eitaa logo
عـــیّار
5.8هزار دنبال‌کننده
754 عکس
129 ویدیو
1 فایل
‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش حسابم در شبکه‌های دیگه: بله: ble.ir/ayyarom روبیکا: rubika.ir/ayyarom ویراستی: virasty.com/ayyarom ایکس(توییتر): x.com/ayyarom اینستاگرام: Instagram.com/ayyarom تلگرام: t.me/ayyarom
مشاهده در ایتا
دانلود
پس کادوی تولدش رو هم آخر گرفت؟
رهبر شهید می‌گفت هیچ ملت با شرفی زیر تهدید مذاکره نمیکنه. خدایا تو شاهد باش ما ملت بی شرفی نبودیم! ما نبودیم! ما نبودیم... @ayyarom
خودتون خجالت نمی‌کشید این خزعبلات رو برای ملت پیامک میکنید؟ شرم نمیکنید؟ حیا نمیکنید؟ مشکلی نیست! زمان نشان می‌دهد چه خواهد شد.. @ayyarom
پیشاپیش حمله‌ی ددمنشانه بعدی به ایران و شهدایی که قراره تقدیم کنیم رو تسلیت می‌گم. @ayyarom
خیلی بی‌جهت باز دلم یاد تو افتاد و شکست.. @ayyarom
والله بی آبرویی شما رو هم خواهیم دید.. این خط | این نشان • @ayyarom
هدایت شده از عـــیّار
این روزها در علی‌اصغر زارعی ترین حالتِ ممکن‌یم ✍️ عـــیّار @ayyarom
مارک دوبوویتز، مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD) خطاب به آمریکا: - بازارهای انرژی را دوباره آرام و ذخایر را پر کنید. - به ارتش آمریکا استراحت دهید و آن را دوباره مسلح کنید. - طرحی برای حمایت از ایرانیان مخالف برای فلج کردن حکومت تدوین کنید. - تحریم‌ها را با فشار بی‌وقفه اجرا کنید. - پای میز مذاکره بازی نخورید. - اراده تهران را زود آزمایش کنید. - امتیاز کم بدهید. - نتیجه بخواهید. - سریع (از میز مذاکره) کنار بروید. - محکم‌تر ضربه بزنید و حمله کنید. @ayyarom
ظریف: ‌هوشمندی رهبری و ایثار رییس‌جمهور، رییس و اعضای هیأت مذاکره‌کننده، برای تثبیت پیروزی تاریخی مردم و سربازان وطن، شایسته پشتیبانی ملی است. بله @ayyarom
امتیازات بی نظیری که ترامپ با توافق به دست میاره: ۱. نقداً قیمت نفت همین الان به ۸۰ دلار سقوط کرده و بازار آروم شد. ۲. تنگه‌ای رو که با فحاشی و زور نتونست باز کنه با مذاکره باز میکنه و دخایر نفت خودش رو برای دور جدید حمله پر میکنه. ۳. اورانیوم ۶۰ درصدی که با جنگ نتونست رو با مذاکره از بین می‌بره. همون اورانیومی که ضمانت امنیتی و شاید تنها حفاظ ایران در مقابل حمله اتمی بود. ۴. یه بازه تنفس پیدا میکنه برای ردن شدنِ آروم از جام جهانی و انتخابات میان دوره‌ای و تجهیز پایگاه‌هاش در منطقه. تنفس مفیدی که کادو پیچ شده رو سینی بهش تحویل دادیم. 🚨تمامی این امتیازها به وضوح راه رو برای دور جدید حملات به ایران باز میکنه و نکته تلخ اینجاست که آسفالتِ این راه رو خودمون می‌ریزیم. می‌ریزیم به امیدِ سرابِ رفع تحریم و غرامت و پول بلوکه شده! مومن از یه سوراخ چند بار گزیده میشه؟ خداقوت! @ayyarom
ضمن عذرخواهی بگم؛ ما جنگ طلب نیستیم، شما اسکولید. از جنگ فراری نیست و در آخر چاره‌ای جز جنگ عاشورایی نداریم؛ فقط هر بار داریم کار خودمون رو سخت تر میکنیم. تا امیدمون از شیطان نا امید نشه وضعیت همینه. ✍️ عـــیّار @ayyarom