📩صدای آژیر حمل بار دیگر در جزیره مناطق پیرامونی آن یعنی جزیره محرق به صدا درآمده است. از آنجایی که کسی شلیک موشک را مشاهده نکرده به نظر تداوم رسیدن پهپادها به مواضع دشمن را شاهد هستیم.
آنهایی که به دشمن پایگاه برای حمله به مواضع و زیرساختهای ایران میدهند باید منتظر اقدامات تلافی جویانه ایران باشند. در واقع ایران در حال لطف به رژیمهای مستبد و خودکامه و مزدور عرب در حاشیه خلیج فارس است که فقط پایگاهها را هدف قرار میدهد. در حالی که اگر من جای فرماندهی بودم حتماً کاخهای ظلم و ستم این اراذل و اوباش مزدور را منهدم میکردم.
کریم جعفری
📩 بیانیه صادر شده از سوی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
بسم الله الرحمن الرحیم
﴿قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ﴾
(خداوند بزرگ و بلندمرتبه راست گفته است)
ای فرزندان آزاد امت اسلامی و مردم مقاوم و سربلند ایران:
در پاسخ به گستاخی و تجاوز آشکاری که نیروهای تروریستی آمریکایی با هدف قرار دادن حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران در جزیره عزیز "قشم" مرتکب شدند، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فضل خدا و یاری او و وفاداری به عهد خود در حفاظت از خاک وطن، با حملات دقیق و متمرکز موشکی، پایگاههای نظامی اشغالگران آمریکایی در کشور کویت را هدف قرار داد که منجر به نابودی موفقیتآمیز اهداف و شعلهور شدن آتش در دژهای متجاوزان شد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اعلام این پاسخ اولیه برای ضربه زدن دو برابر، هشدار شدیداللحن و قاطعانهای به دولت آمریکا و رأس استکبار جهانی و هر کسی که اجازه استفاده از خاک یا آسمان خود را برای آغاز تجاوز علیه ایران میدهد، میدهد:
هر حماقت جدید، تجاوز دیگر یا حرکتی که حتی یک وجب از مرزها و حاکمیت ما را لمس کند، با پاسخی لرزهانگیز، خردکننده و قاطع مواجه خواهد شد که از قواعد و مرزهای معمول فراتر خواهد رفت و نیروهای شجاع ما در تبدیل تمام مقرهای متجاوزان و منافعشان در منطقه به خاکستر تردید نخواهند کرد.
زمان "بزن و فرار کن" به پایان رسیده است و نیروهای ستمگر باید عواقب وخیم نادانی و ماجراجوییهای بیمحاسبه خود را بپذیرند.
﴿وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ﴾