eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
54.3هزار عکس
42.3هزار ویدیو
877 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
پیش بینی حوادث احتمالی در سالگرد فتنه.mp3
9.43M
؛﷽ 🔵 ۱۴۰۲/۶/۹ 📚 موضوع : پیش‌بینی حوادث احتمالی در سالگرد فتنه ( ) 🎤 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈•
⛔️ هشدار 🔴 اسامی افراد غیر روانشناس فاقد مجوز ✅ سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اسامی روانشناس های بدون مجوز که در فضای مجازی فعال هستند را منتشر کرد. ⚠️ به اطلاع مردم عزیز کشورمان می رساند،بر طبق تبصره 3 ماده 4 و ماده 5 قانون تشکیل سازمان از مراجعه به افراد فاقد شماره نظام روان شناسی و مشاوره جهت مشاوره روان شناسی یا کلاس های آموزشی حضوری و انلاین خودداری نمایید. در ضمن این لیست اولیه است . بقیه افراد فاقد مجوز در آینده بروز رسانی خواهد شد. عباسمنش، سهیل رضایی، امیر شریفی، ماهان تیموری، علیرضا شیری، شهرام اسلامی، فرشید پاکزات، محمد عرشیانفر، محمود معظمی، محمود انوشه، معصومه تیموری، کوروش معدلی از مروجین مشهور قانون جذب از جمله این افراد هستند. متاسفانه این افراد به دروغ ادعای داشتن مدارک مختلف (از جمله دکترای روانشناسی) دارند.
نسخه عرفانهای کاذب: لطفا اخلاق را زیر پا بگذارید 🔴اگر در دین اسلام اموزه های اخلاقی از جایگاه ویژه ای برخوردار است به جهت نقش ان در جهت دار نمودن رفتارهای انسان ها است. گرایش به ارزش های اخلاقی نقش ویژه ای در تعدیل و هدفمند شدن رفتار ادمی ایفا می کند. 🔴کسی که به معاد اعتقاد دارد قطعا در مقابل تمامی رفتار و کردار خود حساسیت ویژه ای خواهد داشت. انسانی که همیشه خداوند هستی بخش را حاضر و ناظر می بیند لاجرم به اخلاقیات پایبند خواهد بود و خود را ملزم به رعایت سلسه ای از امور اخلاقی خواهد نمود. 🔴این مسئله درست نقطه عکس شبه معنویت ها و عرفان های جعلی است. در این نوع معنویت های دروغین که به وفور امروزه در حال گسترش و ترویج است هیچ گونه پایبندی اصولی به اخلاقیات مشاهده نمی شود. 🔴بله در اکثر غریب به اتفاق این متون دیدگاه های اخلاقی و توصیه هایی را مشاهده می کنیم اما بعد از بررسی این عرفان های جعلیف به مرور فرد جذب شده قید تمامی موارد اخلاقی را می زند به گونه ای که برای نمونه در روش منحرف اوشو روابط جنسی حتی با محارم هم توصیه می شود. 🔴در دیگر روش ها نیز این موضوع به چشم می خورد که در مقابل حیا و عفت به راحتی روابط گوناگون و بدون در نظر گرفتن شرع و خدا توصیه و ترویج می شود.
☀️سلام بر به جای 🛐 «مراکز ترویج و تمرین صددرصد راهشان بوده و هست. در مباحث تئوری موارد نادرست بسیاری وجود داشت. تناقضات و اشکالات بسیاری هم دیده می‌شد. راه پیشنهادی‌شان برای رسیدن به خدا به‌طور کلی تاریک و حاشیه بود. با اندکی اندیشه و شناخت در مورد شیطان و آشنایی با معانی قرآن هر کسی اگر واقعاً بخواهد می تواند پی ببرد. این راه به ناکجاآباد ختم م‌شود. 🤸🏻‍♂️یکی از حرکات ورزشی در این تحت عنوان « سلام بر خورشید» و خدای خورشید که رسماً سجده بر است. شاید برخی تازه‌کارها بگویند این فقط یک تمرین است اما واقعاً این‌طور نیست و شناخت و انجام آن یکی از مراحل سلوک یوگا است.» (۱) 📖1. نشریه اشارت،سال سوم، شماره ۱۲، ص۴۴٫
⚠️ پائولو کوئیلیو نویسنده روان پریش ✍️ 🔶 پائولو کوئلیو (paulo coelho) در سال‌ 1947، به‌ دنیا آمد. کوئیلو کتاب های گوناگونی نوشته است، و سبک خاصی دارد و قلم خوب، که کتاب هایش به زبان های مختلف ترجمه شده است وی در کتاب اعترافات یک سالک کتاب هایش را بازتاب افکار و زندگیش می شمارد . 🔹 اما بخوانید برخی از ابعاد زندگی وی را که تا 17 سالگی‌، سه بار در بیمارستان‌ روانی‌ بستری‌ شده و اذعان می کند که کتاب «ورونیکا تصمیم می گیرد بمیرد» را در بیمارستان روانی به نگارش در آورده است. وی که اقدام به خودکشی در اعمال او دیده شده در این کتاب نسخه خود کشی کردن را به خوانندگانش تجویز می کند. 🔸 وی تا به حال سه ازدواج ناموفق را در کارنامه ی خود ثبت کرده است. 🔹 در کارنامه او تجربه ی فرقه های همچون کریشنا، بودا، هندو، و حتی بی دینی و الحاد به چشم می خورد.او که از مواد مخدر نصیب ها برده است، با طرح مسئله ی سحر و جادو به مصاف با رنج های معنوی بشر می رود. 🔸 به زعم وی، اگر بُعد جادو و سحر آمیزی به زندگی اضافه کنیم، مشکل ارزش و معنای زندگی حل شده، شور و نشاط به زندگی پوچ غم زدگان تمدن غرب باز می گردد. 🔹 پیشینه ی اخلاقی و اجتماعی وی بسیار منفی و تاریک است. وی در تئاترهای ضد اخلاقی و مستهجن نقش ایفا می کرد. 🔻یک کتابی را که داستان های ضد اخلاقی بود، به نام «کرینگ ها» را منتشر کرد. این کتاب بقدری برای افراد مُضر بود که دولت برزیل آن را به حال فرهنگ عمومی مردم مضر دانسته و کوئیلو را به خاطر آن زندانی نمود. 🔸 کوئیلو برای جهان های تشنه ی معنویت و سیر به سوی خداوند، دنیایی را می گشاید که در تخیل و توهم آنها تحقق دارد. و سفرهای تخیلی رمان هایش را نه به عنوان نمونه ای از یک سیر معنوی بلکه جایگزین سیر حقیقی مردم می کند.هیچ کس با خواندن آثار کوئیلو نمی تواند گامی به سوی خداوند بر دارد. و خوانندگان آثار او حتی نمی توانند زندگی خود را تغییر دهند، زیرا او اصلاً چنین پیشنهادی طرح نمی کند. 🔹 وی می گوید: عادی باشید و در همین عادی بودن راز زندگی را بجوید. او می کوشد از لحظات زندگی حتی ساعات افسردگی و پریشانی شاهدی دلربا بسازد و سر خوشی موهمی جایگزین رنج هایی سازد که اگر با استفاده از داروهای مخدر و توهم زا یا مشروبات همراه شود، بهتر نتیجه می دهد. 🔸حداکثر تحولی که وی برای زندگی پیشنهاد می کند این است که در برابر دیگران بایستید و کاری که دوست دارید انجام دهید، از خطا کردن، سرزنش شدن، گناه و آبروریزی نهراسید.(پائولو كوئیلو، افتتاحیه نمایشگاه كتاب فرانكفورت) 🔹 کوئیلو خدایی خطاکار را باور دارد که با وجود او آسوده تر با ناملایمات زندگی و گناه کاری خود کنار می آید؛ در حالی که شناختن خدای کامل و حکیم بسیار آرامش بخش تر و در رنج های زندگی گوارا کننده تر است. 🔻منابع جهت مطالعه ی بیشتر و نقد پائولو ؛ جریان شناسی انتقادی عرفان های نوظهور/ حمید رضا مظاهری سیف/ پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی. پائولو کوئیلیو - حمید رضا مظاهری سیف بررسی افکار پائولو-دکتر فعالی عرفان حقیقی و کاذب - احمد حسین شریفی نقد اندیشه های معنوی کوئیلیو - حمزه شریفی دوسته نگاهی متفاوت به پائولو -شریفی دوست، مظاهری
💢 کتب موفقیت و جای خالی حوزه علمیه از طرفی کمال مطلق خواه و بی‌نهایت‌طلب بودن جوانان و از طرفی هم تغذیه این میل وافر توسط میلیون ها نسخه کتاب انگیزشی غربی (آثار اشخاصی همچون: ناپلئون هیل، ژوزف مورفی، برایان ترسی، جک کنفیلد، شاکتی گواین، راندا برن و ...)، باید حوزه علمیه را به تامل و بررسی وادارد. اکنون گسترش وسیع آثار انگیزشی و موفقیت غربی در جای جای کشور و فضاهای متعدد (مانند پیاده روها، متروها، ترمینال های اتوبوسی و هواپیمایی و ...) به وضوح نمایان است. آثاری که تیراژهای میلیونی پیدا کرده اند. این آثار در کنار برخی از نکات سودمند خود دارای رویکردهای آسیب زایی هم هستند (مانند اومانیست، تکثرگرایی، جایگزینی برخی آداب و بِدَع به جای شریعت و ...). حوزه ی علمیه می بایست در این حیطه‌ی پرمخاطب ورودی جدی، حساب شده و دائمی داشته باشد. و به‌مانند و برتر از نشر نسل نواندیش، یک انتشاراتی با گستره‌ی بالا، فعال نماید. رویکرد آثار حوزه در این ساحت باید لحاظ کردن امور زیر باشد: ۱. ارضای بی نهایت طلبی فطری انسان ها ۲. ترسیم نگرش توحیدی (در هستی شناسی و انسان شناسی) به جای اومانیسم ۳. نشر روایات ابواب تعقل، نظم، دوراندیشی، مشورت، حسن ظن، فال‌نیک‌زدن، برنامه ریزی، استقامت و ... ۴. تبیین اسرارالشریعه (امثال نماز و زکات و ...) به جای مدیتیشن و یوگا ضروری است که حوزه علمیه برای این عرصه کارگروه تشکیل دهد؛ از ایده و نظر تا عمل و چاپ و تولید ... و این کارگروه باید دائمی باشد نه مقطعی. بنده بر اساس آشنایی و مطالعات بیش از پانزده ساله در این حیطه حاضر به همکاری هستم آن‌هم بدون هیچ چشمداتی. فقط باید گروه و نفرات و انتشاراتی هایی را راه انداخت. صدق و زمان شناسی شهید مطهری بود که وی را واداشت دست به نگارش کتاب فارسی داستان و راستان بزند ... الیوم تدریس خارج مشتق‌های تکراری هنر نیست. به ویژه با اغراض پوچ و موهوم، که نه وجاهت اخروی دارد و نه ارزش دنیوی. هشدار و اتمام حجت شهید مطهری را اینجا بخوانید.