eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
956 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨|🟡شیخ نعیم قاسم: 🇮🇷 با وجود دشواری‌ها ایران، از تمام جنبش‌های رهایی بخش حمایت کرد دبیرکل حزب الله لبنان: 🔹 با وجود تمام دشواری‌هایی که انقلاب اسلامی ایران با آن روبرو شد، ایران در تمام زمینه ها پیشرفت کرد و از تمام جنبشهای رهایی بخش حمایت کرده است. ☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆ 🟡 دبیرکل حزب‌الله: ✅ مقاومت در لبنان از مکتب و اندیشه امام خمینی برای آزادسازی سرزمینش از دست دشمن غاصب در منطقه الهام گرفت 🔹ما برای سرزمین و ملت خود و از روی طاعت از پروردگارمان می‌جنگیم تا بنده هیچ‌کس نباشیم و نسل‌های ما در میهن خود در کنار هم‌وطنانشان مستقل زندگی کنند. ☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆ 🟡 دبیرکل حزب‌الله: 🇮🇷 از ایران سپاسگزاریم که با وجود چالش‌های بزرگ خود، به ما برای بازپس‌گیری سرزمین و حق‌مان در مواجهه با تجاوزات اسرائیل و آمریکا کمک می‌کند. ☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆ 🟡 دبیرکل حزب‌الله: ⛔️ ما به هیچ‌کس تعهدی مبنی بر عدم مقاومت در برابر تجاوز و پاسخ ندادن به حملات دشمن اسرائیلی نداده‌ایم 🔹تا زمانی که اشغالگری وجود دارد، مقاومت ادامه دارد. ☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆ 🟡 دبیرکل حزب‌الله: تا زمانی که حملات دشمن ادامه دارد، با تمام توان با آن مقابله خواهیم کرد و هرجا که تصمیم بگیریم و بتوانیم، دشمن را هدف قرار می‌دهیم. 🟡 دبیرکل حزب‌الله: زمانی که روستاهای ما امنیت نداشته باشند و بمباران و تخریب شوند و مردم ما کشته شوند، شهرک‌های صهیونیستی نیز امنیت نخواهند داشت 🔸آن‌ها صلابت و شدت عمل ما را خواهند دید. 🟡 دبیرکل حزب‌الله: ⛔️ قاتلان پیامبران در سرزمین ما آرام نخواهند گرفت 🔹ما با متجاوزان خواهیم جنگید تا آن‌ها را از سرزمین خود بیرون کنیم و تجاوزشان را متوقف سازیم. ☆ـــــــــــــــــــــــــــــــــ☆
♨️بخش مهم از پیام امام‌سید‌مجتبی‌خامنه‌ای به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد امام خمینی 📌تمرکز دشمن شکست‌خورده در جنگ‌نظامی، بر تاب‌آوری مردم و خطای محاسباتی مسئولان 🔻فراز آخرش خیلی دقیقه: بجای همصدایی با دشمن، مسئولا باید مردم و پشتیبانی کنن و از هر اقدامی که موجب سرخوردگی مردم بشه، خودداری کنن. چرا؟ چون کمک به دشمن حساب میشه👌 ✅ حتما منتشر بفرمایید ✅
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢تقصیر خود کویتی ها بود 🔹فرودگاه خوشگل درست کردن، باهاش فیس کردن، ما رو مجبور کردن بهشون بفهمونیم مال دنیا به پهپاد شاهدی بنده 🔹«مهدی طیبی»
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌ 🔴 دبیرکل حزب‌الله: اینکه خلع سلاح مقاومت شرط اصلی توافق دولت لبنان با صهیونیست‌ها باشد، به معنای نابودی قدرت لبنان و تهدید موجودیت مردمی است که در برابر اشغالگری ایستاده‌اند. 🔹نتیجه مذاکرات مستقیم دولت لبنان با صهیونیست‌ها از نظر ما بیهوده، تحقیرآمیز و شرم‌آور بود و بخش‌های گسترده‌ای از مردم لبنان آن را نمی‌پذیرند.
♨️♨️♨️♨️♨️♨️♨️ ✅✅🔵پزشکیان باپرونده مشترک، صدام و بنی صدردر خیانت ونفاق ✅پزشکیان وتیم همراهش ،با بده بستان با دشمن خارجی در پشت پرده ، از روز شروع کار باگرانیهای و صدها ترفند منافقانه دیگر در تضعیف نظام و ایجادگرانیها وفشردن‌گلوی مردم اغتشاشات وجنگ را کلید زدند و الان ضمن ادامه خیانتها در گرانیها و..و. همان مسیر را می‌روند ضمنا دست وپا می زنند خودشان را بی‌گناه نشان دهند و به خیال خام خودشان فکر میکنند، ملت نتوانسته به خیانتکاریهایشان پی ببرند که زهی خیال باطل 🔵🔵❇️❇️آقای پزشکیان اگر می خواهی بدانی که این ملت خاین را از خادم می توانند تشخیص دهند یا نه ویا ملت و مردم در خیابان پای حفظ نظام ایستاده یانمی آبستند ودر جنگ تسلیم دشمن خارجی ومنافقین داخلی می‌شوند یا آنها را به خاک مذلت مینشانند 🔵🔵✅ سرنوشت صدام و بنی صدرخائن را که هر دو درجنگ هشت ساله با دشمنان ما همدست شدندو به ملت ما خیانت کردندرا ،بررسی کنید ✅✅چون جرم هر دو نفرشان در پرونده جنابعالی موجود است 👇👇 🔰❇️〰چون توو وزیرانت، با ایجاد گرانیهای نجومی و کاملا عمدی وخائنانه باعث اغتشاشات و شروع جنگ شدید، یعنی کار صدام در تحمیل جنگ ، که از سر نوشتش خبر داری که اعدام بدست اربابش امریکابود 🔵✅وکار بنی صدریت ،گرانسازیها برای از بین بردن تاب آوری ملت و خیانت در مذاکره و ارسال پازل صعف در جنگ گفتمانهاو... است که در هر کشوری اینگونه خیانتها در زمان جنگ مجازاتش اعدام است وکار بنی صدرفراربا لباس زنانه بود و دراورگی با کف. ونفاق عازم دوزخ شد 🔵🔵✅🔵🔵
13.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅🔰🔰 بخاطر خیانت یا خریت پزشکیان دوسال است کشور شخم زده شده ولی الان کشورما آنهم در زمانه جنگ نباید،محل تاخت وتاز یهود و صهیون وامریکا برای کسب اطلاعات وجاسوسیشان شود 1⃣🔵اینهاتسلط دادن پیام‌رسان‌های یهود و آمریکا برای جاسوسی را اینترنت بین‌الملل می نامندتا کسی متوجه خیانتشان نشود واین خیانت بزرگ را , خدمت به مردم می نامند 2⃣✅پزشکیان افسار گسیخته نیست که هر غلطی خواست بکند و هر خیانتی را مرتکب بشه این زمینه خیانت را قالیباف با تعطیلی جلسات علنی مجلس برایشان فراهم کرده 3⃣✅و در جلسات علنی مجلس که با مطالبه ملت باید آغاز شود استیضاح پزشکیان اولویت اول این مجلس باید باشد چرا که دیدیم که با برکناری بنی صدرتمام خیانتها پایان یافت باان که در جنگ هم بودیم واگر برکنار نمیشد ضرباتش جبران ناپذیر بود 〰🇮🇷🇮🇷〰🇮🇷〰🇮🇷 4⃣✅✅پزشکیان و وزیرانش با گرانسازیهای عمدی شورشها و ورود دشمن به جنگ را فراهم کردند و با ادامه گرانی میخواهند، تاب آوری مردم را از بین ببرند که ثابت می کند منافق بودن اینهارا که با کمک دشمنان قصد براندازی نظام را دارند . 5⃣💠این فیلم جلسه محرمانه👆👆👆 آمریکاییهاست که مدیر توئیتر ،راجع به تسلط اطلاعاتی به مسیولین وهم به مردم عادی که عضو هستند را بیان می کند👆👆 و می گوید ( ما اطلاعات آنها را به مراکز جاسوسی می فروشیم ودر آمد کسب می کنیم)) 6⃣✅✅رسیدگی قضایی این خیانت پزشکیان را به سمت اعدام میبرد بخاطرریخته شدن خونها و کمک به دشمنان تاهر اطلاعاتی از اشخاص یا نقاط مختلف در اختیار دشمن قرار بگیره بوسیله سرپلهای جاسوس و..و.. ✅❌منافقین از کفار بدترند امام خمینی ره ✅✅✅❌❌❌❌
❇️❇️🔰نمایندگان محترم ✅چون صحن علنی مجلس ،محل تصمیمات اساسی برای کشور وملت است صحن علنی مجلس درتعطیلی سه ماهه خیانت به کشور وبازی در زمین دشمن بود این خیانتکاری را تمام کنید 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 1⃣🔰اگر مسلمانید واگر مسلمان نیستید ولی یک جو غیرت ملی دارید صحن علنی مجلس را باز گشایی کنیدوبه جبران گذشته همه روز صحن علنی را فعال نگه دارید 🔵✅ای نماینده محترم ، در این سه ما تعطیلی به آمریکا وتیم منافقین داخلیش پیوسته بودی یا از روی فریب یا حماقت وخریت 2⃣🔰 چند نفرکه‌به اسم فلان کمسیون به دیدوبازدید وزیران می‌روند با اسم رسیدگی. خیمه‌شب بازی می‌کنند و تاثیر کارشان در جلو گیری کردن از خیانتهاصفر است 3⃣🔰دوسال است از تیم نفاق ونفوذ به سر کردگی پزشکیان فریب می‌خورید ومیدان تخریب اقتصاد و فرهنگ وارزش پول ملی و تمامیت استقلال امنیت کشورو..و.. بدست رییس جمهور ووزیران نفوذی خاین وهمدستش با آمریکا و اسراییل دارد در کشور شخم می‌خوردوشما همه را به تماشا نشستید تا کودتای دیماه ودوجنگ را در کشور به راه انداختند چون اگر رییس جمهور وچند وزیرگرانساز را برکنار می کردید ورق بر می گشت و فتنه ها خنثی می‌شدند 🔵🔵✅والان هم باید استیضاح شخص پزشکیان را در دستور کار قرار دهید که راس همه فتنه هاست 4⃣🔰❇️ چون استیضاح اینان از اختیارات شماست ولی راحت به خیانتهایشان ادامه می دهند و شما را به مرخصی مادام العمر فرستاده‌اند 🔰🔰اینها خریت را به اسم فریبنده وفاق و اتحاد بشما حقنه کرده اند پس امروز بیدار شوید که فردا دیر است ((🇮🇷🇮🇷امام خمینی منافقین از کفار بدترند)) 〰〰〰〰〰〰〰
زیارت نامہ شهـــــــــدا به نیت همه شهدا اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَولِیاءَ اللهِ وَ اَحِبّائَهُ اَلسَّلامُ عَلَیکُم یَا اَصفِیَآءَ اللهِ وَ اَوِدّآئَهُ اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصَارَ دینِ اللهِ،اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ رَسُولِ اللهِ ، اَلسَلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَمیرِالمُومِنینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ فاطِمَةَ سَیِّدَةِ نِسآءِ العالَمینَ ، اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی مُحَمَّدٍ الحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ الوَلِیِّ النّاصِحِ اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَنصارَ اَبی عَبدِ اللهِ ، بِاَبی اَنتُم وَ اُمّی طِبتُم ، وَ طابَتِ الاَرضُ الَّتی فیها دُفِنتُم ، وَفُزتُم فَوزًا عَظیمًا ، فَیا لَیتَنی کُنتُ مَعَکُم فَاَفُوزَمَعَکُم .♥️
سلام و درود این روزها در فکر مومنین و مسلمانان یک سوال خیلی می چرخد که چه کسانی از بی حجابی نفع می برند که نمی گذارند واکنش مناسب صورت بگیرد ؟ متاسفانه بی حجابی از روستاها و شهرستان ها و شهرهای بزرگ مثل تهران رواج زیادی یافته و با این که همه گناه و هم جرم است ولی کسی با آن برخورد مناسبی نمی کند .شاید از دیدگاه های مختلف برخورد مناسب فرق می کند ولی سیاست های اجرایی عملا کارایی ندارند و به چشم نمی آیند و با کمال تأسف هر روز گسترش بیشتری پیدا می کند .اما چه کسانی مانع کارایی سیاست های نظام جمهوری اسلامی در مقابل این معضل هستند ؟ در جواب این سوال شاید سریع فکرمان به دشمنان خارجی و صهیونیست ها و .. برود ، این گروهها خیلی در این مورد نقش دارند ولی علت اصلی نیستند. به نظر می آید ریشه این قضیه بیشتر داخلی باشد تا خارجی ، باید بین سیاسیون بگردیم تا سایر اقشار ، مشکلات بزرگتر از این هم در کشور بوجود آمده ولی این افراد آن را به طریقی مدیریت کرده اند ولی چرا این موضوع را مدیریت نمی کنند دلایل زیادی دارد که به مهمترین آنها می پردازم . سوءاستفاده جناح های سیاسی در انتخابات و باجگیری های سیاسی و اقتصادی مهمترین دلیل این مشکل هست. این افراد معمولاً گروهی از مردم هستند که برداشت جایگاه نداشتن در نظام جمهوری اسلامی به آنها القاء شده است. و لذا در انتخابات و آشوب ها و اعتراضات سعی می کنند قوی ظاهر شوند تا به قول خودشان جایگاه بهتری کسب کنند و اینجاست که دزدان عرصه سیاست بر احساس و عقل آنها سوار می شوند و آنها در جهت منافع خود به کار می گیرند .چون این امتیاز ایجاد می کند لذا این گروه از سیاسیون و مدیران نمی گذارند تا آنها واقعیت را درک کنند و یا امر به معروف و نهی از منکر در مورد آنها اجرا شود . از دیدگاه مکتبی گناه باعث اتفاقات ناجوری در اجتماع می شود که خیلی از مشکلات حاصل شده از این مسیر برای مردم درد سر و برای بعضی ها نان و آب است. ومکرو ومکرالله
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تروخدا انقد بازنشر بدین تا همه ایران ببینه 😔😔😔😔 شخص اول مملکت پول قرض کرد تا صله‌ی روضه‌خوانُ بده! عده ای فکر میکردن حضرت آقا سرمایه داره و چه تهمت هایی بهش میزدن؛ بمیرم برای مظلومیتت آقا... ®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾