سردار قاآنی: اسرائیل باید به نقطه قبل از شروع جنگ ۴۰ روزه عقبنشینی کند
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:
🔹پشتیبانی از مقاومت در لبنان، وظیفه همه ما و اسرائیلزدایی از منطقه، آرمان دست یافتنی مسلمانان.
🔹کفِ خواستههای مقاومت، عقبنشینی رژیم غاصب به نقطه قبل از شروع جنگ ۴۰ روزه است.
🔹مجاهدین لبنانی، به زودی نتایج مقاومت شجاعانه خود را خواهند دید.
🟢⚪️🔴
----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
1_27581609380.pdf
حجم:
271K
حکمتهای نهج البلاغه
منظوم شده توسط اطهره رضائی
🚨#مهــــم|🟡شیخ نعیم قاسم:
🇮🇷 با وجود دشواریها ایران، از تمام جنبشهای رهایی بخش حمایت کرد
دبیرکل حزب الله لبنان:
🔹 با وجود تمام دشواریهایی که انقلاب اسلامی ایران با آن روبرو شد، ایران در تمام زمینه ها پیشرفت کرد و از تمام جنبشهای رهایی بخش حمایت کرده است.
☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆
🟡 دبیرکل حزبالله:
✅ مقاومت در لبنان از مکتب و اندیشه امام خمینی برای آزادسازی سرزمینش از دست دشمن غاصب در منطقه الهام گرفت
🔹ما برای سرزمین و ملت خود و از روی طاعت از پروردگارمان میجنگیم تا بنده هیچکس نباشیم و نسلهای ما در میهن خود در کنار هموطنانشان مستقل زندگی کنند.
☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆
🟡 دبیرکل حزبالله:
🇮🇷 از ایران سپاسگزاریم که با وجود چالشهای بزرگ خود، به ما برای بازپسگیری سرزمین و حقمان در مواجهه با تجاوزات اسرائیل و آمریکا کمک میکند.
☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆
🟡 دبیرکل حزبالله:
⛔️ ما به هیچکس تعهدی مبنی بر عدم مقاومت در برابر تجاوز و پاسخ ندادن به حملات دشمن اسرائیلی ندادهایم
🔹تا زمانی که اشغالگری وجود دارد، مقاومت ادامه دارد.
☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆
🟡 دبیرکل حزبالله: تا زمانی که حملات دشمن ادامه دارد، با تمام توان با آن مقابله خواهیم کرد و هرجا که تصمیم بگیریم و بتوانیم، دشمن را هدف قرار میدهیم.
🟡 دبیرکل حزبالله: زمانی که روستاهای ما امنیت نداشته باشند و بمباران و تخریب شوند و مردم ما کشته شوند، شهرکهای صهیونیستی نیز امنیت نخواهند داشت
🔸آنها صلابت و شدت عمل ما را خواهند دید.
🟡 دبیرکل حزبالله:
⛔️ قاتلان پیامبران در سرزمین ما آرام نخواهند گرفت
🔹ما با متجاوزان خواهیم جنگید تا آنها را از سرزمین خود بیرون کنیم و تجاوزشان را متوقف سازیم.
☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆
♨️بخش مهم از پیام امامسیدمجتبیخامنهای بهمناسبت سی و هفتمین سالگرد امام خمینی
📌تمرکز دشمن شکستخورده در جنگنظامی، بر تابآوری مردم و خطای محاسباتی مسئولان
🔻فراز آخرش خیلی دقیقه:
بجای همصدایی با دشمن، مسئولا باید مردم و پشتیبانی کنن و از هر اقدامی که موجب سرخوردگی مردم بشه، خودداری کنن. چرا؟ چون کمک به دشمن حساب میشه👌
✅ حتما منتشر بفرمایید ✅
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢تقصیر خود کویتی ها بود
🔹فرودگاه خوشگل درست کردن، باهاش فیس کردن، ما رو مجبور کردن بهشون بفهمونیم مال دنیا به پهپاد شاهدی بنده
🔹«مهدی طیبی»
🔴 دبیرکل حزبالله: اینکه خلع سلاح مقاومت شرط اصلی توافق دولت لبنان با صهیونیستها باشد، به معنای نابودی قدرت لبنان و تهدید موجودیت مردمی است که در برابر اشغالگری ایستادهاند.
🔹نتیجه مذاکرات مستقیم دولت لبنان با صهیونیستها از نظر ما بیهوده، تحقیرآمیز و شرمآور بود و بخشهای گستردهای از مردم لبنان آن را نمیپذیرند.
♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️
✅✅🔵پزشکیان باپرونده مشترک، صدام و بنی صدردر خیانت ونفاق
✅پزشکیان وتیم همراهش ،با بده بستان با دشمن خارجی در پشت پرده ، از روز شروع کار باگرانیهای و صدها ترفند منافقانه دیگر در تضعیف نظام و ایجادگرانیها وفشردنگلوی مردم اغتشاشات وجنگ را کلید زدند و الان ضمن ادامه خیانتها در گرانیها و..و. همان مسیر را میروند ضمنا دست وپا می زنند خودشان را بیگناه نشان دهند و به خیال خام خودشان فکر میکنند، ملت نتوانسته به خیانتکاریهایشان پی ببرند
که زهی خیال باطل
🔵🔵❇️❇️آقای پزشکیان
اگر می خواهی بدانی که این ملت خاین را از خادم می توانند تشخیص دهند یا نه ویا ملت و مردم در خیابان پای حفظ نظام ایستاده یانمی آبستند ودر جنگ تسلیم دشمن خارجی ومنافقین داخلی میشوند یا آنها را به خاک مذلت مینشانند
🔵🔵✅ سرنوشت صدام
و بنی صدرخائن را که هر دو درجنگ هشت ساله با دشمنان ما همدست شدندو به ملت ما خیانت کردندرا ،بررسی کنید
✅✅چون جرم هر دو نفرشان در پرونده جنابعالی موجود است
👇👇
🔰❇️〰چون توو وزیرانت، با ایجاد گرانیهای نجومی و کاملا عمدی وخائنانه باعث اغتشاشات و شروع جنگ شدید، یعنی کار صدام در تحمیل جنگ ، که از سر نوشتش خبر داری که اعدام بدست اربابش امریکابود
🔵✅وکار بنی صدریت ،گرانسازیها برای از بین بردن تاب آوری ملت و خیانت در مذاکره و ارسال پازل صعف در جنگ گفتمانهاو... است که در هر کشوری اینگونه خیانتها در زمان جنگ مجازاتش اعدام است
وکار بنی صدرفراربا لباس زنانه بود و دراورگی با کف. ونفاق عازم دوزخ شد
🔵🔵✅🔵🔵
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅🔰🔰 بخاطر خیانت یا خریت پزشکیان دوسال است کشور شخم زده شده
ولی الان کشورما آنهم در زمانه جنگ
نباید،محل تاخت وتاز یهود و صهیون وامریکا برای کسب اطلاعات
وجاسوسیشان شود
1⃣🔵اینهاتسلط دادن پیامرسانهای یهود و آمریکا برای جاسوسی را اینترنت بینالملل می نامندتا کسی متوجه خیانتشان نشود واین خیانت بزرگ را , خدمت به مردم می نامند
2⃣✅پزشکیان افسار گسیخته نیست که هر غلطی خواست بکند و هر خیانتی را مرتکب بشه
این زمینه خیانت را قالیباف با تعطیلی جلسات علنی مجلس برایشان فراهم کرده
3⃣✅و در جلسات علنی مجلس که با مطالبه ملت باید آغاز شود استیضاح پزشکیان اولویت اول این مجلس باید باشد
چرا که
دیدیم که
با برکناری بنی صدرتمام خیانتها پایان یافت باان که در جنگ هم بودیم
واگر برکنار نمیشد ضرباتش جبران ناپذیر بود
〰🇮🇷🇮🇷〰🇮🇷〰🇮🇷
4⃣✅✅پزشکیان و وزیرانش با گرانسازیهای عمدی شورشها و ورود دشمن به جنگ را فراهم کردند و با ادامه گرانی میخواهند، تاب آوری مردم را از بین ببرند
که ثابت می کند منافق بودن اینهارا
که با کمک دشمنان قصد براندازی نظام را دارند .
5⃣💠این فیلم جلسه محرمانه👆👆👆
آمریکاییهاست که مدیر توئیتر ،راجع به تسلط اطلاعاتی به مسیولین
وهم به مردم عادی که عضو هستند را بیان می کند👆👆
و می گوید
( ما اطلاعات آنها را به مراکز جاسوسی می فروشیم ودر آمد کسب می کنیم))
6⃣✅✅رسیدگی قضایی این خیانت پزشکیان را به سمت اعدام میبرد بخاطرریخته شدن خونها و کمک به دشمنان
تاهر اطلاعاتی از اشخاص یا نقاط مختلف در اختیار دشمن قرار بگیره بوسیله سرپلهای جاسوس و..و..
✅❌منافقین از کفار بدترند
امام خمینی ره
✅✅✅❌❌❌❌