بسیجی را آفریدهاند برای زخم خوردن و زخم زبان شنیدن.
وقتی داشت در سوریه با بدویترین انسانهای مسلح به مدرنترین سلاحهای غربی میجنگید و زخم میخورد، به او گفتند مدافع اسد و چون شهید شد به خانوادهش زخم زبان زدند که عوضش وضعتان توپ شد و پول گرفتید و...
حالا که راهها برای رفتن به فلسطین بسته است و کاری جز خون دل خوردن از او بر نمیآید، باز زخم زبانش میزنند که چرا نمیروی فلسطین بجنگی؟!
زمان جنگ هم همین بود.
به بسیجیها و حزباللهیها زخم زبان میزدند که چرا بعد از فتح خرمشهر جنگیدید و صلح نکردید؟ چه کسانی میگفتند؟ همانها که قبل از فتح خرمشهر هم نجنگیده بودند!
عیبی ندارد.
بسیجی را برای همین آفریدهاندکه زخم بخورد از دنیترین و عنودترین دشمنان خدا و دینش، و زخم زبان بشنود از یک مشت مترف رفاهزدهی بیعرضه و بزدل.
ماهبندان | محمدرضا شهبازی @mahbandan
بسم الله
برای هر کدام از این تصاویر میشود یک متن مفصل نوشت اما، حلقه وصل همه شان از نگاه یک دانشجوی ترم یکی این است که دانشگاهی مطلوب است که حال و هوایش آرمانی باشد و تنفس در آن، روح آرمان خواهی را تازه کند.
راستش را بخواهید آن چیزی که ما را میسازد؛ کلاس مبانی جامعه شناسی که در اصل مبانی نسبی گرایی ست یا حتی کلاس اندیشه اسلامی نیست.
چیزی که ما را رشد میدهد حضور در میدان است. میدان واقعی!
چیزی که ما را رشد می دهد حقیقت است
و حقیقت، در پرتو نشانه های حق برایمان مجسم می شود. شهدا، آیات حق اند و از این جهت برای تازه نفسانی همچون من حجت اند
سلام بر آیات حق!
سلام بر آنانی که ایستاده اند در کنار مایی که نشسته ایم و توهم ایستادگی داریم.
سلام بر شیما اکرم
سلام بر آنان که در فهرست شهدای غزه اند علی رغم [اقل من عام] بودن سن شان.
سلام ما را به سید شهیدان برسانید و بگویید دست ما را هم بگیرند و به کاروان شما برسانند.
https://eitaa.com/aye_mohajer
هدایت شده از امیرحسین ثابتی
این روزها افراد زیادی را میبینم که از ته دل دوست دارند برای فلسطین کاری انجام دهند اما نمیدانند دقیقا باید چه کار کنند؟
واقعیت این است که به لحاظ میدانی و حضور در غزه، کاری نمیشود انجام داد اما در داخل خود ایران کارهای زیادی میشود انجام داد که مهمترینش "رشد و ارتقای افکار عمومی" است. یعنی سطح سواد و آگاهی مردم باید نسبت به این مساله خیلی بیشتر باشد. منظور از افکار عمومی هم فقط مردم عادی یا کسانی که شبهه و سوال دارند نیست، حتی بخشهای زیادی از نیروهای انقلابی هم جز شعار و حرفهای کلیشه ای اطلاعات خاصی از این مساله ندارند. لذا در قدم اول پیشنهاد میکنم مستند دیدنی "وداع با اسلحه" را برای هر جمع و گروهی که دستتان میرسد به صورت عمومی اکران کنید. مستندی تحقیقی با داستانی جذاب که بخشی از تاریخ فلسطین و بلایی که گفتمان سازش بر سر فلسطینی ها آورد را به خوبی روایت میکند.
پیشنهاد میکنم از همین هفته در دانشگاه، مسجد، هیات، کانونهای فرهنگی، محافل خانوادگی و هرجای دیگری که میتوانید این مستند را اکران کنید. این قدم اول است.
جهت دانلود مستند به صورت رایگان از طریق این لینک اقدام کنید 👇
https://tamasha.safirfilm.ir/product/%d9%88%d8%af%d8%a7%d8%b9-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%ad%d9%87/
در صورت بروز هر مشکلی به این آیدی پیام دهید 👇
@sajad_khanian
اگر در هر جمعی توانستید این مستند را اکران کنید، به این شماره پیامک بزنید و اعلام کنید چون برای سازندگان مستند مهم است که بدانند در مجموع با چه تعداد اکران و با چه میزان مخاطبی، مستندشان دیده شده:
+98 921 056 0059
بسم الله
عجله داشتم ، قبل از رسیدن قطار به ایستگاه درخواست اسنپ دادم و دعا کردم مدیون راننده نشوم. راننده سمند زرد درخواستم را پذیرفت.
دوان دوان از پله های مترو بالا آمدم و دور میدان، چشم چرخاندم تا سمند زرد را پیدا کنم. سوار که شدم؛ پول خرد نداشتم و نگران بودم راننده هم نداشته باشد. توقف مقابل چراغ قرمز، فرصت خوبی برای حساب و کتاب بود. ۱۰۰ تومانی را از کیفم درآوردم و به سمت جلو بردم.
راننده توجهی به بفرماییدم نکرد و من مصرانه بلندتر گفتم بفرمایید، گفت: باشه پیشتون
ذهن محدود شده ام تصور کرد، چون پول خرد نبوده قبول نکرده است علت را که جویا شدم؛ آرام گفت: بخاطر حجابتون
در صدایش بشارت و انذار را با هم دیدم
تقدیر و تکریم کرد و وظیفه امثال من را بیش از پیش خاطر نشان شد.
مردم ما حیاخواه اند و حجاب را در کنه وجود خود دوست می دارند.
آن ها ما را به چشم رسولان حجاب میبینند.
باشد که به رسالت خویش باقی بمانیم...
#روایت
#زن
#ریحانه
https://eitaa.com/aye_mohajer
#عملیات_روانی #غزه
🔸رسانهها چگونه شبهه فروش زمینهای فلسطینیها را برای توجیه جنایات اسرائیل از طریق تکنیک #تکرار به اذهان عمومی القا میکنند؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🔻 فرهنگسرای رسانه اینجاست....
🌀https://eitaa.com/isfahanmediacente
✅ پایگاه هنری محتوایی ایرانیوم
🔘 @iraniyom