eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
948 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور در خصوص واگذاری خلاف قانون اختیارات به استانداران❗️❓ 🔹رئیس‌ مجلس، محمدباقر قالیباف در نامه‌ای به رئیس‌جمهور پزشکیان مصوبه واگذاری تمام وظایف و اختیارات رئیس‌جمهور و وزرا به استانداران و معاونان رئیس‌جمهور را «مغایر با قانون تشخیص» داده شد. 🔹طبق اصل ۱۲۷ قانون اساسی، تنها تصمیمات وزرا و رئیس‌جمهور قابل تفویض است و این مسئله شامل تصویب‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها نمی‌شود. علت مغایرت با قانون در نامه قالیباف به پزشکیان نیز همین مسئله عنوان شده است❗️ ✍آقای پزشکیان مسئولیت به این مهمی در قامت رئیس جمهوری را با مادر خرج بودن یک سفر دست جمعی اشتباه گرفتند،که اینگونه برای خودشان قوانین را دور می‌زنند و تقسیم وظائف میکنند،محول نمودن اختیارات ریاست جمهوری به استانداران یک اشتباه بزرگ ، جبران ناپذیر و غیر قانونی میباشد،و لذا آقایون استاندار و فرماندار، سر گیجه گرفته و جو گیر میشوند،بطوریکه با وقاحت تمام درشهر سلماز، دستور سانسور سخنان رهبر شهید و پاره کردن پلاکارد های تجمعات شبانه مردمی را میدهند،چه غلطا❗️ 🇮🇷حمید اصفهانی - خبرنگار🖌
🚨 هشدار مهم طی خبرهای جدید و رصدهای صورت گرفته موجی از خرید موهای زنانه توسط برخی از آرایشگاه‌ها در شهرهای مختلف از جمله شهر اهواز و بقیه شهرها به راه افتاده است. اول اینکه محتمل است که خرید موهای زنانه با مبالغ وسوسه انگیز، به بهانه ساخت کلاه گیس برای ارسال به خارج از کشور برنامه ریزی شده باشد تا دوباره نسبت به راه‌اندازی بانک ژن و... جهت ویروس‌ها و بیماری‌های جدید اقدام شود. دوم اینکه؛ در روایات توصیه شده ناخن و موی خود را بعد از اصلاح دفن کنید؛ چون هم انرژی قابل توجهی برای جذب موجودات غیر ارگانیک دارد هم میتواند در تولید طلسمات و سحر و جادو استفاده شود که مطمئنا آثار منفی آن علاوه بر طلسم شونده به صاحب مو و ناخن هم خواهد رسید.
🙏🔷🙏🔷🙏🔷🙏🔷🙏 سئوال از ملا نصرالدین،،،، 👇👇👇 🔷همسر ملانصرالدین از او پرسید: پس از مـرگ چه بلایی بر سـرمان می آورنـد؟ ملا پاسخ داد:«هنوز نمـرده ام و از آن دنیـا بی‌خـبر هستـم ؛‌ ولی امشب برایـت خـبر می‌آورم.» ملا شب یک راست رفت سمت قبـرستـان. در یکی از قبرهای آخـر قبرستان خـوابید. خواب داشت بر چشم های ملا غلبه میـکرد؛ولی خـبری از نکـیر و منـکر نبود. چند نفـری با اسب و قاطـر به سمت روستا می‌آمدند. با صـدای پای قاطـرها ، ملا از خواب پرید و گمان کرد که نکیـر و منکـر دارنـد می‌آیند. وحشت زده از قـبر بیـرون پـرید. بیرون پـریدن او همان و رم کردن اسب هـا و قاطـر ها همان‌!! قاطر سواران که به زمین خورده بودنـد تا چشمشان به ملا افتـاد،او را به باد کتک گرفتند. ملا با سرو صورت زخمی به خانه بـرگشت... خانمش پرسیـد: «از عــالـم قـبر چـه خبـر؟!» گفت: 👈 «خـبری نبـود ؛ ولی این را فهمـیدم که اگــر قاطــر کـسی را رم نـدهـی ، کاری با تـو نـدارند!!   واقعیت همین است . 👈 اگـر نان کـسی را نبـریده باشیـم ، 👈 اگـر آب در شیر نکـرده باشیـم ، 👈 اگـر با آبروی دیگران بـازی نکـرده باشـیم ، 👈 اگـر جنس نامرغـوب را به جای جنـس مرغوب به مشتـری نداده باشـیم ، 👈 اگر به زیردستـان خود ستـم نکـرده باشیـم ، 🤲 و اگـر بندگـی خــدا را کـرده باشیـم، 🤣😂😍 هیـچ دلیـلی بـرای ترس از مـرگ وجود ندارد !! 🤣🤣🤣 🙏🙏🙏🙏
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢 خانم ایرانی در مراسم حج با آهنگ "بزن که خوب می‌زنی" به شیطان سنگ می‌زند. 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 فرج الله شاهی : فعال صنفی وسیاسی بزن رو( لینک) بعد بزن رو کلمه (پیوستن) خیر مقدم به شما ‌ 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 می‌گویند این خانم اهل جویبار مازندران است آفرین برچنبن شیرزنانی 🌹👏👏👏👏👏🌹 شیر زن ایرانی ( حجکم‌ مقبول و سعیکم مشکور ) 🇮🇷🌺🇮🇷🌺🇮🇷🌺🇮🇷
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز؛ آبی‌ترین بهانه دنیای من سلام!! ما بی حضور چشم تو این جا غریبه‌ایم دستی، سری تکان بده، مولای من سلام! امروز چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۵ هجری شمسی ۱۷ ذی‌الحجه ۱۴۴۷ هجری قمری ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ذکر مخصوص روز چهارشنبه : «یا حَیُّ یا قَیّوم» ۱۰۰ مرتبه ®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
باسلام و درود کاسبان مذاکره ساده لوحانه است بپذیریم که عده ایی در دولت نشسته اند و یا در وزارت امور خارجه هستند که انسان های خیرخواه بوده و فقط برای رضای خداوند خود را سرباز دیپلماسی معرفی می کنند در حالیکه فعالیت آنها منافع ملموسی برای کشور ایجاد نمی کند . اسحاق جهانگیری در زمان ریاست جمهوری حسن روحانی جمله ایی گفت که خیلی ها مفهوم آن را نفهمیدند ، البته من فکر می کنم که خودشان خوب می دانستند که چه می گویند .ایشان گفتند که ما یعنی جناح اصلاح طلبان انتخابات را مهندسی کردیم و چون مهندسی ما قوی بود برنده هم شدیم . سوای این که مهندسی این گروه چقدر به نفع کشور و مردم بوده و نتیجه آن فجایع برجام بوده یا نبوده ، فقط می خواستم در مورد مهندسی از نظر اصلاح طلبان صحبت بشود . در یک پروژه مهندسی شده اجتماعی و سیاسی جوانب زیادی در نظر گرفته می شود که یکی از آنها فریب ذهن و در نتیجه عملکرد مردم کوچه و خیابان است . چون در جمهوری اسلامی رای یک فرد عادی با رای مقام معظم رهبری فرقی ندارد لذا فریب این افراد می تواند نخبگان سیاسی و اجتماعی و علمی را به حاشیه ببرد و به این خاطر بود که حسن روحانی دائم دم از رفراندوم می زد . بگذریم این سوال را می پرسم این گروه دیگر چه موضوعاتی را مهندسی کرده‌اند ؟ آیا بحث وفاق یک مهندسی است ؟ چرا ریاست جمهوری سعی می کند از رهبری تا یک نظامی عادی را تحت این عنوان با خود همسو کند ؟ چه کسانی از این وفاق سود می برند ؟ مطمئن باشید که سود عامه مردم در این نیست چرا که اگر بود این همه گرانی و سختی را متحمل نمی شدند .پس چه کسی از مهندسی صلح با آمریکا سود می برد ؟ ومکرو ومکرالله
روزتون امام زمانی❤️ ®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
با خانومم صحبت کردیم که بین عراق و لندن؛ لندن رو انتخاب کنیم. سفر؛ سفر کاری وزارت خارجه بود که باید مدتی توی یکی از این دو کشور مشغول کار میشدم. انتخاب با خودم بود. قرار شد به لندن برویم. خانومم گفت فقط یه نکته رو فراموش کردیم. گفتم چه نکته ای ؟ همسرم گفت:«توی عراق،حرم اهل بیت و امام حسین علیه السلام هست.» نکنه آینده زندگی مادی و معنوی ما؛ به خاطر خدمتی که می‌توانستیم توی عراق به اهل بیت کنیم، تحت تأثیر قرار بگیره. همون موقع بود که تصمیم گرفتیم از رفاه لندن؛ چشم بپوشیم و با همه سختی ها به عراق بریم. من حالا که نگاه میکنم این همه برکات معنوی و مادی زندگی ام رو مدیون سفر به عراق و برکت خدمت به اهل بیت و امام حسین علیه السلام دارم. از زبان شهید امیر عبداللهیان ®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
🌹فرزند سردار شهید موسوی، سرتیم حفاظت رئیس جمهور ®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
432.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴آتش زدن پرچم ایران، سال ۵۷، در تلویزیون آمریکا..!👆 😏بفرستید برای اونایی که میگن مقصر جمهوری اسلامیه که ۴۷ سال با دنیا دشمنی کرده ... ❤️امام خامنه‌ای ❤️
⭕️⭕️ بیانیه صادر شده از سوی فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: بسم الله الرحمن الرحیم ﴿قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ﴾ (خداوند بزرگ و بلندمرتبه راست گفته است) ای فرزندان آزاد امت اسلامی و مردم مقاوم و سربلند ایران: در پاسخ به گستاخی و تجاوز آشکاری که نیروهای تروریستی آمریکایی با هدف قرار دادن حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران در جزیره عزیز "قشم" مرتکب شدند، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فضل خدا و یاری او و وفاداری به عهد خود در حفاظت از خاک وطن، با حملات دقیق و متمرکز موشکی، پایگاه‌های نظامی اشغالگران آمریکایی در کشور کویت را هدف قرار داد که منجر به نابودی موفقیت‌آمیز اهداف و شعله‌ور شدن آتش در دژهای متجاوزان شد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اعلام این پاسخ اولیه برای ضربه زدن دو برابر، هشدار شدیداللحن و قاطعانه‌ای به دولت آمریکا و رأس استکبار جهانی و هر کسی که اجازه استفاده از خاک یا آسمان خود را برای آغاز تجاوز علیه ایران می‌دهد، می‌دهد: هر حماقت جدید، تجاوز دیگر یا حرکتی که حتی یک وجب از مرزها و حاکمیت ما را لمس کند، با پاسخی لرزه‌انگیز، خردکننده و قاطع مواجه خواهد شد که از قواعد و مرزهای معمول فراتر خواهد رفت و نیروهای شجاع ما در تبدیل تمام مقرهای متجاوزان و منافعشان در منطقه به خاکستر تردید نخواهند کرد. زمان "بزن و فرار کن" به پایان رسیده است و نیروهای ستمگر باید عواقب وخیم نادانی و ماجراجویی‌های بی‌محاسبه خود را بپذیرند. ﴿وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ﴾