eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
925 دنبال‌کننده
8.1هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
حضرت امام هادی (ع) : إنّما الدُّنیا سوقٌ رَبِحَ فیها قَومٌ و خَسِرَ آخَرُونَ دنیا مانند بازاری است که عده‌ای در آن سود می‌برند و عده‌ای دیگر به خسران می‌افتند. تولد امام هادی علیه السلام مبارک
مردم لبنان در حال سلاخی شدن هستند قیامت بپا شده در جنوب لبنان ...اینجا فقط ما تهدید زبانی روی کاغذمیکنیم .... حتی نمی‌تونیم از جانفدایانمان در لبنان حمایت کنیم ... لبنان شرمند‌ه‌ایم ... جلو مردم لبنان روسیاه شدیم ...
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بازنشر تفال پزشکیان به قرآن در بدو ورود به ساختمان ریاست جمهوری و جواب سنگین آن... +آقای به حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی: ببین چی اومد! قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِكُم... +: گلپایگانی: وای! (ادامه قرائت آیه توسط پزشکیان) + پزشکیان: این که خیلی بده! - مخبر: بد شده؟! + پزشکیان: «با خنده😂😂» : آره بابا خیلی بده.. بعد دوباره خنده.. مردم ایران:🤦‍♂🤦‍♂🤦‍♂ متن کامل آیه: قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِكُم مِّنَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ فِي النَّارِ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَّعَنَتْ أُخْتَهَا حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِّنَ النَّارِ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِن لَّا تَعْلَمُونَ؛ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ ﮔﺮﻭﻩ‌ﻫﺎیی ﺍﺯ ﺟﻦ ﻭ ﺍﻧﺲ ﻛﻪ ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺩﺭﺁﻳﻴﺪ. ﻫﺮﮔﺎﻩ ﮔﺮﻭهی ﻭﺍﺭﺩ ﺷﻮﻧﺪ، ﻫﻢ‌ﻣﺴﻠﻜﺎﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﻟﻌﻨﺖ ﻛﻨﻨﺪ ﺗﺎ ﺁﻧﻜﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﺎ ﺧﻔﺖ ﻭ ﺧﻮﺍﺭی ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻧﺪ. ﺁﻥ‌ﮔﺎﻩ ﭘﻴﺮﻭﺍﻧﺸﺎﻥ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﭘﻴﺸﻮﺍﻳﺎﻧﺸﺎﻥ ﮔﻮﻳﻨﺪ: ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ! ﺍﻳﻨﺎﻥ ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﮔﻤﺮﺍهی ﻛﺸﻴﺪﻧﺪ، ﭘﺲ ﻋﺬﺍﺑﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺗﺶ ﺩﻭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﮔﺮﺩﺍﻥ. ﺧﺪﺍ می‌ﻓﺮﻣﺎﻳﺪ: همه را عذاب ﺩﻭ ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺍﺳﺖ، ﻭلی شما ﻧمیﺩﺍﻧﻴﺪ. 👈 جواب استخاره قرآن کریم به این آیه: بسیار بد است و از انجام آن به شدت پرهیز کنید ! @ دولت نفاق وفاقیون کودتاچی 🟢⚪️🔴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
شهید سهیل کیارش :اگر جریان کودتا گر که امامتان را به شهادت رساند ،رسوا نشود ،امام بعدی هم به شهادت خواهد رسید،تردید نکنید ،این‌جریان دست برنداشته 🟢⚪️🔴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
رسانه جنگ: دستور تخلیه فوری به ساکنان شهرک‌ها در شمال فلسطین اشغالی اعلام می‌کنیم که منطقه مشخص‌شده در نقشه پیوست، که شامل جلیل بالا، جلیل پایین، جولان و حیفا می‌باشد، از این لحظه به منطقه نظامی بسته تبدیل شده است. و در صورت حمله سردمداران جنایتکار شما به ضاحیه و بیروت، هدف حمله نیروهای مسلح ایران قرار خواهد گرفت. و به مردم شریف فلسطین می‌گوییم: زمان بازپس‌گیری سرزمینتان فرا رسیده است. آتش ما در خدمت شماست. خروج شهرک‌نشینان از مناطق اشغالی می‌تواند مقدمه‌ای برای بازگشت شما به آن باشد. 🟢⚪️🔴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
🌍 باز گشایی صحن علنی مجلس مطالبه عموم مردم است 〰〰〰〰〰〰〰 🌍منافق چون به او اعتماد شود خیانت کند حضرت علی علیه السلام 👇👇👇 🔻نیکزاد، نائب رئیس مجلس: برگزاری جلسات علنی مجلس منوط به اذن رهبری است و فعلاً به‌دلیل مصوبه شورای عالی امنیت ملی، تجمع کامل نمایندگان امکان‌پذیر نیست 〰〰〰〰〰〰〰 ✅پاسخ 1⃣ اولا مصوبه شورای عالی امنیت ملی در هر مورد وقتی اعتبار قانونی دارد که به تأیید رهبری رسیده باشد وشمادر تعطیلی مجلس وهم در تحمیل آتش بس رمضان وهم موارد متعدددیگر بدونه تأیید رهبری همه این موارد را خاینانه و غیر قانونی به کشور تحمیل کردید 2⃣یعنی الان وقت محاکمه وهم استیضاح، آنانی است که خیانت می کنند و به خیانتشان رنگ قانون می دهند که رسیدگی به این خیانتهای شخص رییس جمهور،رئیس مجلس و تیم همراهش و وزیران در خط دشمن چه در تحمیل آتش بس وگرانیها و تعطیلی مجلس و مذاکرات با پذیرش خواسته‌های دشمن وباز گشایی پیام‌رسان‌های یهود و صهیون برای جاسوسی در زمان جنگ و.. با تصمیمات صحن علنی مجلس ممکن است که منافقانه تعطیل کرده اید 3⃣❌واین تعطیلی با زدو بند امثال تو وقالیباف وچند نماینده منافق دیگرا اهل نفاق در قوه مجریه ممکن شده 4⃣پیام چند روز پیش رهبری سراسرش دستور به مجلس بود برای باز گشایی صحن علنی و انجام وظایف مهمی که قانون بر عهده آنان گذاشته 5⃣✅حتی کودکان دبستانی هم از متن پیام رهبری معظم ،خیانت در تعطیلی مجلس را استنباط می‌کنند شماها چرا منافقانه مجلس کشور راکه اساسی ترین رکن تصمیم گیری نظام است را می خواهید همچنان بسته نگه دارید؟ بگویید چه اهداف شومی در سر دارید ؟ ❌❌❌❌ https://eitaa.com/b_vatan
جنس استعفا های مسعود پزشکیان با جواد ظریف یک نوع است هم نوع استعفا و تهدید به آن در شرایط خاص که در میدان دستاورد های بالایی داریم یا در زمانی که نیاز به تحمیل برجام به کشور است. همچنین شیوه اطلاع رسانی و سایر دلقک بازی های این دو فرد یکی است. اگر حاکمیت امروز جلوی پزشکیان کوتاه بیاید در ظرف دو سال آینده هر دو ماه یکبار برای پیشبرد اهداف تیم حسن‌ روحانی و جواد ظریف شاهد سلسله استعفا های تکراری خواهیم بود تا زمانی که تمامی دستاوردهای میدان و نظامیان ما و مردم حاضر در صحنه را برای رضای اربابان فکری این جریان فدا کند. عدم برخورد قاطع حاکمیت با افرادی مانند جواد ظریف و حسن روحانی باعث شده امروز شاهد باشیم دولتی به مراتب بدتر از دولت حسن روحانی در حال شکل‌گیری است.
اولی "دست نشانده" انگلیس، دوم "دست نشانده" آمریکا، و سومی هم می‌خواست "دست نشانده" اسرائیل باشد...😏
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
20.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
طرح فروپاشی ایران به روش شوروی حتما حتما ببینید کلی مطلب ناب بهتون میده. باید کلمه به کلمه‌شو حفظ کرد کلمه به کلمه ....ببینید ‌نشر بدید دوستان ... 🟢⚪️🔴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
خلاصه ۴ هفته اخیر: عراقچی توییت میزنه حملات به لبنان نقض آتش‌بس ایران هم هست قالیباف توییت می‌زنه این حملات شاهد عدم پایبندی آمریکا به آتش‌بسه نیروی نظامی ما توییت می‌زنن میگن حملات به لبنان آتش‌بس رو نقض کرده و پاسخ میدیم رژیم تروریستی اسرائیل هم توییت می‌زنه...؛ نه ببخشید اسرائیل توییت نمی‌زنه! اسرائیل فقط بمب و موشک می‌زنه 🟢⚪️🔴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران