eitaa logo
عـــیّار
5.8هزار دنبال‌کننده
752 عکس
128 ویدیو
1 فایل
‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش حسابم در شبکه‌های دیگه: بله: ble.ir/ayyarom روبیکا: rubika.ir/ayyarom ویراستی: virasty.com/ayyarom ایکس(توییتر): x.com/ayyarom اینستاگرام: Instagram.com/ayyarom تلگرام: t.me/ayyarom
مشاهده در ایتا
دانلود
رهبر شهید می‌گفت هیچ ملت با شرفی زیر تهدید مذاکره نمیکنه. خدایا تو شاهد باش ما ملت بی شرفی نبودیم! ما نبودیم! ما نبودیم... @ayyarom
خودتون خجالت نمی‌کشید این خزعبلات رو برای ملت پیامک میکنید؟ شرم نمیکنید؟ حیا نمیکنید؟ مشکلی نیست! زمان نشان می‌دهد چه خواهد شد.. @ayyarom
پیشاپیش حمله‌ی ددمنشانه بعدی به ایران و شهدایی که قراره تقدیم کنیم رو تسلیت می‌گم. @ayyarom
خیلی بی‌جهت باز دلم یاد تو افتاد و شکست.. @ayyarom
والله بی آبرویی شما رو هم خواهیم دید.. این خط | این نشان • @ayyarom
هدایت شده از عـــیّار
این روزها در علی‌اصغر زارعی ترین حالتِ ممکن‌یم ✍️ عـــیّار @ayyarom
مارک دوبوویتز، مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD) خطاب به آمریکا: - بازارهای انرژی را دوباره آرام و ذخایر را پر کنید. - به ارتش آمریکا استراحت دهید و آن را دوباره مسلح کنید. - طرحی برای حمایت از ایرانیان مخالف برای فلج کردن حکومت تدوین کنید. - تحریم‌ها را با فشار بی‌وقفه اجرا کنید. - پای میز مذاکره بازی نخورید. - اراده تهران را زود آزمایش کنید. - امتیاز کم بدهید. - نتیجه بخواهید. - سریع (از میز مذاکره) کنار بروید. - محکم‌تر ضربه بزنید و حمله کنید. @ayyarom
ظریف: ‌هوشمندی رهبری و ایثار رییس‌جمهور، رییس و اعضای هیأت مذاکره‌کننده، برای تثبیت پیروزی تاریخی مردم و سربازان وطن، شایسته پشتیبانی ملی است. بله @ayyarom
امتیازات بی نظیری که ترامپ با توافق به دست میاره: ۱. نقداً قیمت نفت همین الان به ۸۰ دلار سقوط کرده و بازار آروم شد. ۲. تنگه‌ای رو که با فحاشی و زور نتونست باز کنه با مذاکره باز میکنه و دخایر نفت خودش رو برای دور جدید حمله پر میکنه. ۳. اورانیوم ۶۰ درصدی که با جنگ نتونست رو با مذاکره از بین می‌بره. همون اورانیومی که ضمانت امنیتی و شاید تنها حفاظ ایران در مقابل حمله اتمی بود. ۴. یه بازه تنفس پیدا میکنه برای ردن شدنِ آروم از جام جهانی و انتخابات میان دوره‌ای و تجهیز پایگاه‌هاش در منطقه. تنفس مفیدی که کادو پیچ شده رو سینی بهش تحویل دادیم. 🚨تمامی این امتیازها به وضوح راه رو برای دور جدید حملات به ایران باز میکنه و نکته تلخ اینجاست که آسفالتِ این راه رو خودمون می‌ریزیم. می‌ریزیم به امیدِ سرابِ رفع تحریم و غرامت و پول بلوکه شده! مومن از یه سوراخ چند بار گزیده میشه؟ خداقوت! @ayyarom
ضمن عذرخواهی بگم؛ ما جنگ طلب نیستیم، شما اسکولید. از جنگ فراری نیست و در آخر چاره‌ای جز جنگ عاشورایی نداریم؛ فقط هر بار داریم کار خودمون رو سخت تر میکنیم. تا امیدمون از شیطان نا امید نشه وضعیت همینه. ✍️ عـــیّار @ayyarom
پزشکیان: بیش از ۹۰ درصد اعضای شعام با روند توافق همراهی کردن و رأی مثبت دادن! + طبق شنیده‌ها فقط یک نفر رأی مخالف داده. واضح؟ :) @ayyarom