سلام به مادران عزیز و دخترهای دوستداشتنی 🌷
خیلی خوشحال شدیم که دیروز کنار هم بودیم و لحظههای قشنگی را با هم تجربه کردیم. حضور گرم شما مادران و انرژی شیرین دخترها، فضای برنامه را صمیمیتر و دلنشینتر کرد. امیدواریم به همگی خوش گذشته باشد و این جمعهای خوب باز هم تکرار شود 🌱
اگر انتقاد یا پیشنهادی دارید، با دل و جان میشنویم. حتماً نظراتتان را برای ما ارسال کنید تا بتوانیم برنامهها را بهتر و پربارتر برگزار کنیم.
🔹 این چهارشنبه برنامه نداریم.
🔹 چهارشنبهی آینده برنامه برگزار میشود و برای شرکت در برنامههای هفتگی حتماً باید ثبتنام انجام شود.
همچنین توجه داشته باشید که برنامه غدیر در مصلی صرفاً یک جشن بود و برنامههای هفتگی برای پایههای اول تا ششم ما در محدوده قاسمآباد برگزار میشود.
✅ برای شرکت در برنامههای هفتگی، ثبتنام قبل از شروع دوره الزامی است.
📩 ارسال نظرات، پیشنهادات و ثبتنام از طریق آیدی ادمین:
https://eitaa.com/admisssion
منتظر دیدار دوباره شما هستیم 💛
سلام خدمت اعضای محترم گروه
⭕توصیه یک عالم اهل دل مورد اطمینان:
برای رفع دشمنی دشمنان داخلی و خارجی از رهبر عزیزمان سید مجتبی خامنهای بعد از نمازها این دعا رو بخونید:
اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقِّ اَمیرِالْمُؤْمِنینَ عَلِیِّ بْنِ اَبیطالِبٍ عَلَیْهِ السَّلامُ اِلا انْتَقَمْتَ بِهِ مِمَّنْ ظَلَمَ سید مجتبی خامنهای وَغَشَمَهُ وَآذاهُ وَانْطَویٰ عَلی ذلِکَ وَکَفَیْتَهُ بِهِ مَؤُنَةَ کُلِّ اَحَدٍ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.
یاعلی
دوستانِ جان
لطفا کوتاهی نفرمایید 🙏
برای دعا جهت سلامتی و امنیت امامسیدمجتبیخامنهای
چرا که دشمن انس و جن به
شدت دنبال پیداکردن ایشون هستند