🔷مراقب نفوذ افکار انجمن حجتیه باشید
اهم اعتقادات
❌صامت بودن و فشلی برای رسیدن به ظهور !
❌تردید در خرد و کلان مبانی انقلاب
❌نقاب حمایت از مهدویت بی هویت
پی نوشت . متاسفانه برخی از پیروان حجتیه بعد از دهه ی هفتاد تغییر رویه دادند و با اسم تقیه در تک تک نهاد های مهم کشور نفوذ کرده و مشغول خرابکاری هستند ،انها اعتقاد دارند برای آوردن مهدی علیهالسلام باید در پر شدن دنیا از ظلم و جور همراهی بکنیم!
اگر دقت کنید یک عده (از شخصیت های برجسته از دوجناح سیاسی) بدون هیچ مبنایی فقط برای عصبانی وناامید کردن مردم دست به هر کاری به اسم نظام میزنند از این قشر بترسید #حجتیه#شیعه_مورد_پسند_انگلیس
امام خامنه ای حفظه الله:
امروز جبههى عظيمى در مقابل اسلام گسترده شده است؛ چرا نبينيم؟ چرا بعضى اين جبههى عظيم را نمىبينند؟ مثل جنگ احزاب است. فِرق مختلف ضد اسلامى، ضد معنويت، ضد حقيقت، در مقابل اسلام دست به دست هم دادند؛ موشكافى ميكنند تا نقطهضعفها را پيدا كنند، از آن نقطهضعفها استفاده كنند؛ نقاط نفوذ را پيدا كنند، از آن نقاط نفوذ به ما ضربه بزنند.
(بيانات در ديدار كارگزاران حج-1389/07/17)
⭕سیزده بدر واقعی ما این است که از خودمان بیرون بیاییم،از خانههای تنگ و تاریک افکارخرافی خودمان به صحرای دانش و بینش خارج شویم.
یادداشتهای استاد مطهری،ج6،ص131
#سيزده_بدر
#در_خانه_میمانیم
🍃 روز سیزدهم فروردین یا همان سیزده بدر از جمله روزهایی است که حکایتها و روایتهای فراوانی درباره آن گفته شده و ....
🔹 سیزدهمین روز نوورز، روزی مقدس نزد ایرانیان باستان بوده است.....
🍃 مشهور است که واژه ی سیزده به در به معنای « در کردن نحسی سیزده» است. اما وقتی به معانی واژه ها نگاه کنیم برداشت دیگری از این واژه میتوان داشت.
🍃 *«در» به جای «دره و دشت» میتواند جایگزین شود. به عنوان مثال علامه دهخدا، واژه «در و دشت» را مخفف «دره و دشت» میداند.*
✨ چو هر دو سپاه اند آمد ز جای
✨ تو گفتی که دارد در و دشت پای
🍃 *یکی از معانی واژه «به»، « طرف و سوی » میباشد.* مانند اینکه میگوییم «به فروشگاه».
☘️ پس با نگاهی کلی میتوان گفت واژه *«سیزده به در» به معنای « سیزدهم به سوی در و دشت شدن»* میباشد که همان معنی بیرون رفتن و در دامان طبیعت سر کردن را میدهد....
💢 *اما امسال به جهت در امان ماندن از بيماری كرونا در خانه میمانيم*
گره زدن سبزه
در روز سیزدهم فروردین برخی از مردم با گره زدن سبزه یا چمن، بخت و اقبال خود را امتحان کرده و آمال و آرزوهای خود را به سبزههای طبیعت گره می زنند.
در حالی که این عمل هیچگونه مبنای شرعی و عقلانی نداشته و کاری بیهوده محسوب می گردد.
پرسش: تکلیف ما دربارهی آداب چمن گره زدن چیست؟
پاسخ: اصل این مسئله مبنایی ندارد و از نظر دینی هم تأیید نشده است و اثر و فایدهای هم برای آن غرضی که افراد چمن را گره میزنند ندارد، علاوه بر این اگر چمن متعلق به فضاهای عمومی باشد گاهی اصلاً این کار جایز نیست که وارد بشوید و اگر زمین کاشته شدهی مردم هست، نباید وارد آن بشوید و اگر صاحب زمین راضی نباشد مرتکب حرام شدهاید. خسارتی هم اگر وارد بشود باید جبران گردد.
سایت حضرت آیت الله خامنه ای
🌱
🔸 برداشت های نادرست از احکام
باد هوای سریال: آنچنان رونقی اقتصادی ایجاد کنم که ..... ههههه!.
*از یکسو فشار برای سانسور از سوی دیگر باد هوا خواندن. جالبه..
*احداث خط لوله که وظیفه دولت بوده برای انجام وظیفه هم حقوق گرفته اید دیگر منت چه چیزی را بر سر مردم می گذارید؟ .
*خدا قوت به عوامل سریال......خودتون رو آماده کنید برای گاندو۳.....از این سر وصدا ها هم نترسین.
*دو تابعییتی یعنی کسی که :1- وطن خود را شایسته حیات و زندگی خود نمیداند/2- دچار خود تحقیری است/3- حاضر است از تواناییهای خود به زادگاه خود ضربه بزند تا بعنوان شهروند درجه جه دو تحقیر شود.
*خداحافظ چمدان را ببند
* از همین باد هوا اینجوری آتیش گرفتید؟!