندگی کند، مگر فقرا آجیل می‌خورند؟!» 🌐 مصاحبه خبرگزاری تسنیم با آقای حیدر رحیم پور ازغدی @Masafe_akhar
(۱۳۱۷-) بهائی و بهائی‌زاده‌ای است که به یمن توجهات ویژه رژیم پهلوی و لابی این فرقه دست ساز روسیه تزاری و پرورده شده توسط انگلیس استعماری و مورد حمایت آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل، با مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه، در آن رژیم، به ریاست دپارتمان تئاتر دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران رسید و پس از انقلاب هم به یمن ولنگاری فرهنگی حاکم بر تفکر اغلب مسئولان رده‌بالای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با استفاده از امکانات و یارانه‌های دولتی فیلم‌های زاویه‌دار متعددی نسبت به نظام ساخت. از همان آغاز پیروزی انقلاب، همسر و فرزندان بهائی‌اش ایران را ترک کرده، ساکن فرانسه شدند ، اما خود در ایران ماند. وی که از حدود یازده‌سال پیش، به سبب کهولت سن و از کارافتادگی و خشکیدن خلاقیت هنری، ساکن غرب شده، در جریان فتنه اخیر، به تصور شنیدن بوی کباب، در همنوایی با دیگر بهائیان هم‌فرقه خود، به هیزم‌بیاری این معرکه پرداخته است. غافل از آنکه مانند بقیه هم‌مسلکانش، این آرزوی شوم را به گور خواهد برد. (تصویرنوشته مربوط به عقد ازدواج بیضایی با همسر بهائی‌اش در دفتر لجنه ازدواج بهائیان شهر تهران، به نمره ثبت ۶۱-۳۹۷۸ است. ماخذ: کانون نویسندگان ایران به روایت اسناد ساواک، مرکز بررسی اسناد تاریخی وزارت اطلاعات؛ چاپ اول: ۱۳۸۲؛ ص ۷۸-۷۹.) https://ble.ir/mrsarshar_rahgozar
هدایت شده از ۱۶۸۲۰ سعادت
⭕️ چطور دلت می‌آید؟ 🔺 یکی از طلبه‌ها در دیداری از شهید صدر می‌پرسد: «خیلی وقت‌ها دچار بی‌حوصلگی می‌شوم و درس و مطالعه و تألیف را کلاً رها می‌کنم. چه کنم [که از این حالت رها شوم]؟» 🔺 و شهید صدر پاسخ می‌دهد: «کسی که توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تبانی‌ها بر ضد اسلام و تهمت‌ها و دروغ‌پردازی‌هایی را می‌بیند که درباره مبانی اسلامی می‌شود، چگونه دلش می‌آید که مطالعه و کار جدی و بی‌وقفه را رها کند؟!» 📚 کتاب السيرة والمسيرة في حقائق ووثائق، جلد٢، صفحه ٢٨٩ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄ 🆔 @misbahulfiqahe ┄┅═══••✾❀✾••═══┅┄
🔸 همایش ملی فلسفه فقه نظام‌ساز 🔻 با تأکید بر افکار و آرای شهید آیت‌الله محمدباقر صدر(ره) ❎ به مناسبت روز جهانی فلسفه توسط پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه با همکاری برخی نهادهای علمی و فرهنگی کشوربرگزار می شود: 🎙 با سخنرانی: آیت الله آیت الله آیت الله حجت الاسلام و المسلمین 📚 همراه با ارائه مقالات برگزیده و رونمایی از کتاب مجموعه مقالات همایش ⏰ چهارشنبه ۲۵ آبانماه، ساعت ۱۸ 🏢 قم، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، تالار استاد موسویان(ره) 🔍 مشروح خبر👇 🌐 iict.ac.ir/ffnezam 🆔 @iictchannel
هدایت شده از پونز
10.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙 این باری است که به دوش شماست ... ❌ مشکل ما این است که ما پیروزی ها و شکست ها را با اهداف نمی سنجیم... ❌ این نسل را باید جواب برای حرف هایش داشت .... ❌جوابی برای شبهاتش داشت ... پ.ن: پول بدید برن قطر 📌 @ponezs
❄️ متن pdf برخی مقالات «ذبیح الله نعیمیان» الف. در مجموعه دوازده جلدی آموزه (مؤسسه امام خمینی(ره)، گروه تاریخ اندیشه معاصر): آموزه 1، س 1381: 1. ذهنیات حاکم بر کتاب «تشیع و مشروطیت، اثر دکتر عبدالهادی حائری»، قسمت 1، 64ص آموزه 2، 1382: 2. ذهنیات حاکم بر کتاب «تشیع و مشروطیت، ، اثر دکتر عبدالهادی حائری»، قسمت 2، ۵۴ص، 3. «تئوری انقلاب» بر اساس «روان‌شناسی اجتماعی» در نشریة «نجف» از حوزه نجف عصر مشروطه، ۴۲ص آموزه3، 1383: 4. نظریه دولت در انديشه سياسي شيخ فضل اللّه نوري بر اساس گفتمان ثابت سياسي شيعه. ۷۸ص 5. نظام‌سازي سياسي بر اساس تأمين مشروعيت ديني از منظر سيّد لاري، ۳۰ص آموزه 4، 1383: 6. بررسی پنج اثر از علی ابوالحسنی (منذر) درباره شیخ فضل الله نوری، ۷۴ص آموزه 5، 1383: 7. «نظریه‌های دولت» بر بنیاد «گفتمان ثابت سیاسی شیعه» در اندیشه سیاسی «مرحوم محّلاتی» نائینی و حاج آقا نورالله اصفهانی، ۸۰ص آموزه 7، 1384: 8. «انگاره اقتدار گرایی» در تحلیل »لمبتون» از نظریه «دولت اعتقادی اسلامی و تشیع، ۸۶ص آموزه ۹ ( غرب و انقلاب اسلامي، ج۲): 9. نظريه‌پردازي‌هاي غربي دربارة نقش مذهب در پيدايي انقلاب اسلامي، ۵۴ص 10. معنا و امكان «غيريت‌سازي» در«فرايند اسلام‌گرايي امام خميني(ره)»، ۳۸ص آموزة ۱۰ (تشيع و مدرنيته در ايران معاصر، ج۱): 11. بررسي و نقد «نظرية تمدّني چنگيز پهلوان» در تعامل با «تمدن غرب» ۸۶ص، آموزة ۱۱ (تشيع و مدرنيته در ايران معاصر، ج۲): 12. فلسفة عقلانيتِ تمدني؛الگوي استعلاييِ «بازتأسيس تمدّن ديني» ۵۰ص، آموزة ۱۲ (تشيع و مدرنيته در ايران معاصر، ج۳): 13. نظام سياسي شيعه و راهبرد «قدر مقدور» در «دوران مدرن» ۵۶ص، ✅ در دیگر نشریات و مجموعه‌ها: 14. یک نگارش از این مقاله: نظام سیاسى و راهبرد «قدر مقدور» (معرفت سیاسی، سال دوم بهار و تابستان ۱۳۸۹ شماره ۱، پیاپی ۳) 15. فلسفه عقلانیت تمدّنی (تمدّن سازی؛ فرایند و بنیاد الگوپردازی نظری آن) (اندیشه تمدنی اسلام، سال اول بهار و تابستان ۱۳۹۵ شماره ۲) 16. ضوابط صدور «احکام حکومتیِ تکلیفی» (حکومت اسلامی، سال هفدهم بهار ۱۳۹۱ شماره ۱، پیاپی ۶۳) 17.نظریه «منطقه الفراغ»؛ به مثابه «خاستگاه تشریعی احکام حکومتی» (حکومت اسلامی، سال شانزدهم بهار ۱۳۹۰ شماره ۱، پیاپی ۵۹)18 18. واکاوی انتقادی رابطه « تشریع و احکام حکومتی » در نظریه « منطقه الفراغ» (حکومت اسلامی، سال شانزدهم تابستان ۱۳۹۰ شماره ۲ (پیاپی ۶۰) 19. بنیاد «مدیریت تمدّنی دانش» در افق «توسعه عقلانیت دینی» (نظام ولایی، سال اول پاییز و زمستان ۱۳۹۸ شماره ۱ . ص53-72) 20. امکان یا امتناع «تأمین مشروعیت» در الگوی «خلافت اسلامی» (حکومت اسلامی، سال هفدهم، پاییز ۱۳۹۱، شماره ۳، پیاپی ۶۵) 21. پرونده: دیگری خودمان (نسبت غیریت میان هویت دینی و هویت غربی استعماری از منظر امام خمینی ره) (خردنامه همشهری، مرداد ۱۳۸۸، شماره ۳۲) 22. منطق تکوین و صورت بندی «فلسفه سیاسی متعالی» (حکومت اسلامی، سال چهاردهم، پاییز ۱۳۸۸، شماره ۳، پیاپی ۵۳) 23. اندیشه و نظام سیاسی یهود «الگوی تکوین دولت در متون مقدس» (حکومت اسلامی، تابستان ۱۳۸۷، شماره ۴۸) 24. انقلاب اسلامی و پندارگرایی غربیان (بازتاب اندیشه، اسفند ۱۳۸۷، شماره ۱۰۷) 25. نقش اصول « مفاهمة عرفی و مفهوم‌شناسانه» در تحلیل اندیشه‌های سیاسی معاصر (مطالعات انقلاب اسلامی، ۱۳۸۷، شماره ۱۳) 26. کتاب اقدس (زمانه، ۱۳۸۶، شماره ۶۱) 27. جریان نوسلفی‌ها در دوران معاصر (مطالعات انقلاب اسلامی، ۱۳۸۶، شماره ۱۱) 27. فلسفه سیاسی متعالی (پگاه حوزه، ۱۳۸۶، شماره ۲۱۶) 28. عدالتخانه؛ از نهضت دینی به سوی نظام سیاسی (تاریخ در آیینه پژوهش، ۱۳۸۶، شماره ۱۵) 29. حوزه نجف و رویکردهای روان شناسانه انقلاب_قسمت اول چاپ مجدد در: (پگاه حوزه، ۱۳۸۳، شماره ۱۴۶) 30. حوزه نجف و رویکردهای روان‏شناسانه ‏‏انقلاب_قسمت دوم چاپ مجدد در: (پگاه حوزه، ۱۳۸۳، شماره ۱۴۷) 31. گفتگوی مقیم و مسافر (زمانه، ۱۳۸۳، شماره ۲۴) و ..... واژه اعتدال؛ در میدان رقابت های سیاسی (فصلنامه فرهنگ پویا، پیاپی 25 (پاییز 1392)، ص 75) به امید تکمیل عناوین و لینک‌ها. انشاء الله .💠اسرار پیدا کانال جریان‌شناسی و تاریخ معاصر: 💠 @asrar_p 🌐 https://eitaa.com/naeimyan_ir
🔸 تسلیت آیت الله رشاد بمناسبت شهادت طلبه‌ی بسیجی 🔰 مبارک باد شولای شرف نمون شهادت، بر بالای بلند حسین مختارزاده عزیز 💢 سینه‌ی ما طلبه‌ها آماج آماده‌ برای پذیرش گلوله‌های دژخیمان و مزدوران است، و جانمان در طبق اخلاص برای ایثار و نثار در راه دین، دانش، میهن و ملت. و هنوز « هزار باده ناحورده در تاک است»... ⚜️ بیشتر بخوانید: 🌐 rashad.ir/mokhtarzade 🆔 @Rashad_ir