eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
925 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دکتر جبرائیلی در نخستین مجمع عمومی حزب تمدن نوین اسلامی: علی تنهاست! اما نه در میان مردم بلکه در میان کارگزارانش. 🟢⚪️🔴 🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
فرماندهان عزیزمون که میگن گوش به فرمان امام دست روی ماشه آماده شلیک هستیم لطفاً بیشتر دقت کنید عزیزان ....چون امام مانع شلیک دیشبتون نبودند چه کسی مانع شلیکتون بود دیشب ...شما گوش به فرمان همون هستید .... 🟢⚪️🔴 🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 گزارش تصویری الجزیره مباشر از سلاح ناشناخته ایرانی در آسمان تلاویو 🔸(این ویدئو مربوط به اکانت رسمی الجزیره مباشر است حیف نذاشتن ....حیف نمی‌ذارن ...اینها آنقدر به حماقت آتش‌بس مذاکره ادامه میدن تا کشور اشغال بشه و مردم توی همین خیابون دارشون بزنن ... 🟢⚪️🔴 🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
یه نصحیت تمام و کمال از خواجه نصیرالدین طوسی :"کم گوی و به جزمصلحت خویش مگوی چیزی که نپرسند، تو از پیش مگوی، از آغاز دو گوش و یک زبانت دادند،یعنی که دو بشنو و یکی بیش مگوی." 🟢⚪️🔴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه پاک دست اینه!!!!!!😡😡😡😡😡 🇮🇷☫🇮🇷 🇮🇷 راه های موفقیت
یک سوال از عمده فروشان و واردکنندگان حلال خور و مسئولین با کفایت: اجناس وارداتی که به بهانه محاصره قیمتشان تا سه برابر افزایش یافته بود به قیمت قبل باز خواهد گشت؟ 🟢⚪️🔴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
امتیازات بی نظیری که ترامپ با توافق به دست میاره: ۱. نقداً قیمت نفت همین الان به ۸۰ دلار سقوط کرده و بازار آروم شد. ۲. تنگه‌ای رو که با فحاشی و زور نتونست باز کنه با مذاکره باز میکنه و دخایر نفت خودش رو برای دور جدید حمله پر میکنه. ۳. اورانیوم ۶۰ درصدی که با جنگ نتونست رو با مذاکره از بین می‌بره. همون اورانیومی که ضمانت امنیتی و شاید تنها حفاظ ایران در مقابل حمله اتمی بود. ۴. یه بازه تنفس پیدا میکنه برای ردن شدنِ آروم از جام جهانی و انتخابات میان دوره‌ای و تجهیز پایگاه‌هاش در منطقه. تنفس مفیدی که کادو پیچ شده رو سینی بهش تحویل دادیم. 🚨تمامی این امتیازها به وضوح راه رو برای دور جدید حملات به ایران باز میکنه و نکته تلخ اینجاست که آسفالتِ این راه رو خودمون می‌ریزیم. می‌ریزیم به امیدِ سرابِ رفع تحریم و غرامت و پول بلوکه شده! مومن از یه سوراخ چند بار گزیده میشه؟ خداقوت!
فقط تسلیت مامنتظرانتقام خون سردارسلیمانی هابودیم نمیدانستیم که ازانتقام خون رهبرمون هم خبری نیست وهنوزچهلم اقانشده بود سرمیزمذاکره باقاتلینش نشستند خداکندکه مابعلت پایین نکشیدنشان ازاریکه ی قدرت قیامت بازخواست نشویم 🟢⚪️🔴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران