نیروی دریایی ارتش، مرکز فرماندهی و کنترل شرارتهای ارتش آمریکا علیه کشورمان را هدف قرار داد.
برای وطن🇮🇷برای ایران
ساعاتی قبل و در پی اقدامات تجاوزکارانه، نقض مقررات تنگه هرمز و شرارت علیه شناورهای تجاری ایرانی در دریای عمان، از سوی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به محض کشف و شناسایی، "مرکز فرماندهی و کنترل" این شرارت ، مستقر در یک فروند ناوشکن آمریکایی که قصد نزدیک شدن به آب های جمهوری اسلامی ایران، در دریای عمان را داشت، مورد هدف قرار داد.
برای وطن🇮🇷برای ایران
صدای انفجار در بحرین واربیل واقع در اقلیم کردستان عراق شنیده شد.
برای وطن🇮🇷برای ایران
ادعای ارتش آمریکا:
ادعاهای ایران درباره هدف قرار دادن یک کشتی متعلق به ما در خلیج عمان صحت ندارد.
برای وطن🇮🇷برای ایران
21.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📩حکم قصاص فتح الله آوری ، قاتل شهید سرگرد محمدجواد بخشیان اعدام بریده شد
✍️فیلم رو پخش کنید همه مردم ببینن چه جنایتی کردن این وحوش
تا نشه فردا جای شهید رو با قاتل عوض کنن
برای وطن🇮🇷برای ایران
❁﷽❁
📸 تصویری ویژه از رهبر معظم انقلاب
در کنار #امام_شهید؛ انتشار برای اولین
بار به مناسبت عید سعید #غدیر
اَللّهُمَّصَلِّعَلیمُحمّدٍوَآلِمُحمّدَوَعَجلفَرَجَهُم🍃
🆔https://eitaa.com/b_vatan
📩اینکه کسانیکه با استفاده از رانت و برخی پدرسوختگیها و زرنگ بازیها شدندصادر کننده و کلی مال بهم زدن اما ارز حاصل از صادرات رو برنمیگردونند به قول دوستی فقط یه راهحل داره اونم اینکه ممنوع الصدور بشن و حق هیچگونه صادرات و معاملاتی نداشته باشند و بعد اینکه تمام اموال خودشون همسر فرزندان و وابستگان درجه یکیشون مصادره بشه ...یارو ارز گرفته جنس صادر کرده صدها میلیارد تومان به جیب زده اونوقت عاجزانه بهش میگیم ارز حاصل از صادرات رو میدی؟؟؟؟
کاش یه ذره این گذشت و شکیبایی رو بانکها در سررسید قسط مردم داشتند کاش شهرداریهای شهرهای بزرگ مثل مشهد و تهران مردم رو برای یک گرفتن تجاری انقدر سنگ قلاب نمیکردند ....یا اداره دارایی برای یک مغازه پنج متری زیر پله انقدر بیانصافی نمیکرد ....
https://eitaa.com/b_vatan
📩گفتیم ضاحیه رو اگه بزنی موشک میزنیم صهیونیستها همگفتند خب باشه ضاحیه رو نمیزنیم بجاش نبطیه رو چنان میزنیم که آه از نهاد لبنانیها برخیزد ...
اصلا طرف صحبت ما دولت و مسئولان نیستند ما فقط سرداران عزیز رو خطاب قرار میدیم به والله مردم لبنان تهدید و حمایت لفظی شما بدردشون نمیخوره و این حمایت رو نمیخوان ....مگه وقتی اسرائیل و امریکا به ما حمله کردند لبنانی ها توئیت زدند یا پیام تهدید فرستادند ؟؟؟خوش غیرتها در کنار ما با دشمن جنگیدند !!!!
کمکبه لبنان فقط با موشکهای سنگین و فوق پیشرفته است و بس، وگرنه تهدید و توئیت و بیانیه از ضعیفترین فرد هم سر میزنه ....
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
📩نواصولگرایان معتقد بودند که اگر قالیباف رئیس جمهور میشد، میتوانست جبهه مقاومت را از وضع کنونی نجات دهد و تقویت کند. اما حالا در زمانی که قالیباف ریاست تیم مذاکره کننده را برعهده دارد، لبنان تحت وحشیانهترین حملات قرار گرفته و رئیس تیم مذاکره کننده دربرابر نقض آتش بس رژیم، سکوت اختیار کرده است.
به کانال تحلیل اخبارجنگ آتش بس و مذاکرات بپیوندید
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
📩 با شکایت همسایه بساط سگ از آپارتمان جمع میشود
لطفا توجه فرمایید:
طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی نگهداری هرگونه سگ در آپارتمان برای بار اول موجب جزای نقدی درجه ۶ یعنی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان و در صورت تکرار موجب تشدید جریمه است که هم ساکنین آپارتمان و هم سایر همسایگان حق طرح شکایت کیفری خواهند داشت.
✅برای حل مشکل مومنین در آپارتمانها؛ حتیالمقدور این پیام رو در گروهها منتشر فرمایید.یا برای افراد مورد نظرتون بفرستید.
اگر در هر ساختمانی که در آن سگ نگهداری میکنند یکی از سکنه یا سایر همسایگان شکایت کنند بساط سگ و سگگردانی جمع خواهد شد.
https://eitaa.com/b_vatan
وزارت خارجۀ یمن با تمجید از پاسخ ایران به تجاوزات آمریکا، تلاش برخی کشورهای عربیِ میزبان پایگاههای آمریکایی برای مظلومنمایی و ایفای نقش قربانی را محکوم کرد.
اینجا تحلیل، اخبار مُهم جنگ آتش بس و مذاکرات را ببین
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران