eitaa logo
دوستان ورفقا ازهرصنف
85 دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
8.1هزار ویدیو
101 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از الف اتیوند
⛔️ نفوذ جاسوس انگلیسی در لباس روحانیت و اجتهاد!! ❌️ یک همجنسگرای ایرانی‌الاصل با نفوذ در حوزه نجف تا سطح اجتهاد پیش رفت! آنجا سید و مجتهد شد، به ایران آمد و در امتحان ورودی خبرگان هم قبول شد! حتی در لیست انتخاباتی بعضی از جناح‌های سیاسی قرار گرفت اما سال ۱۳۹۴ در دقیقه نود شناسایی و دستگیر شد. 🇬🇧 نامش سید سعید جلیلی چوب‌تراش معروف به سعید آل‌محمد بود، چوب تراش یک جاسوس انگلیسی بود که تلاش داشت به مجلس خبرگان ایران نفوذ کند. وی با آموزش هایی که در سازمان های جاسوسی انگلیس به ویژه در MI6 دیده بود، توانست در نجف تا درجه اجتهاد هم پیش برود. ‼️ او در مصاحبه‌ای می‌گوید: من هدفم از شرکت در انتخابات مجلس خبرگان این است که اگر بتوانم نعلین آقا را جفت کنم!! ⚠️ به نظر شما چه تعداد "چوب تراش" در سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی داریم؟! هر فردی در لباس روحانیت را مساوی با روحانیت اصیل ندانیم!
✡️ مأموریت و رسالت موعود عهد عتیق (١) 1⃣ این یادداشت به یک وجه از اوصاف می‌پردازد و آن عبارت است از وی که اساس‌ اندیشهٔ قومی یهود را شکل داده و زمینهٔ پدید آمدن ادبیات را در سنّت یهودی سبب شده است. 2⃣ محور اصلی وعده‌های موجود در این ادبیات، است و مسیحای قوم یهود از نسل داوود است و نخستین دلیل آن این است که همان ویژگی‌های داوود را باید داشته باشد. 3⃣ چهرهٔ در عهد عتیق، نمونهٔ انسانی جنگجو، شجاع و البته و است که به چیزی جز ستیز و خونخواهی و فتح سرزمین‌ها نمی‌ا‌ندیشد و حتی در مواردی به نزدیکان خود نیز اقدام می‌کند! 4⃣ در عین حال در ادبیات هیچ‌یک از این خصوصیات نهی نشده و گویی در حکم فضایل و کمالات داوود به‌شمار آمده و در یک کلام شخصیت او نمادی از همراه با و توصیف گردیده است. 5⃣ داوود الگوی یک پادشاه مقتدر و نمونهٔ یک مسیحای کامل برای تحقّق تمامی است. او قهرمانی بود که شجاعانه در جنگ‌ها دشمن را شکستی سخت داده و قلمرو را گسترش می‌داد. 6⃣ بدین‌ترتیب، اسطورهٔ علاوه بر این‌که متضمّن قدرت و شوکت دنیوی بنی‌اسرائیل است، مشتمل بر ویژگی‌های ساختاری «اندیشهٔ نجات» و است. ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ مأموریت و رسالت موعود عهد عتیق (٢) 1⃣ قرن ١٨ و دورهٔ موسوم به ، به‌عنوان نقطهٔ اوج ظهور با عناوین مختلف بود و در عین حال زمینه‌ها‌ی بسط و توسعهٔ و انعقاد نطفه‌های جریان‌های افراطی را به‌خوبی فراهم کرد. 2⃣ از پیشگامان این حرکت در آلمان است که با آثار خود روح جدیدی به ‌اندیشه‌های مدرن و یهود تزریق کرد. او معتقد بود که یهودیان باید از «گتو»ها خارج شده و در میان مسیحیان زندگی کرده و حتی به زبان آلمانی تکلّم کنند. 3⃣ وی را می‌توان طلایه‌دار نهضتی دانست که در زبان عبری (به معنای روشنگری) نامیده می‌شود و شعار اصلی آن نوعی خردگرایی و نهایتاً عُرفی‌کردن دین می‌باشد. 4⃣ البته در مقابل این جریان، جریان سنّت‌گرایی نیز وجود داشت که با تسلیم محض در برابر تجدّد مخالفت کرده و پیروی از سنت‌های کهن را تبلیغ می‌کردند. این گروه را یا راست‌کیش می‌خواندند که تا به امروز نیز فعال است. 5⃣ منبع اصلی افکار مندلسون، تفاسیر رمزی و کابالایی و مخالفت کابالاییان با تقیّد و عمل به بود؛ چیزی که می‌توانست در قالب‌ اند‌یشه‌های تجدّدگرایانهٔ قرن ١٨ به مخاطبان خود به‌خوبی عرضه شده و پروژهٔ عصر مدرن را تکمیل کند. 6⃣ در این قرن و قرن بعد از آن کسانی پیدا شدند که ادعا نمودند نه از طریق معجزات و خوارق عادات، بلکه از طریق حوادث کاملاً به‌وقوع خواهد پیوست. ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ مأموریت و رسالت موعود عهد عتیق (٣) 1⃣ آن‌ها استدلال می‌کردند: همان‌طور که بازگشت یهودیان از به‌دست پادشاهی غیریهودی [=کوروش] میسّر گردید، امروز نیز با حمایت دولت‌ها و جوامع مختلف دنیا [=ابرقدرت‌ها و استعمارگران]، بایستی زمینهٔ استقرار یهودیان در و تشکیل فراهم گردد. 2⃣ در این میان جنبش به‌عنوان موتور محرکهٔ جریان ملّی‌گرایی و یهود که از احساسات یهود و آموزه‌های مسیحایی و بهرهٔ فراوان می‌گرفت، در قرن ١٩ سر برآورد. 3⃣ بیش از آن، اقتدار و فوق‌العاده یهودیان در تمامی نهادهای اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی اروپا سبب شد که برای نمونه افرادی همچون با گرایش خاصی که نسبت به عقاید داشت، موجبات آزادی و گسترش تسلط را بیش از پیش فراهم کند. 4⃣ نتیجهٔ این حمایت‌های آشکار و پنهان دولت‌های لیبرال و نظام ، تقویت روزافزون جنبش‌های افراطی و خشونت‌طلبی نظیر بود که امروزه در اراضی اشغالی فلسطین خود را مجری و مخاطب اصلی این دعای یهودیان در صبح و شام می‌دانند: 5⃣👈 سال آینده در اورشلیم … امسال ما اینجا هستیم، ولی سال آینده در سرزمین اسرائیل خواهیم بود. 6⃣ عبارت مذکور ترجمان دقیق رسالت مسیحایی اقلیّتی است که خود را نمایندهٔ اجرای فرامین خدای متجسّد خویش با نام‌های و می‌دانند. ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از یادداشت «مأموریت و رسالت موعود عهد عتیق». 💥 برای شناخت بهتر و موعودی که یهودیان منتظر او هستند (که هیچ ربطی به موعود ادیان ندارد و تنها موعود یک قوم و قبیلهٔ خاص است و وظیفه‌اش استقرار حاکمیت یهود بر سایر انسان‌ها است نه حاکمیت صالحان!)، متن کامل یادداشت را در آدرس زیر بخوانید: 👉 https://jscenter.ir/judaism-and-islam/messianism-and-apocalypse/572 ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡ صهیونیسم و ستارگان سینما 1⃣ استراتژی فرهنگی بین‌الملل بسیار پیچیده و درازمدت است. این استراتژی تنها به تولید فیلم‌های صهیونیستی محدود نمی‌شود، بلکه به‌گونه‌ای است که امکان سیطرهٔ اقتصادی بر روند تولید فیلم را در نقاط مختلف جهان فراهم می‌سازد. 2⃣ بدین‌سان فرصت ساخت فیلم‌های سالم هر روز در جهان کمتر و در عوض، راه برای ساخت فیلم‌های مغرضانه و نژادپرستانهٔ باز می‌شود. 3⃣ در همين راستا سیاست تولید مشترک یا فیلم‌برداری فیلم‌های آمریکایی با همکاری «مرکز ملی فیلم اسرائیل» در فلسطین اشغالی به اجرا درآمد که ستارگان صهیونیست‌مسلک نقش مهمی در اجرای این سیاست ایفا نمودند. 4⃣ در ادامه صهیونیست‌ها در جهت ایجاد رابطه میان کارگردانان و بازیگران مشهور جهان و رژیم غاصب و نوپای صهیونیستی تلاش زیادی به عمل آوردند که عمدتاً به شکل دیدارهای دوستانه با رهبران سیاسی رژیم و چاپ تصاویر آن در روزنامه‌ها و مطبوعات و فرامنطقه‌ای به منصهٔ ظهور رسید. 5⃣ به‌عنوان نمونه می‌توان به ملاقات «موشه دایان با راجر مور»، «تدی کولیک با کرک داگلاس»، «ایگال آلون با رومی اشنایدر» و «مناخیم بگین با الیزابت تیلور» اشاره کرد. 📖 متن کامل مقاله به همراه عكس: 👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/4898 ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
✡️ نفوذ بابیان در اطراف سید جمال‌الدین اسدآبادی 1️⃣ فصل پایانی تکاپوهای فکری سیاسی ، به سال‌های ۱۳۱۰ تا ۱۳۱۴ ق. و در اسلامبول گذشت. وی، در آن برههٔ زمانی، تبلیغات وسیعی را برای عمومیت‌بخشیدن به سیطرهٔ خلافت عثمانی بر جهان اسلام ترتیب داد. از این تکاپوهای او، با عنوان یاد می‌شود. 2️⃣ گروهی از یاران سید جمال‌الدین در اسلامبول، و گروهی نیز در تهران، به او یاری می‌رساندند. در گروه نخست، کسانی چون میرزا آقاخان کرمانی، شیخ احمد روحی، میرزا حسن‌خان خبیرالملک، ابوالحسن‌میرزا شیخ‌الرئیس قاجار، شیخ محمود افضل‌الملک کرمانی و… جای داشتند. 3️⃣ برخی یاران برجستهٔ سید جمال‌الدین در تهران، عبارت بودند از: میرزا علی‌خان امین‌الدوله، محمدتقی‌خان مجدالملک، حاج شیخ هادی نجم‌آبادی، حاج میرزا هادی دولت‌آبادی، حاج سیّاح محلاتی، حاج میرزا یحیی دولت‌آبادی، میرزا رضا کرمانی و… 4️⃣ باید دانست که در میان همکاران سید جمال‌الدین در اسلامبول، تکاپوگران (ازلی) جایگاهی ویژه داشتند. ، شیخ احمد روحی، شیخ ابوالقاسم روحی، شیخ محمود افضل‌الملک، احمدمیرزا فرزند صبح ازل، میرزا حسین شریف کاشانی، و ، بابیان یا بابی‌زادگانی بودند که در این مسیر، با او همکاری می‌کردند. 5️⃣ چنین به‌نظر می‌آید که فعالان بابی (ازلی)، در ظاهرِ اتحاد اسلام، خواهان براندازی سلطنت بودند که بزرگ‌ترین دشمن آیین‌شان به‌شمار می‌رفت. ✍️ سیدمقداد نبوی رضوی ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
22.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡🔞 پیش به‌سوی با 🎬 مشاهدهٔ مستند کلیپ در یوتیوب: 👉 https://youtu.be/1VrB9Kve8Gs 🗓 استاد حسن عباسی، کلبهٔ کرامت، جلسهٔ ٩٩٨، ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ ✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter
هدایت شده از محرمانه مدیا
🌷﷽ 🌷 ✳️موضوع کنفرانس: ه‌وحلقه‌های‌محدودسازغرب‌و‌بهره‌مند‌شدن‌چین ازمتحدی مستقل ومقتدر 🎤باحضور: 🗒 چهارشنبه : ۱۴۰۲/۰۲/۲۷ 🕙 ساعت : ۲۱ 🌍 مکان: لینک گروه: http://eitaa.com/joinchat/1963524107C2412dc3224 🛑 برای با میهمان برنامه دراین سمینارمشارکت و ما راهمراهی بفرمائید 🛑 سمینارها را در کانال دنبال بفرمائید. 👇👇 @mahramane_media 🛑کانال محرمانه 👇 @secret_file