پویشی در فضای مجازی با هشتگ #نمیپذیریم راه افتاده که محتوای اون اعتراض به تفاهم نامه خسارت بار جدید و جلوگیری از تکرار تجربه برجامه.
در این روزهای حساس ساکت نباشید و شما هم در این پویش بسیار مهم شرکت کنید.
اگر امروز سکوت کردیم بهتره تا ابد سکوت کنیم..
@ayyarom
همهی بحثها حاشیهست! ما مردم توافقی که توش شروط رهبری رعایت نشده رو #نمیپذیریم و اجازه نخواهیم داد تجربهی برجام تکرار بشه.
@ayyarom
با نگاهی به تفاهمِ خسارت بارِ جدید دوباره به حرف حکیمانه امام شهید میرسیم که: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا میزنند یا الفبای غیرت را بلد نیستند یا سیاست را!
#نمیپذیریم
@ayyarom
توافق خسارت باری که در اون گرفتن عوارض و مدیریت ایران بر تنگه هرمز نیومده باشه رو #نمیپذیریم
✍️ عـــیّار
@ayyarom
ما تفاهم و مذاکره زیر توهین و تهدیدِ مکررِ ترامپ رو #نمیپذیریم چون هیچ ملت باشرفی این رو نمیپذیره
✍️ عـــیّار
@ayyarom
گیج نشید! شروط ایران رو سر دست بگیرید. اینا همون شروطیه که باهاش مردم عزادار رو به مذاکره مجاب کردن، و حق عقب نشینی از هیچکدومش رو ندارن.
#نمیپذیریم
✍️ عـــیّار
@ayyarom
نبویان: تنگه هرمز بلافاصله و بدون محدودیت باز و اورانیوم غنیشده رقیق میشود!!
+ ما مردم چنین خسارت محضی رو #نمیپذیریم
@ayyarom