eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
936 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرندک رو دیدی یا نرسیدی ببینی؟ کلیپ جالب لبنانی درباره پیشروی دشمن و تلفات سربازانش بفرما بیا داخل، ما برایت تابوت آماده کردیم تصمیم بگیر جلو بیایی تا ما تصمیم بگیریم چگونه بمیری مطمئن باش ارتش مسلح و آموزش دیده‌ات عمودی می‌آید اما افقی و له شده برمی‌گردد 🇮🇷🇱🇧
132.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آغاز بمباران نبطیه و چندین شهر در جنوب لبنان https://eitaa.com/b_vatan
آمریکا درآمدهای نفتی ونزوئلا را مصادره می‌کند/کاراکاس ملزم به واریز پول سوخت به خزانه‌داری آمریکا شد در عوضش مردم ونزوئلا آزاد هستن و میتونن کاملا اجباری پول نفت‌شون رو بدن امریکا. آیا این برای شما کافی نیست؟ ‌✍️طوبی عظیمی نژاد https://eitaa.com/b_vatan
سخنگوی سپاه: در صورت بازگشت دشمن به عرصه نظامی، نوع عملیات، جغرافیای نبرد و حتی نوع جنگ‌افزارهای مورد استفاده متفاوت خواهد بود https://eitaa.com/b_vatan
اسرائیل جنوب لبنان رو ، نوار غزه کرد ب رگ غیرت کی باید بر بخوره؟ اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین 🟢⚪️🔴 ----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امان از سالها خود تحقیری که این اساتید دانشگاه به خورد مردم دادند جنگ با آمریکا عیار واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی را آشکار کرد https://eitaa.com/b_vatan
چیزی فرق نکرده عزاداریم و پرچم‌دار.. . . ✍ تجربه : وقتی لوله پرچم (پلاستیکی) میدم بیرون آدمای قلیلی ممکنه بد و بیراه بگن ولی با چوب کسی جرئت نمی‌کنه😂 https://eitaa.com/b_vatan
یه مقدار عجیبه بنظرم ... چرا ؟؟؟ چون اینکه هرچی اسرائیل داره لبنان رو شخم‌میزنه نهایتش ما زبانا تهدید میکنیم یه مقدار فکر کنید یعنی نمی‌تونیم حتی یک شب اسرائیل رو زیر موشک ببریم ؟؟؟در عرض این پنجاه روز ؟؟؟ شما مشکوک نیستید ؟؟؟ به چی ؟؟؟ به اینکه رفتن و بستن و بقیه لفاظی‌های ترامپ و اینور مذاکره کنندگان ایرانی فقط جنگ زرگری برای ماست ؟؟؟ وگرنه جنوب لبنان غزه شده چرا ساکتند ؟؟؟مگر اینکه دستشون زیر ساطور توافقی‌است که پنهانی بسته شده و اینکه ترامپ نمی‌پذیره و ما نمی‌پذیریم نمایش مضحکی است که بوی تعفنش رو کسی نفهمه فقط چون همه چی تموم شده دقیق عین برجام که گندایی که ظریف و عراقچی زدند تا همین سال گذشته بوی مشمئز کننده‌اش موافقان برجام رو به گند کشیده بود ؟؟!! اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین 🟢⚪️🔴 ----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
⭕️یک منبع نظامی ایران نوشت: ایران در حال تغییر الگوی رفتار نظامی خود در خلیج فارس و دریای عمان است. هر ضربه نظامی که به نیروهای ایرانی وارد شود، پاسخی «نامتناسب» دریافت خواهد کرد. ایران از دیشب حمله موشکی شدیدی را به منبع حملات علیه خود آغاز کرده است. همچنین اقدامات برای تثبیت مسیر ایرانی در تنگه هرمز تشدید شده و عبور از مسیر غیرایرانی عملاً تقریباً غیرممکن شده است. همچنین هر کشتی که بدون «رعایت ترتیبات» ایران تلاش کند از تنگه عبور کند، هدف قرار خواهد گرفت.
دوستی از من پرسید به نظر شما تا کی اسرائیل لبنان را می زند و کسی جواب مناسب نمی دهد ؟ جواب من یک کلمه بود !! ظریف
در پدر سوختگی و‌دیاثت و رذالت برخی جریان‌ها همین بس که پرچم خونخواهی رهبر شهید رو بذاری بعد بگی برای انجمن حجتیه است .... یعنی کثیفتر ازبرخی از طیف مدعیان وفاق خودشون هستند چون حتی حاضرند تجمع و خواسته حق مردم رو بخاطر وفاقشون بخاطر آتش‌بس بخاطر مذاکره و شما رو بخوان بخاطر آمریکا و اسرائیل به بیراهه بکشانند .... تمام پرچمها رو یالثارات خامنه‌ای کنید ... اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین 🟢⚪️🔴 ----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺮﮒ ﺑﻪ ﺳﺮﺍﻍ ﻣﺮﺩﯼ ﺭﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺭﻭﺯ ﺗﻮﺳﺖ ! ﻣﺮﺩ گفت:ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﻧﯿﺴﺘﻢ ! ﻣﺮﮒ :ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺳﻢ ﺗﻮ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻧﻔﺮ ﺩﺭ ﻟﯿﺴﺖ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ.. ﻣﺮﺩ : ﺧﻮﺏ،ﭘﺲ ﺑﯿﺎ ﺑﺸﯿﻦ ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﯼ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ .!!! ﻣﺮﮒ ": ﺣﺘﻤﺎ". ﻣﺮﺩ ﺑﻪ ﻣﺮﮒ ﻗﻬﻮﻩ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺩﺭ ﻗﻬﻮﻩ ﺍﻭ ﭼﻨﺪ ﻗﺮﺹ ﺧﻮﺍﺏ ﺭﯾﺨﺖ. مرﮒ ﻗﻬﻮﻩ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩ ﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﺏ ﻋﻤﯿﻘﯽ ﻓﺮﻭ ﺭﻓﺖ .. ﻣﺮﺩ ﻟﯿﺴﺖ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻭ ﺍﺳﻢ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﻭﻝ ﻟﯿﺴﺖ ﺣﺬﻑ ﮐﺮﺩ. ﻭ ﺩﺭ ﺁﺧﺮ ﻟﯿﺴﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ. ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻣﺮﮒ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪ ﮔﻔﺖ : ﺗﻮ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺑﻮﺩﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺗﻮ ﺍﻣﺮﻭﺯ. ﮐﺎﺭﻡ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﻟﯿﺴﺖ ﺁﻏﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻢ .!!! ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﭼﯿﺰﻫﺎ ﺩﺭ ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ ﺗﻮ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ،ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ. ﭼﻘﺪﺭ ﺳﺨﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺁﻧﻬﺎ تلاش ﮐﻨﯽ ، ﺍﻣﺎ ﻫﺮﮔﺰ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﮐﺮﺩ...!!! کلاغ وطوطی هر دو زشت آفریده شدند. طوطی اعتراض کرد وزیبا شد اما کلاغ راضی بود به رضای خدا، امروز طوطی در قفس است وکلاغ آزاد...!! پشت هر حادثه ای حکمتی است که شاید هرگز متوجه نشوی! هرگز به خدا نگو چرااااا؟