5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 #مهم /اینکه ما هجوم به ضاحیه را نقض آتش بس میدانیم اما رسیدن دشـ.من به قلعه شقیف و 60 روستای مهم جنوب لبنان را نقض آتش بس نمیدانیم سوال برانگیز است.
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرندک رو دیدی یا نرسیدی ببینی؟
کلیپ جالب لبنانی درباره پیشروی دشمن و تلفات سربازانش
بفرما بیا داخل، ما برایت تابوت آماده کردیم
تصمیم بگیر جلو بیایی تا ما تصمیم بگیریم چگونه بمیری
مطمئن باش ارتش مسلح و آموزش دیدهات عمودی میآید اما افقی و له شده برمیگردد
🇮🇷🇱🇧
132.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آغاز بمباران نبطیه و چندین شهر در جنوب لبنان
https://eitaa.com/b_vatan
آمریکا درآمدهای نفتی ونزوئلا را مصادره میکند/کاراکاس ملزم به واریز پول سوخت به خزانهداری آمریکا شد
در عوضش مردم ونزوئلا آزاد هستن و میتونن کاملا اجباری پول نفتشون رو بدن امریکا.
آیا این برای شما کافی نیست؟
✍️طوبی عظیمی نژاد
https://eitaa.com/b_vatan
سخنگوی سپاه:
در صورت بازگشت دشمن به عرصه نظامی، نوع عملیات، جغرافیای نبرد و حتی نوع جنگافزارهای مورد استفاده متفاوت خواهد بود
https://eitaa.com/b_vatan
اسرائیل جنوب لبنان رو ، نوار غزه کرد
ب رگ غیرت کی باید بر بخوره؟
اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امان از سالها خود تحقیری که این اساتید دانشگاه به خورد مردم دادند
جنگ با آمریکا عیار واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی را آشکار کرد
https://eitaa.com/b_vatan
چیزی فرق نکرده
عزاداریم و پرچمدار.. . .
✍ تجربه : وقتی لوله پرچم (پلاستیکی) میدم بیرون آدمای قلیلی ممکنه بد و بیراه بگن ولی با چوب کسی جرئت نمیکنه😂
https://eitaa.com/b_vatan
یه مقدار عجیبه بنظرم ...
چرا ؟؟؟
چون اینکه هرچی اسرائیل داره لبنان رو شخممیزنه نهایتش ما زبانا تهدید میکنیم یه مقدار فکر کنید یعنی نمیتونیم حتی یک شب اسرائیل رو زیر موشک ببریم ؟؟؟در عرض این پنجاه روز ؟؟؟
شما مشکوک نیستید ؟؟؟
به چی ؟؟؟
به اینکه رفتن و بستن و بقیه لفاظیهای ترامپ و اینور مذاکره کنندگان ایرانی فقط جنگ زرگری برای ماست ؟؟؟
وگرنه جنوب لبنان غزه شده چرا ساکتند ؟؟؟مگر اینکه دستشون زیر ساطور توافقیاست که پنهانی بسته شده و اینکه ترامپ نمیپذیره و ما نمیپذیریم نمایش مضحکی است که بوی تعفنش رو کسی نفهمه فقط چون همه چی تموم شده دقیق عین برجام که گندایی که ظریف و عراقچی زدند تا همین سال گذشته بوی مشمئز کنندهاش موافقان برجام رو به گند کشیده بود ؟؟!!
اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
⭕️یک منبع نظامی ایران نوشت: ایران در حال تغییر الگوی رفتار نظامی خود در خلیج فارس و دریای عمان است. هر ضربه نظامی که به نیروهای ایرانی وارد شود، پاسخی «نامتناسب» دریافت خواهد کرد. ایران از دیشب حمله موشکی شدیدی را به منبع حملات علیه خود آغاز کرده است. همچنین اقدامات برای تثبیت مسیر ایرانی در تنگه هرمز تشدید شده و عبور از مسیر غیرایرانی عملاً تقریباً غیرممکن شده است. همچنین هر کشتی که بدون «رعایت ترتیبات» ایران تلاش کند از تنگه عبور کند، هدف قرار خواهد گرفت.
دوستی از من پرسید به نظر شما تا کی اسرائیل لبنان را می زند و کسی جواب مناسب نمی دهد ؟
جواب من یک کلمه بود !! ظریف