هدایت شده از حوزه هنری انقلاب اسلامی
«خونه آبی ۳» همزمان با سالگرد جنگ ۱۲ روزه روی آنتن میرود
🔹فصل سوم مجموعه مستند «خونه آبی» به کارگردانی مهدی زارعی بیدکی و با عنوان «دماوند» به زودی همزمان با سالگرد #جنگ_۱۲روزه از شبکههای صداوسیما پخش میشود.
🔸این مجموعه در ژانر مستند-واقعنما با مخاطب نوجوان، روایتگر تجربه گروهی از نوجوانان در مسیر صعود به قله دماوند است؛ روایتی که در بستر روزهای جنگ ۱۲ روزه شکل گرفته و تجربه و مواجهه این نوجوانان با رخدادهای آن ایام را در کنار چالشهای مسیر صعود، دنبال میکند.
🔹«خونه آبی ۳» با حضور مستندسازان نوجوان مدرسه فیلمسازی آوینا در #مرکز_رسانه_امید تولید شده است.
🆔 @hozehonari_ir
بسمالله الرحمن الرحیم
مستند خونهآبی۳
تمام این مستندی که خواهید دید،
پژواکی است برای صدای پیرمان 👇🏻
https://idc0-cdn5.khamenei.ir/ndata/news/41035/13970906_22644_l.mp4
بعد از این ۱۵۹ ثانیه ای که تماشا کردید،
عرضی نیست
جز یک خداقوت
و یک اظهار اشتیاق
و هزاران هزار شکر...
خداقوت به همه عزیزانم در مدرسه فیلمسازی آوینا.
ساخت سومین فصل از مجموعه خونه آبی بعد از سال ها،
پروژه ای سخت و لطیف بود.
که نوجوان های دومین دوره مدرسه، به خوبی از پس آن برآمدند.
مخصوصا با استادانه های علی صالحی عزیزم و هنر و پشتکار مهدی جان زارع بیدکی.
مشتاقیم تا با روایتی تصویری از رفاقت ها و شب و روزمان، شما رو با بهترین خاطره سال هزار و چهارصد و چهارمون آشنا کنیم.
توضیح ماجرای این #بهترین_خاطره ، باشه برای انتهای قسمت اول از پنج قسمت این مستند!
و هزاران هزار شکر محضر خداوند متعال
که انگیزه این جمع و مقصد خیال انگیز ماست.
امیدوارم از تماشای فصل سوم خونه آبی لذت ببرید.
ضمنا خانواده آوینا، همیشه میزبان نکات و نگاه نقادانه شما هست. دریغ نفرمایید.
✍🏻 سید امیرحسین موسوی
#مستند_خونهآبی۳
#مدرسهفیلمسازیآوینا
______
@avina_school
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 دوباره مستند خونه آبی
🏔 این بار فصل سوم و قله دماوند
🎞 تهیهکنندگان: سید امیرحسین موسوی، علی صالحی
📽 کارگردان: مهدی زارع بیدکی
🏠 فصل سوم مستند خونه آبی،
تلاشهای مستندسازان نوجوان مدرسه فیلمسازی آوینا؛ برای صعود به #قله دماوند است.
این روایت پنجقسمتی، آغازی است بر یک نگاه نو به مسئله #رفاقت.
پخش این مستند در سالگرد جنگ ۱۲ روزه،
اتفاقی نیست!
🖥 پخش از سهشنبه ۲۶ خرداد
🔸 شبکه دو سیما
ساعت ۱۷:۳۰
بازپخش روز بعد ساعت ۱۰:۳۰
🔹 شبکه امید
ساعت ۱۹
📌 جزئیات پخشهای بعدی از شبکه نسیم، افق و سه سیما بهزودی اعلام خواهد شد.
🌲 مجری طرح: مدرسه فیلمسازی آوینا
🔆 تهیه شده در سوره امید
___________
| @avina_school |
یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء
همان چند دقیقه قبل از سال تحویل
کمی مانده به آغاز سال ۱۴۴۸
و در آستانه ورود به ماه محرم
از امام حسین شنیدیم و عظمتِ اشک برای او...
در محضر پیرغلام اهلبیت
حجتالاسلام والمسلمین
سید بهاءالدین ضیائی
#مدرسهفیلمسازیآوینا
| @avina_school |
🎯 امروز روز مهمیه
🧩 چون آخرین تیکه پازل هم تکمیل میشه
😍 خوشحالیم که مستندمون بعد از کلی ماجرا، به مرحله پخش رسیده و قراره در ۵ قسمت مهمون خونه هاتون باشیم
⏳ شروع مستند خونه آبی ۳
🔸 از امروز ساعت ۱۷:۳۰ شبکه دو سیما
باز پخش روز بعد ساعت ۱۰:۳۰
🔹 و ساعت ۱۹ از شبکه امید
🤗 خوشحال میشیم نظرات خودتون را برای ما @avina_admin بفرستید
🇮🇷 | @avina_school |
🍿 عزیزانی که قسمت اول را از دست دادند میتونند از طریق لینک زیر در تلویبیون مشاهده کنند
🎞 قسمت ۱ | خونه آبی ۳ | شبکه ۲
https://telewebion.ir/episode/0x16c5e605
خدا رو شکر بهترین خاطره آوینا دومی ها
حسابی سر و صدا کرده و باید بگیم که،
تازه اول ماجرای ماست...! 😎
#مستندخونهآبی
_______________
| @avina_school |
سلام
من آقاسید هستم
خواستم از همین تریبون از مدیر تصویربرداری خفن مستند خونه آبی یعنی آقا سجاد برجیان عزیز تشکر ویژه کنم.🤩👏
بدرود 😎
#رندومایز
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻جا داره به دلیل تصاویر حرفه ای و نورپردازی خفن و موشن های معرکه مستند خونه آبی،
دوباره معرفی آقا برجیان رو ببینیم 😂
دیدن بیش از پنج بار این ویدئو توصیه میشود! 😎😉
___________
🇮🇷 | @avina_school |
🎞 قسمت ۲ | خونه آبی ۳ | شبکه ۲
https://telewebion.ir/episode/0x16c5fc2d