eitaa logo
جهاد تحول و تبیین
2.2هزار دنبال‌کننده
54.1هزار عکس
42.2هزار ویدیو
877 فایل
هدف ماسربازپروری برای امام زمان عج الله ونایب برحقش امام خامنه ای است. همراه ماباشید
مشاهده در ایتا
دانلود
پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران بسم الله الرحمن الرحیم گذشت زمان نتوانسته و هرگز نخواهد توانست یاد ارجمند شهیدان عزیز را از خاطر ملت ایران بزداید. این لوح درخشان همواره مزیّن به عنوان شهادت و یاد شهیدان خواهد ماند. این ذخیره‌ی تاریخی همواره به نسلهای ما امید و همت و جرأت خواهد بخشید تا گامها به سمت هدفهای والا را محکم و استوار بردارندو از دشمنی شیاطین خنّاسان عالم نهراسند. جبهه‌ی عدل و حق با این توان و آرایش الهی به پیروزیهای بزرگ دست خواهد یافت انشاالله. سیّدعلی خامنه‌ای ۳ مهرماه ۱۳۹۹
@dars_akhlaq.mp3
5.59M
🔊‍ 🎙🌸استاد آيت الله موضوع : رعایت ادب در هر زمان ✅ پست ویژه برای تمام برادران و خواهران ✅ بسیار عالی حتما گوش کنید به دیگران هم ارسال کنید🙏😍👌
نماز‌_حاجت‌_روز_پنجشنبه 🔷آیت‌الله بهجت قدس‌سره اطرافیان و شاگردان خود را بسیار به خواندن نماز روز پنجشنبه توصیه می‌کردند و می‌فرمودند: «آیت‌الله سید مرتضی کشمیری هر وقت این نماز را می‌خواند، هدیه‌ای برای او می‌رسید». 📃شیوه خواندن نماز از کتاب جمال‌الاسبوع سیدبن‌طاووس چهار رکعت (دو نماز ) 1⃣ در رکعت اول بعد از حمد ۱۱بار سورۀ توحید 2⃣ در رکعت دوم بعد از حمد ۲۱بار سورۀ توحید 3⃣ در رکعت سوم بعد از حمد ۳۱بار سورۀ توحید 4⃣ در رکعت چهارم بعد از حمد ۴۱بار سورۀ توحید 5⃣ بعد از سلام نماز دوم ۵۱بار سورۀ توحید 6⃣و ۵۱بار «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّد» را بخواند 7⃣ و سپس به سجده برود و ۱۰۰بار «یاالله» بگوید و هرچه می‌خواهد از خدا درخواست کند. ✅ پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله فرمود: اگر از خدا بخواهد که کوهی را نابود کند کوه نابود می‌شود؛ نزول باران را بخواهد به‌یقین باران نازل می‌شود؛ همانا هیچ‌چیز مانع میان او و خداوند نیست؛ خداوند متعال بر کسی که این نماز را بخواند و حاجتش را از خدا نخواهد غضب می‌کند. برگرفته از کتاب ، ص٣٨٠ـ٣٨١ ✅  کلاس نهج البلاغه و زندگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 💠 در خانواده‌های تک فرزند، بار مراقبت از والدین در کهنسالی بر دوش یک نفر است.
مذاکره با جمهوری اسلامی، آمریکا را از انزوا خارج می کند ‌ 🔹 دو هدف مورد توجه جریان تحریف بوده و هست. هدف اول، القای یاس در جامعه است تا مردم ما را به این نقطه برسانند که مسیری که طی می‌کنند، یک مسیر نزولی و قهقرایی است؛ مسیری است که به هیچ نتیجه‌ای نخواهد رسید. 🔸 هدف دوم، آدرس اشتباه دادن است. به این معنا که می‌گویند شما که این مشکلات را دارید، این کاستی‌ها و ضعف‌ها را دارید، پیشرفت و نقطه مثبت هم که ندارید. راه برون‌رفت از این شرایط، ارتباط با آمریکا است. 🔹 جریان تحریف، بعد خارجی دارد که دشمنان خارجی نظام و رسانه‌های وابسته به آن‌ها این کار را دنبال می‌کنند. رگه‌ها و لایه‌هایی هم در داخل کشور دارد. تاثیر بخش داخلی، اگر نگوییم بیشتر از دشمنان خارجی است، کمتر نیست. 🔹 چرا که تحریف‌کنندگان داخلی در درون جامه ما حضور دارند. اساسا این‌ها در جاهایی پاس گل می‌دهند. یعنی خوراک و ماده اولیه برای این که رسانه‌های دشمن و بیگانه از آن بهره‌برداری کنند را فراهم می کنند. 🔸 راه مقابله با جریان تحریف، جریان روشنگری است. یعنی اگر بخواهیم با تحریف مقابله کنیم، باید جهاد تبیین و جهاد روشنگری داشته باشیم، به این معنا که در بخش اطلاع‌رسانی بهنگام و درست اطلاع‌رسانی کنیم، باید بپذیریم که در جاهایی دیر عمل می‌کنیم. 👈 ببینید در داخل این رژیم چه خبر است و چه تجمعاتی در همین ایام، مقابل منزل نتانیاهو انجام شد. تجمعات چند ۱۰ هزار نفری. مسئله آنها، مشکلات اقتصادی به واسطه کرونا بود. اگر آمریکا قرار است به کشورها کمک کند، به رژیم صهیونیستی کمک کند. اگر واقعا می‌تواند کمک کند و مشکل اقتصادی جایی را حل کند، به رژیم صهیونیستی می‌تواند کمک کند. از او نزدیک‌تر چه کسی است به آمریکا. 🔹 چگونه می توانیم بپذیریم کسی که قهرمان ملی ما، سردار سلیمانی را با آن وقاحت و به آن شکل به شهادت رسانده، او حاضر است به جمهوری اسلامی ایران کمک کند؟ معلوم است که او می‌خواهد ضربات بعدی را هم بزند. وقتی او اصرار به مذاکره می‌کند، پس مذاکره‌اش برای یک ضربه دیگر است. در این مذاکره، او برای خودش منفعت متصور است. 💢 تعبیر منزوی بودن آمریکا را امروز ما نمی‌گوییم، گاردین می‌گوید. ایندیپندنت می‌گوید، رویترز می‌گوید. رسانه‌های خودشان حتی بی بی سی در برخی گزارش‌ها یا تحلیل‌گرانی که می‌آورد، اذعان می‌کنند که آمریکا منزوی شده است. مذاکره با جمهوری اسلامی آمریکا را از انزوا خارج می کند.
جنگ جمعیت علیه ایران نایل فرگوسن، استراتژیست ارشد آمریکایی: 🔸قدرت فوق العاده انقلاب ایران از حجم بالای زاد و ولد در سال‌های اولیه انقلاب است و همین مسئله باعث شد تا غرب به سرعت وارد عمل شده و این رشد جمعیت که باعث قدرت روزافزون ایران در منطقه و جهان شده بود را کنترل نماید. ✍استراتژی‌ «فرزند کمتر زندگی بهتر» حاصل تفکر و دست های پنهان چه کسانی است؟
◾️پاسخ و بررسی برخی از شبهات و سوالات پر تکرار که هر ساله با شروع ماه محرم در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ ▪️آیا واقعه عاشورا یک دوئل عشقی بین یزید و امام حسین(ع) بود؟ 🔗 the14.ir/6101 ▪️امام صادق (ع): اگر حزن جدم زیاد سخت نبود باید ظهر عاشورا به جشن می‌پرداختیم 🔗 the14.ir/11088 ▪️آیا لعن های زیارت عاشورا برخلاف وحدت نیست؟ 🔗 the14.ir/6169 ▪️1400 سال گریه و عزاداریِ تکراری کافی نیست؟ آیا خسته نمی‌شوید؟ 🔗 the14.ir/6069 ▪️در کجای دنیا قصر را در کنار خرابه می‌سازند؟! (اشاره به ماجرای گریه حضرت رقیه سلام الله علیها) 🔗 the14.ir/10146 ▪️بخون موهای تنت سیخ می‌شه مردونه، بخونید ببینم چشمی خشک می‌مونه؟! (اشاره به کرامات حضرت ابوالفضل علیه السلام) 🔗 the14.ir/10093 ▪️انکار وجود حضرت رقیه توسط شهید مطهری! 🔗 the14.ir/11085 ▪️نسبت فامیلی امام حسین (ع) و یزید!!! 🔗 the14.ir/10116 ▪️آیا مقتل ابومخنف معتبر است؟ 🔗 the14.ir/5989 ▪️آیا داستان شیر فضة سندیت دارد؟ 🔗 the14.ir/5948 💠مرکز پاسخگویی به شبهات @the14ir
❓آیا اموات هم دلتنگ می‌شوند؟ اموات به اذن خداوند به دیدار نزدیکان خود می‌آیند و از احوال آنان جویا می‌گردند. اصل وجود انسان همان روح است و احساسات انسانی از جمله عشق، دلتنگی و غیره همه حالات روحی است که توسط بعد مادی انسان به منصه ظهور می‌رسد و بعد از مرگ، جسم انسان از بین می‌رود و روح باقی می‌اند، پس بدیهی است که احساساتی از جمله «دلتنگی» نیز باقی خواهند ماند. پس از مرگ و جدایی روح از شدیدترین متعلقش که همان بدن است، شناخت‌ها و علایق و ارتباطات هم چنان باقی می‌ماند، البته با این تفاوت که پس از مرگ، اراده و اختیار از آدمی سلب می‌گردد؛ مردگان، صدای ما را (باذن الله) می‌شنوند، حتی حرف نیز می‌زنند، منتهی چون آنها دیگر ابزار مادی زبان را ندارند و ما نیز تا در دنیا هستیم، از راه اعضای بدن صداها را می‌شنویم و درک می‌کنیم، حرف یا پاسخ آنها را نمی‌شنویم. چنان چه در اخبار وارده و احادیث تصریح شده که شخص رسول الله (ص)، با مردگان حرف می‌زدند. در روایات نیز به تداوم این ارتباطات، به ویژه با خانواده که علایق بیشتری با آنها ایجاد شده، بیانات صریحی وجود دارد: امام صادق(ع) می‌فرماید: «اذا کانَ یومَ الجُمعةِ و یوما العِیدَینِ امَرَ اللهُ رضوان خازن الجنان ان ینادی فی ارواح المؤمنین و هم عرصات الجنان: انّ اللهَ قَد اذنَ لَکم الجُمعةَ بالزیارةِ الی اهالیکُم و احبائکم مِن اهلِ الدُنیا»؛ روز جمعه و عید فطر و قربان که می‌شود، خداوند به رضوان نگهبان و مأمور بهشت دستور می‌دهد که در میدان بهشت برزخی به ارواح مؤمنان اعلام نماید که خداوند به شما اجازه داد که جمعه را به زیارت خانواده و دوستان که در دنیا هستند برود. بعد خداوند به رضوان دستور می‌دهد برای هر فردی شتری از شترهای بهشتی آماده کنند در حالی که این شتر از زبرجد سبز پوشیده شده و نیز به پارچه‌های بهشتی تزئین شده، بعد خداوند دستور می‌دهد اهل آسمان‌ها از آنها استقبال کنند. در چنین فضایی فرشتگان هر آسمانی از آنها استقبال می‌کنند، بعد از آن ارواح از آسمان با استقبال پایین می‌آیند در وادی السلام پشت کوفه فرود می‌آیند. از دلایل دیدن و یا مخفی ماندن برخی از احوال این است که برای مؤمن پس از مرگ عذابی وجود ندارد و حزن و اندوه خودش نوعی عذاب است، لذا اخباری که موجب اندوه وی گردد، بر او پوشیده می‌ماند. مضافاً بر این که این روایت دلالت دارد که اراده و اختیار دنیوی از او سلب شده است که نمی‌تواند همه‌ی واقعیات را دیده و درک نماید. هم چنین از امام صادق (ع) نقل شده که: «هیچ مؤمن و کافری نیست که در هنگام ظهر نزد خانواده‌ی خویش حاضر نگردد. وقتی مؤمن خانواده‌اش را در حال انجام اعمال صالح می‌بیند، خداوند را حمد گوید و وقتی کافر خانواده‌ی خویش را در حال انجام اعمال صالح ببیند، بر آنان غبطه می‌خورد.» در روایت دیگری بیان شده که: «اسحاق بن عمّار سؤال کرد: آیا شخصی که از دنیا رفته با خانواده‌ی خویش دیدار می‌نماید یا خیر؟ امام فرمودند: آری. پرسید: هر چند گاه؟ فرمود: بنا به منزلتی که نزد خدا دارد. هر هفته، هر ماه یا هر سال...» در برخی روایات وارد شده که ارواح به دیدن بازماندگان می‌آیند (به ویژه والدین به دیدار فرزندان و بالعکس) و به آنان التماس می‌کنند که چیزی برای ما بفرستید، ولو به کمی یک جرعه آب یا یک پاره استخوان. پس، ارتباط ارواح با متعلقین تا وقتی در دنیا باقی هستند، برقرار خواهد ماند. منتهی چنان چه بیان شد، به کمیّت، کیفیت و چگونگی معین شده از سوی خداوند متعال. پرسمان اعتقادی
لطفا بفرمائید شهادت امام حسن(ع) در چه تاریخی است؟روایت هفتم موثق است یا روایت ۲۸ صفر؟ با نگاهی به تاریخ زندگانی امام حسن مجبتی(ع)‌ مشاهده می‌شود درباره تاریخ شهادت آن حضرت، گزارش‌های متعدد و پراکنده‌ای وجود دارد که گزارش شهادت امام حسن مجتبی(ع) در تاریخ‌های هفتم و ۲۸ صفر در میان شیعیان، مشهورتر است. بنابراین لازم است که برای تشخیص دقیق شهادت آن حضرت(ع)، گزارش‌های منابع شیعی و اهل سنت درباره این تاریخ مورد بررسی قرار گیرد.با بررسی منابع کهن شیعه و سنی درباره ماه شهادت امام حسن(ع)، مشاهده می‌شود که نظر یکسانی ندارند. دسته‌ای از این منابع به ماه شهادت آن حضرت(ع) اشاره‌ای نکردند و دسته‌ای دیگر که از آن زمان یاد کرده‌اند بر دو ماه صفر و ربیع‌الاول تاکید می‌کنند. منابع شیعه ماه صفر را ماه شهادت آن حضرت(ع) می‌دانند و بسیاری از عالمان شیعه همچون سعد بن عبدالله اشعری،‌ نوبختی، کلینی،‌ابن خزاز،‌ شیخ مفید، شیخ طوسی، طبری امامی، شهید اول، کفعمی و شیخ بهائی در آثارشان به این موضوع اشاره دارند،‌ اما بیشتر منابع اهل سنت و عالمان آنان همچون محمد بن سعد، زبیری،‌ ابن قتیبه،‌ دولابی، ابن ابی الحدید و ابن جوزی ماه ربیع الاول را زمان شهادت امام حسن مجتبی(ع) عنوان می‌کنند. بررسی اسناد اهل سنت درباره ماه شهادت آن حضرت(ع) نشان می‌دهد که این اسناد در این‌باره پراکنده‌اند و این نویسندگان منابع و مستندات قابل اعتمادی را در اختیار نداشتند و شنیده‌های خود را صرفا ثبت نموده‌اند‌ که با توجه به فاصله زمانی که با شهادت امام(ع) داشتند، در خور نقد‌اند.در مقابل،‌ مورخان شیعه در منابع کهن، ماه صفر را به عنوان ماه شهادت پذیرفته‌اند که برخی از آنها سند این مطلب را بیان کرده‌اند. درباره اینکه در کدام روز از ماه صفر،‌ شهادت آن حضرت(ع) اتفاق افتاده است نیز در میان نویسندگان شیعی دارای پراکندگی می‌باشد. در حالی که پیش از شهید اول، در کتب تاریخی شیعی همچون «فرق‌الشیعة» اسماعیل نوبختی، «المقالات و الفرق» سعد بن عبدالله اشعری، «اصول کافی» شیخ کلینی، «مسارالشیعة» شیخ مفید، «مصباح‌المتجهد» شیخ طوسی، «اعلام‌الوراء» و «تاج‌الموالید» مرحوم طبرسی، «روضةالواعظین» فتال نیشابوری و «کشف‌الغمة» اربلی تاریخ وفات امام حسن مجتبی(ع) را آخر صفر یا ۲۸ صفر ذکر ‌کردند، اما از زمان شهید اول به بعد، هفتم صفر نیز در کنار ۲۸ صفر به عنوان روز شهادت آن حضرت(ع) مطرح شده است و عالمانی از شیعه همچون شیخ بهائی جبل عاملی و پدرش شیخ حسین عاملی، کاشف الغطاء و صاحب جواهر به بیان این تاریخ می‌پردازند اما با بررسی اسناد مرتبط با این دیدگاه، مشاهده می‌شود که اینان سخن شهید اول را در این ارتباط پذیرفته‌اند؛ ولی در این که مستند سخن شهید چیست، مطلبی در دست نیست. یک احتمال وجود دارد که سخن وی به کتاب قاسم رسی (۲۴۶ ق) مستند باشد که در قسمت پایانی آن کتاب، تاریخ شهادت امام مجتبی(ع) در هفتم صفر ثبت شده است؛ ولی این گزارش از چند جهت در خور نقد است: ۱- کتاب تثبیت الامامة رسی درباره امامت امیرالمومنین(ع) است، نه تاریخ ولادت و شهادت امامان(ع). ۲- مطلبی که در پایان کتابش آمده، تاریخ شهادت دو امام هادی(ع) و عسکری(ع) را هم ثبت کرده است؛ در حالی که قاسم رسی پیش از امام هادی(ع) از دنیا رفت، بنابراین این مطلب پایانی کتابش از او نیست.۳- چون روز شهادت امام مجتبی(ع) به لحاظ تاریخ شمسی، مطابق نهم حَمَل ( فروردین) بوده است و در خط کوفی به گونه‌ی شکسته آن، سابع و تاسع همانند یکدیگر نوشته می‌شود، احتمالا سابع صفر به جای تاسع حَمَل، ثبت شده و این اشتباه در نسخه‌ای ثبت شده و آن نسخه به دوران شهید راه یافته و مستند گزارش او قرار گرفت. بنابراین می‌توان گفت صحت گزارش هفتم صفر به سبب تردید در انتساب گزارش به راوی و احتمال اشتباه در نسخه‌برداری از منابع اولیه، تردیدهای فراوانی وجود دارد و به همین دلیل بسیاری از بزرگان شیعه به این تاریخ یا اشاره‌ای نمی‌کنند و یا ضمن اشاره به این تاریخ،‌ از تائید و اظهار نظر درباره آن خودداری می‌کنند. بنابراین گزارش برتر و مورد تائید درباره شهادت امام حسن مجتبی(ع) به جهت استناد به منابع فراوان کهن شیعه، روز بیست و هشتم صفر است. سایت پرسمان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها
🔴 | آیا هاشمی امام را گول زد!؟‼️ 🔻 " آیا هاشمی امام را گول زد؟! " تیتر بدی است؟ احتمالا می گوئید توهین به امام است. بله حق می دهم. ولی تحلیل برخی عزیزان انقلابی درباره قطعنامه دقیقا همین میزان توهین آمیز به ساحت حضرت امام است. 🔹خلاصه حرف شان اینست که عده ای اهل خدعه امام را دوره کردند و تحت فشار قرار دادند و اما ناچار شد جام زهر را بنوشد. می گوئیم اینکه توهین به امام است. امام را چه فرض کردید؟ فردی بی اطلاع از اوضاع و بی اراده مقابل اطرافیان؟ 🔹 می گویند مثل ماجرای حکمیت امیرالمومنین وصلح امام حسن(ع). می گوئیم : خُب سخنان اخیر رهبری را چه می کنید که فرمود مدبرانه؟ میگویند امام نیز مانند امیرالمومنین ناچار شد تن به فشار اطرافیان دهد و انتخاب دیگری هم نداشتند لذا تدبیر یعنی همین. عجیب است این سطح امام شناسی. عجیب تر فهم نادرست از نظام امام-امت است. 🔻چرا حل و فصل این موضوع مهم است؟ 🔹چون همین امروز هم عده ای که برخی سخنان رهبری را فهم نمی کنند، هر ازگاهی می گویند رهبری خودشان خوب اند. ولی امان ازدفتر و بیت و فشار روحانی و کدکش ها و خبربیارها و بولتن سازان برای ایشان. 🔻برادران خوبم: 🔹مهمترین و کلیدی ترین نقش امام جامعه هدایت است. هدایت نیز نمی تواند بدون اعتنا به حال مردم و زمانه جامعه باشد. امام جامعه هیچ گاه با فشار اطرافیان تصمیمش عوض نمی شود ولی وقتی شرایط مردم و جامعه را می بیند با هدف هدایت با آنها مدارا میکند و تصمیمش را تغییر می دهد. امام خمینی در پیام قطعنامه می گوید "به مصلحت مسلمین تن دادم" 🔹رهبرانقلاب مصلحت را توضیح می دهند: "قبول قطعنامه بخاطرفهرست مشکلاتی بود که مسئولین به امام دادند" امام در پیامشان می گویند: " تاكید می كنم كه گمان نكنید كه من در جریان كار جنگ و مسئولان آن نیستم. مسئولین مورد اعتماد من می باشند" 🔹برای نقد هاشمی و روحانی و محسن رضایی و... راه بسیار است. چرا امام را هزینه میکنیم؟ 🔹 امام بخاطر شرایط کشور با مردم مدارا کردند. مدارا و مراعات کلید واژه کلیدی امام در توجه به سلوک فردی و مدیریت اجتماعی است  و نه تنها عقب نشینی نیست که نرمش قهرمانانه برای رشد جامعه است. لذا همین جام زهر به تعبیر رهبرانقلاب با تدبیر قطعنامه شیرین شد. 11/07/1369  🔹مذاکره نیز همین بود. برخی خیال می کنند رهبری تحت فشار روحانی به مذاکره تن داد. خودشان می فرمایند مجوز مذاکره برای دولت قبل بود. ۱۳۹۵/۰۳/۲۵. یعنی خواست مردم را دیدند. این نیز برای رشد جامعه در یک تجربه واقعی بود تا متوجه باشند پیروزی در تاب آوری و ایستادن روی پای خودمان است. 🔹در ماجرای حکمیت و صلح امام حسن هم العیاذ بالله امام تحت فشار چهارتا اهل خدعه تصمیم نگرفت. به مردم و جامعه اش نگاه کرد. وقتی طرح حکمیت مطرح شد ۲۰ هزار نفر شمشیر بدست مقابل امیرالمومنین صف کشیدند. حضرت فرمود کاش دو نفر در این سپاه مثل مالک بودند. در قصه صلح امام حسن که اوضاع بدتر بود. رهبری می فرماید صلح امام حسن ناشی از بی بصیرتی مردم آن زمان بود. 🔹درست کنیم تحلیل مان را از نظام ارتباطی امام و امت. 🖌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 سرکار گذاشتن نیروی بعثی😁 🔻 وقتی نوجوان‌های ما تو زمان دفاع مقدس، با رژیم بعث عراق کاری کردن که حرص دشمن در اومد... 👈 پیشنهاد میشه فیلم رو ببینید جنگ هنوز تمام نشده و این جنگ با حملات توپ خانه ای و زنجیره ای افسادطلبان اصلاح‌طلب و اردوگاه آلبانی به شدت انقلاب اسلامی و نظام و اسلام را هدف قرار داده و آتش باران می کنند و ما مثل کبک سرمان را زیر برف کرده و در ایتا برف بازی می کنیم و دشمن از همه جوانب مارا از طریق رسانه های مختلف می کوبد آیت الله خامنه ای مارا آتش به اختیار دستور داد ولی ما به جای آتش باران کردن نفوذی های انگلیسی و آمریکایی که همان و هستند خودمان را زیر آتش دشمن برده ایم ولی چون مثل کبک سرمان زیر برف است دشمن را نمی بینیم آن وقت نیروهای انقلابی در فضایی دوستانه🙋‍♂ در ایتا در مقابله چند تا دشمن نفوذی✡ رفته اند و به خیالشان آنها را به راه راست می کشند البته در ایتا فقط باید با افراد خاکستری به بالا حرف زد معاند و کافر همه نفوذی اند . به جای بازی کردن در زمین خود به زمین دشمن حمله کرده و آنجا را برای آنها ناامن کنید نه آنکه آنان به اینجا به صورت محدود بیایند و شما را فریب دهند و شما فکر کنید کم هستند فضای اینستاگرام و تلگرام به شدت به نیروهای انقلابی نیازمند است نفوذی اردوگاه آلبانی در آنجا بسیار است مقابله فقط مثل اشداء علی الکفار رفتار باید کرد به فقط در کانال سری سیاسی اجتماعی فرهنگی اقتصادی