مارک دوبوویتز، مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی (FDD) خطاب به آمریکا:
- بازارهای انرژی را دوباره آرام و ذخایر را پر کنید.
- به ارتش آمریکا استراحت دهید و آن را دوباره مسلح کنید.
- طرحی برای حمایت از ایرانیان مخالف برای فلج کردن حکومت تدوین کنید.
- تحریمها را با فشار بیوقفه اجرا کنید.
- پای میز مذاکره بازی نخورید.
- اراده تهران را زود آزمایش کنید.
- امتیاز کم بدهید.
- نتیجه بخواهید.
- سریع (از میز مذاکره) کنار بروید.
- محکمتر ضربه بزنید و حمله کنید.
@ayyarom
امتیازات بی نظیری که ترامپ با توافق به دست میاره:
۱. نقداً قیمت نفت همین الان به ۸۰ دلار سقوط کرده و بازار آروم شد.
۲. تنگهای رو که با فحاشی و زور نتونست باز کنه با مذاکره باز میکنه و دخایر نفت خودش رو برای دور جدید حمله پر میکنه.
۳. اورانیوم ۶۰ درصدی که با جنگ نتونست رو با مذاکره از بین میبره. همون اورانیومی که ضمانت امنیتی و شاید تنها حفاظ ایران در مقابل حمله اتمی بود.
۴. یه بازه تنفس پیدا میکنه برای ردن شدنِ آروم از جام جهانی و انتخابات میان دورهای و تجهیز پایگاههاش در منطقه. تنفس مفیدی که کادو پیچ شده رو سینی بهش تحویل دادیم.
🚨تمامی این امتیازها به وضوح راه رو برای دور جدید حملات به ایران باز میکنه و نکته تلخ اینجاست که آسفالتِ این راه رو خودمون میریزیم. میریزیم به امیدِ سرابِ رفع تحریم و غرامت و پول بلوکه شده!
مومن از یه سوراخ چند بار گزیده میشه؟
خداقوت!
@ayyarom
عـــیّار
پزشکیان: بیش از ۹۰ درصد اعضای شعام با روند توافق همراهی کردن و رأی مثبت دادن! + طبق شنیدهها فقط یک
دم اون یه نفر گرممم
خدا اون یه نفر رو حفظ کنه
خدا اون یه نفر رو زیاد کنه