eitaa logo
عـــیّار
5.8هزار دنبال‌کننده
752 عکس
128 ویدیو
1 فایل
‏تو یا هم‌فکر با منی یا هم‌وطن، بینمون دیوار نکش حسابم در شبکه‌های دیگه: بله: ble.ir/ayyarom روبیکا: rubika.ir/ayyarom ویراستی: virasty.com/ayyarom ایکس(توییتر): x.com/ayyarom اینستاگرام: Instagram.com/ayyarom تلگرام: t.me/ayyarom
مشاهده در ایتا
دانلود
گیج نشید! شروط ایران رو سر دست بگیرید. اینا همون شروطیه که باهاش مردم عزادار رو به مذاکره مجاب کردن، و حق عقب نشینی از هیچکدومش رو ندارن. ✍️ عـــیّار @ayyarom
خط خطرناک همسان سازیِ مردم مبعوث شده‌ی ولایتمدار با آشوب‌گرا، آخرین تلاش شیطانی اهالی وفاق و کودتا برای سرکوب نیروهای مخلص و هوادار انقلابه. زنهار!! ✍️ عـــیّار @ayyarom
نبویان: تنگه هرمز بلافاصله و بدون محدودیت باز و اورانیوم غنی‌شده رقیق می‌شود!! + ما مردم چنین خسارت محضی رو @ayyarom
سگ هار منطقه دوباره به بیروت حمله کرد! دفعه‌ی قبل که پاسخ دادیم، گفتیم از این پس جنوب لبنان هم خط قرمزه اما اسراییل بی توجه بارها در جنوب شرارت کرد و امروز دوباره به بیروت برگشت. باید تهدید خودمون رو معتبر کنیم. ✍️ عـــیّار @ayyarom
ذوالقدر، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی: پاسخ رزمندگان اسلام در پیش است. ‌‌وحدت میدان‌ها یک زنجیره امنیتی در دفاع از منطقه ایجاد کرده است. ‌لبنان، جان ماست و نقض خطوط قرمز جمهوری اسلامی، تحمل نخواهد شد. @ayyarom
توجه/ شایعات در خصوص دکتر جلیلی کذب محض و پروژه‌ی وفاقیون برای به حاشیه بردن مطالبات دلسوزانه‌ی مردمه ✍️ عـــیّار @ayyarom
توییت مهم مرتضی محمودی نماینده تهران: میخواهم خوشحالی کذاب‌ها را خراب کنم؛ ۱. هم سعید جلیلی با حکم رهبری در جایگاه خود ابقاء شدند. ۲. هم امروز ترمزشان برای امضای عجولانه توافقنامه کشیده شد! @ayyarom
ترامپ :توافق با جمهوری اسلامی ایران نهایی شد. به همه تبریک می‌گویم! بدین‌وسیله من به طور کامل اجازه بازگشایی بدون عوارض تنگه هرمز را می‌دهم و همزمان اجازه رفع فوری محاصره دریایی ایالات متحده را صادر می‌کنم. کشتی‌های صلح، موتورهای خود را روشن کنید. بگذارید نفت جریان یابد! + آقایان! اینا ذخایر نفت رو که پر کنن با دست پر برمیگردن. اهالی برجام بی آبرو شدن، شما هم خیلی زود بی اعتبار خواهید شد خدا قوت! @ayyarom
پس کادوی تولدش رو هم آخر گرفت؟
رهبر شهید می‌گفت هیچ ملت با شرفی زیر تهدید مذاکره نمیکنه. خدایا تو شاهد باش ما ملت بی شرفی نبودیم! ما نبودیم! ما نبودیم... @ayyarom
خودتون خجالت نمی‌کشید این خزعبلات رو برای ملت پیامک میکنید؟ شرم نمیکنید؟ حیا نمیکنید؟ مشکلی نیست! زمان نشان می‌دهد چه خواهد شد.. @ayyarom