eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
54.2هزار عکس
42.3هزار ویدیو
877 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
20.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ سوال ❓ زمان پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله هم گشت ارشاد بوده است؟ 🎙 استاد محمدی شاهرودی 🔗 https://btid.org 📎 📎 📎 پرسمان اعتقادی استاد محمدی 👇👇 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 ♨️ @ostadmohamadi
تحلیل حوادث اخیر جهان و ایران.mp3
15.1M
💥 دشمن شناسی در حادثه اخیر (مهسا امینی)و حوادث پیش رو "دنیا آبستن اتفاقات مهمی است." @Ostad_Shojae
472.3K
⭕️ سوال ❓ در مورد این اتفاق هایی که این چند روز پیرامون بحث گشت ارشاد افتاد یه توضیحی بدین مخصوصا مرگ خانمی که اتفاق افتاد (خانم مهسا امینی) که آیا این نحوه برخورد درسته یا نه ؟ چون حواشی زیادی به دنبال داشت باعث سردرگمی آدم میشه ممنونم 🎙 استاد محمدی شاهرودی 📎 📎 📎 پرسمان اعتقادی استاد محمدی 👇👇 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 ♨️ @ostadmohamadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| ظلم جمهوری اسلامی به زنان!! 💢 اگر این نظام مانع پیشرفت نمی‌شد الان چه وضعیتی داشتیم؟؟! 🔰 برشی از سخنرانی 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
🛑 اعتراض با چاشنی تخریب اموال عمومی در قم 🔹معترضانی که به بهانه مرگ مرحوم مهسا امینی در قم تجمعات اعتراض آمیز بر پا کردند، باعث وارد شدن خسارت به اموال عمومی شدند. 🔹این اعتراض‌ها عصر امروز با حضور حدود ۲۰۰ نفر و به صورت پراکنده در میدان شهید صدوقی و خیابان‌های اطراف آغاز شد. 🔹معترضان تحرکات خود را با سردادن شعار‌های هنجار شکنانه آغاز کردند که با ورود پلیس این افراد متفرق شدند. 🔹پلیس از کسبه خواست مغازه‌های خود را ببندند. 🔹اعتراضات، اما در بلوار امین در مقابل پاساژ شهر نیز با حضور حدود ۸۰ نفر ادامه یافت؛ افرادی که بیشتر دختران و پسران ۱۵ تا ۲۲ ساله بودند. 🔹این افراد اعتراض خود را به صورت راهپیمایی به سمت ابتدای بلوار امین ادامه دادند و سپس متفرق شدند. 🔹آن سوی بلوار شهید صدوقی و در ابتدای بلوار سی متری قائم، اما تجمعات با شدت بیشتر دوباره آغاز شد. 🔹شرکت کنندگان در این تجمع علاوه بر سردادن شعار‌های هنجارشکنانه و آتش زدن لاستیک، به ایستگاه‌های اتوبوس و اموال عمومی نیز خسارت وارد کردند. 🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی @asatid_enghelabi ایتا و سروش https://eitaa.com/asatid_enghelabi http://sapp.ir/asatid_enghelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨بلایی که در دنیا بر سرزنان محجبه ی مسلمان آمده .... زنان محجبه در خطرند⚠️ 🇮🇷بیدارباش عمومی🇮🇷
⚠️⚠️*قاتل واقعی مهسا امینی را بشناسیم* فیلم مهسا امینی هم توسط پلیس منتشر شد خبری از مشت و لگد و ضرب و جرح نیست! اما مهسا واقعا به کما رفته بود! الان مهسا واقعاً مرده! علت مرگش و قاتلش می دونید کیه؟! قطعاً اون پلیسی که دختران رو می گیره و به کلاس آموزشی می بره داره کار درست رو میکنه! مهسا به کما رفت اما نه در ظرف این چند روز! مهسا رو اون زنی که دعوت به بی حجابی میکنه به کما برد! مهسا رو اون دلارهای آمریکایی که خرج چهارشنبه های سفید شد به کما برد! اما مهسا رو دقیقاً کی کشت؟! همون پروژه ارعاب و ایجاد ترس از گشت ارشاد به این روز انداخت! اون دروغ گویی که کلیپ پرتاب شدن زن رشتی رو از تو ون گشت ارشاد به دروغ پخش کرد کشت! توی فیلم همه دختران اومدن تو کلاس توجیهی و قراره آموزش اضطراری ببینن اما چی باعث میشه استرس کاذب بگیرن بچه ها؟! قراره اعدام بشن؟ قراره حبس ابد بشن؟ قراره دست یا پاشون قطع بشه؟! هیچ کدوم! جو سنگین رسانه ای که اصلاحاتی ها و جریان های خودباخته و خودفروخته غربی ایجاد کردن سبب این حد از ترس غیرطبیعی از پلیس و یک خودروی معمولی شده! یکی به من بگه دقیقا قرار بود آبروی مهسا بره؟ خودکشی کرد؟! نه ، هیچ کدوم! قاتلش اون کسی هست که در دوره ریاست جمهوریش گشت ارشاد رو مفید دونست و طراحی کرد و الان در نقش منافق و اپوزوسیون داره بر ضدش مطلب میذاره تو پیجش! ( محمد خاتمی ) قراره نظام آموزش بذاره برای بچه ها اگر فرد عادی بیاد میگن به تو چه! پس باید پلیس مامور این دعوت باشه! حالا پلیس بخاطر نزدن و زانو رو گلوی دخترها نذاشتن محکومه ؟ باشه اشکالی نداره! بذارید پلیس بخاطر دلسوزیش بی آبرو بشه! اما بی آبروی اصلی اون سیاسیون و اون اصحاب رسانه و فضای مجازی هستن که از گشت ارشاد، گشت وحشت ساختن و به دختران بجای نرمش، پرخاش یاد دادن و جوری عمل کردن و جلوه دادن که انگار حکومت هیچ نسبتی با این دختران نداره و صرفاً دنبال کتک زدن مردمه! چه بلایی سر ما اومده که بی بی سی به همراه رسانه های ضد مردمی که طرفدار پلیس آمریکا و ملکه انگلیس هستن حالا اشک تمساح میریزن و صحبت از رویارویی مردم با نظام می کنن؟! مهسا رو ما کشتیم با ساده لوحی و توهم مدنیتی که در جامعه حس کردیم اما یکبار حاضر نشدیم به خواهرمون بگیم چرا نافت بیرونه؟! چرا ران پات از شلوار پاره پاره ات پیداست؟! چرا مغازه داری که بچه ها و دختران ما رو مثل برده های جنسی لخت تر و لخت تر کرد رو تنبیه نکردیم؟! 🔺بیدار باش عمومی 🔺
تغییر ساعت رسمی کشور 🔹ساعت رسمی کشور از ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۳۰ شهریور، يک ساعت به عقب کشیده خواهد شد 🔹این آخرین تغییر ساعات رسمی کشور است‌ و دیگر تغییر ساعت در آغاز سال نو نخواهیم داشت. ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
*🚨⚠️🚨نشر حداکثری 👈* *اعتراف دبیر اول حزب کومله در سلیمانیه عراق به قتل مهسا امینی طبق برنامه از پیش تعیین شده*
🛑 *چرا مهسا امینی طعمه‌ی مطامع سیاسی-جناحی اصلاح‌طلبان و منافقین شد* ✍ سید علیرضا آل‌داود ◾فوت مرحومه مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض میکنم. ❓‼️ و اما بعد، پاسخ به یک سوال مهم می‌تواند در تحلیل ها راهگشا باشد: ✅چرا به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی جنبش اجتماعی ضد کشور به محوریت جریان اصلاحات و اعتدال با حمایت مالی رسانه ای سعودی ها و آلبانی نشینان در فضای مجازی شکل گرفت؟! ♦️نکته نخست عصبانیت محور عبری -عربی و غربی از حرکت تمدنی اربعین است که شاهد بودیم پیش از اربعین دست به دامن جریان صدر، سعودی و ترک و داعش برای اختلال در این مراسم عظیم شدند و دنباله‌های آنان در داخل نیز ماموریت خود را با تحلیل‌های مغرضانه ادامه دادند. ♦️نکته دوم از برجسته سازی موضوع مهسا امینی، ایجاد یک کانال انحرافی رسانه ای پس از نمایش عظیم حضور مردم در اربعین بود که تلاش‌های شبانه روزی جریانات معاند داخلی و خارجی را بر باد داده بود و آنها با عصبانیت تمام شروع به دروغ پردازی به بهانه مرحومه امینی کردند. ♦️نکته سوم انحراف افکار عمومی از بازخوانی جنایات ملکه صفاک و خون‌آشام انگلیس بود که ارتش سری ملکه در ایران داغدار آن پیر جنایتکار بود و موضوع مهسا امینی را فرصتی برای عقده گشایی دانست. ♦️نکته چهارم پنهان کردن جلوه های امید بخش مانند دستاوردهای عظیم دولت انقلابی در پیوستن به گروه شانگهای و دستاوردهای منطقه ای ایران بود. ♦️نکته پنجم وجود صفت لاشخوری و مردارخواری جریان اصلاحات بود که هر وقت فرصتی پیدا کنند شروع به زدن اسلام و انقلاب می‌کنند که در فتنه های ۸۸ و ۹۸ شاهد آن به وضوح بوده‌ایم. ♦️ نکته ششم اینکه جریان اصلاحات و اعتدال در موضوع دادخواهی برای مهسا امینی دروغ می‌گوید چراکه در موضوع مشابه قتل همسر جوان هنر پیشه کُرد همفکرشان(مرحومه میترا استاد) بدست نجفی شهردار اسبق تهران شاهد بودیم در سکوت کامل خبری بودند و حتی به مرحومه تهمت‌های بسیاری زن و مردشان زدند و نکته بسیار مهم اینجاست که این جریان سابقه بهره گیری از سناریوی کشته سازی مانند فتنه۸۸ را در کارنامه‌ی خود برای مطامع سیاسی و حزبی‌اش دارد و بعید نیست در موضوع مرحومه امینی از این تکنیک استفاده کرده باشند. ♦️نکته هفتم انتقام از تعطیلی اجلاس سالانه منافقین بود که جنجال خبری اش را هفته‌های پیش از طرف رژیم آلبانی و اروپایی ها شاهد بودیم که همچون مار زخم خورده شروع به انتقام و تولید روایت های دروغ با موضوع مرحومه امینی کردند. 💢 اما در این سمت ماجرا نیز شاهد موضوع تلخی بودیم و آن اینکه برخی در جبهه انقلاب نتوانستند جبهه حق را درست تشخیص داده و در عملیات شناختی دشمن گرفتار شدند و شروع به تضعیف نهادهای انقلابی کردند. 🔹اما پس از شروع به تبیین اصل ماجرا از سوی رسانه‌ی ملی مشخص شد طرح بحث ضرب و شتم از اساس داستان سرایی و دروغ آلبانی نشینان و اصلاح طلبان بوده تا جاییکه برخی از منصفان آنها توییت های خود را پاک کردند. 🔹نکته مهم در این ماجرا اخلاق مداری پلیس بود و فراجا هوشمندانه درگیر احساسات و جو رسانه‌ها نشد و با اجازه خانواده محترم امینی فیلم و اطلاعات پزشکی بیماری مغزی سابق مرحومه را منتشر کرد که بر عصبانیت جریانات معارض افزود. 🔹گفتنی است در شرایط پیش رو اتحاد میان نیروهای انقلابی امروز بیش از پیش اهمیت دارد و باید جریان انقلابی اجازه ندهد دستاورد های دولت انقلابی و جریان رسانه ای عظیم اربعین با این هوچی‌گری ها به حاشیه رانده شود. 🔹زمستان می‌رود و سیاهی به ذغال خواهد ماند، فقط این سوال‌ها باقی است که تا چه زمانی باید با جریان برانداز بنفش یعنی سرمایه‌های رژیم صهیونسیتی در ایران مماشات شود؟ تا چه زمانی باید شاهد ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی ول باشیم؟ تا چه زمانی باید در این جنگ شناختی شاهد هجمه به دل‌های پاک نوجوانان و جوانان باشیم؟! و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولین قوه قضاییه به جد درخواست برخورد با کسانی را داشتند که امنیت روانی مردم را نشانه گرفته اند...تاکید می‌کنم هیچ کشوری اجازه تولید و گردش آزادانه این میزان فیک نیوز را در سطح سرمایه اجتماعی‌اش نمی‌دهد...هیچ کشوری...
یا لثارات الحسین 🔻اربعینِ سکولار، اربعینِ انقلابی! 🖋 مهدی جمشیدی مد ۱🔸 استاد شهید آیت‌الله مطهری بر این باور بود که: گاهی یک جریان موج‌ خیز و حرکت ‌زای اجتماعی‌، روح خود را از دست می‌دهد و از آن جز یک سلسله "آداب و تشریفات بی‌‌اثر" باقی نمی ‌ماند. ... عزاداری سنتیِ امروز امام حسین، تبدیل حرکت به بنیاد است. این عزاداری که به‌حقّ درباره‌اش گفته شده: من بکی او ابکی او تباکی‌ وجبت له الجنه؛ که حتّی برای تباکی (خود را شبیه گریه ‌کن ساختن) هم‌ ارزش فراوان قائل شده، در اصل، فلسفه‌اش تهییج احساسات علیه یزیدها و ابن‌زیادها و به سود حسین ها و حسینی ها بوده. در شرائطی که حسین به ‌صورت‌ یک مکتب در یک زمان حضور دارد و سمبل راه و روش اجتماعی معیّن و نفی‌‌ کنندۀ راه و روش موجودِ معیّن دیگری است، یک قطره اشک برایش ریختن،‌ واقعاً نوعی سربازی است. در شرائط خشن یزیدی، در حزب حسینی‌ها شرکت ‌‌کردن و تظاهر به گریه ‌کردن بر شهدا، نوعی اعلام وابسته ‌بودن به گروه اهل حقّ‌ و اعلان جنگ با گروه اهل باطل و در حقیقت، نوعی از خود گذشتگی است. اینجا است که عزاداری حسین ‌بن ‌علی یک "حرکت" است، یک "موج" است، یک "مبارزۀ اجتماعی" است. امّا تدریجاً، روح و فلسفۀ این دستور فراموش می‌شود و محتوای این ظرف‌ بیرون می‌ریزد و مسأله، شکل یک "عادت" به خود می ‌گیرد که مردمی دور هم جمع‌ بشوند و به مراسم عزاداری مشغول شوند، بدون اینکه نمایانگر یک "جهت ‌گیری‌ خاصِ اجتماعی" باشد و بدون آنکه از نظر "اجتماعی"، عمل معنی ‌داری به شمار رود، فقط برای کسب ثواب - که البتّه دیگر ثوابی هم در کار نخواهد بود - مراسمی را "مجرّد از وظائف اجتماعی" و "بی ‌رابطه با حسین های زمان" و "بی ‌رابطه‌ با یزید ها و عبیدالله‌ های زمان" به ‌پا دارند. اینجا است که حرکت تبدیل به‌ بنیاد یعنی عادت شده و محتوای ظرف، بیرون ریخته و ظرف، خالی باقی مانده‌ است. در چنین مراسمی است که اگر شخص یزید بن‌ معاویه هم از گور به در آید حاضر است که شرکت کند، بلکه "بزرگ ‌ترین مراسم" را به پا دارد! در چنین مراسم‌ است که نه‌تنها "تباکی" اثر ندارد، اگر "یک مَن اشک" هم نثار کنیم‌ به جائی بر نمی‌ خورد! (مرتضی مطهری، نهضت ‌های اسلامی در صد سالۀ اخیر، صص۸۲-۸۳). پس مراقبت کنیم که راهپیمایی اربعین: به "آداب و تشریفات بی‌‌اثر" تبدیل نشود! فقط برای "کسب ثواب" نباشد! "مجرّد از وظائف اجتماعی" نباشد! "بی ‌رابطه با حسین های زمان" و "بی ‌رابطه‌ با یزیدها و عبیدالله‌های زمان" نباشد! یک "حرکت" باشد! یک "موج" باشد! یک "مبارزۀ اجتماعی" باشد! نمایانگر یک "جهت‌ گیری‌ خاصِ اجتماعی" باشد! و در یک کلام، "انقلابی" باشد، نه "سکولار"! ۲🔹 ما اغلب عادت کرده‌ایم به "دین‌ داری آسان و بی ‌هزینه"! جایی که باید هزینه بدهیم، غافل و غایبیم! برای اصلاح جامعه و برچیدن منکرها و اقامۀ معروف‌ها، همّت نداریم، ولی برای عزاداری و زیارت، همواره آماده‌ایم! این در حالی است که قیام حسین ‌بن ‌علی برای "نهی‌ از منکر" بود! اگر ما تصوّر دیگری از عزداری و زیارت داشته باشیم، در حقّ حسین ‌بن ‌علی، خیانت کرده و ماهیّت و غایت قیام او را مسخ نمودیم! تشیّع، آیین "قیام" و "انقلاب" و "شوریدن" و "شهادت" است، و عزاداری و زیارت، فقط "مقدّمه" هستند برای حرکت. "راه" هستند نه مقصد. "وسیله" هستند نه هدف. از این‌ رو، نه تقلیل ‌دادن منزلت "زیارت و عزاداری" به "مناسک"، صواب است و نه تقلیل ‌دادن "هویّت تشیّع" به "زیارت و عزاداری". شهدای دفاع مقدس، به زیارت حسین ‌بن ‌علی نرفتند ولی با عزاداری‌های شب عملیات، به کاروان او پیوستند و کربلایی شدند! نکند ما به زیارت حسین ‌بن ‌علی‌ برویم امّا نصیب ‌مان بیش از عزداری نباشد! مبادا در هیئت و عزاداری و راهپیمایی متوقف بمانیم و از قافلۀ همچنان در حرکتِ کربلا، جا بمانیم! ۳🔸 تشیّع، یعنی نظام ‌سازیِ اجتماعی، یعنی تمدّن‌ پردازیِ جهانی، یعنی چالش ‌گری با خواصِ اغواگر، یعنی موضع‌ گیری در برابر اصحاب فتنه، یعنی ستاندن نان فقرا از ثروت‌های باد آوردۀ اغنیا، یعنی جان ‌دادن برای نظریۀ مقاومت، یعنی ترجیح چالش بر سازش، یعنی ایستادن برای تداوم ایدئولوژیِ انقلابی، یعنی روشنگری و افشاگری و غبارزدایی از چهرۀ حقیقت، یعنی نقد قدرت‌ مندانِ بی‌تقوا و سرمایه ‌سالاران زالوصفت، و ... از جمله، "جهاد تبیین"، یک "واجب فوری و قطعی" هست! ما برای تحقّق آن چه کرده‌ایم؟! برای این جهاد، "هزینه"‌ای پرداخته‌ایم؟! شهادت که هیچ، اهانتی را برتابیده‌ایم؟! نکند شیطان در قالب "اهتمامِ تک ‌بُعدی به مستحبات"، ما را از "واجبات فوری و قطعی"، غافل گرداند... می‌توان از متن یک امر مستحب، ده‌ها واجب را اقامه کرد، و می‌توان با تفسیر سکولار و غیر انقلابی از آن امر مستحب، فرصت‌های تاریخی را باخت.