eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
941 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
آویگدور لیبرمن، نماینده کنست، گفت: «این توافق در نهایت تضمین می‌کند که ما با یک ایران هسته‌ای روبه‌رو خواهیم شد. من هیچ انتقادی به آمریکایی‌ها ندارم. در اینجا افرادی هستند که انتظار دارند آمریکا بر اساس منافع اسقاطیل عمل کند؛ اما این‌طور نیست. سه سال است که این دولت ناتوان فقط به حرف زدن و صدور بیانیه مشغول بوده و تمام تمرکزش بر دستورکار سیاسی خودش بوده است. سه سال گذشته و هیچ نتیجه و تصمیم قاطعی حاصل نشده است. آنها فقط باید خودشان را سرزنش کنند.» -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
هیچ گره‌ای نمی‌تواند روسري گلداری را که عاشق باد شده است روی        بند               نگه دارد... مهتاب میرقاسمی 🟢⚪️🔴 کانال -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
در مناطقی از غرب آفریقا، وقتی کسی کار ناپسندی انجام می‌دهد او را به مرکز دهکده می‌برند و برای دو روز، تمام اعضای قبیله او را احاطه می‌کنند و درباره ویژگی‌های خوب و مثبت آن فرد حرف می‌زنند. آنها معتقد هستند که هر فرد ذاتاً خوب است ولی گاهی هم اشتباهاتی مرتکب می‌شود که در‌ واقع درخواست کمک است. افراد قبیله کنار هم در این آئین جمع می‌شوند تا به فرد خوبی ذاتی اش را یادآوری کنند. اعتقاد جمعی این است که این حمایت، از هر نوع تنبیه و خجالت زده کردن فرد بهتر است. آنها این حرکت را "اوبونتو" به معنی "انسانیت با یکدیگر و تمام موجودات زنده" می‌نامند. كارل گوستاو يونگ 🟢⚪️🔴 کانال -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴پوتین: رهبری ایران شعار جان‌فدا برای ایران سر داد 🔹ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، با ابراز تحسین از همبستگی مردم ایران اعلام کرد: در عرض یک هفته، ۵ میلیون نفر جمع شدند. 🟢⚪️🔴 کانال --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
در زمان یکی از شاهان، شایعه شد که پادشاه مرده. شاه به عواملش دستور پیگیری داد تا کسی ک شایعه را درست کرده پیدا کنند. پس از جستجو، به عامل شایعه پراکنی ک یک پیرزن بود رسیدند.، وی را نزد پادشاه بردند. پادشاه به پیرزن گفت، چرا شایعه مرگم را درست کردی، در حالی که من زنده ام. پیرزن گفت: من از اوضاع مملکت ب این نتیجه رسیدم ک شما دارفانی را وداع گفته اید. چون هرکسی هرکاری ک بخواهد انجام میدهد، قاضی رشوه میگیرد و داروغه از همه باج خواهی می کند و ب همه زور میگوید، کاسبها هم کم فروشی و گران فروشی میکنند، هیچ دادخواهی هم پیدا نميشود، هیچکس بفکر مردم نیست و مردم بحال خود رها شده اند،  لاجرم فکر کردم شما در قید حیات نیستی..! 🟢⚪️🔴 کانال -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از رئیس جمهوری که میگه معاویه و ابوسفیان برادر ما هستند توقع ندارم نسبت به خون رهبر شهیدمون غیرت داشته باشه! آخه چه برادری با اون ملعون ها داریم که خدا هم تو زیارت عاشورا لعنشون کرده. به اسم وحدت و نفاق هر غلطی میکنند ما هم باید سکوت کنیم😡😡 🤔🙄 جل الخالق این یکی رودیگه کجای دلمون بزاریم قضاوت با خودمردم 😞 🟢⚪️🔴 کانال -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
هیچ تهدیدی خنثی نشده... ما در موقعیت ۸ اسفند هستیم. روزی که نه فقط برگی از تقویم، که نقطه‌ای عیان در سیر تاریخی این سرزمین است. روزی که برخی پنداشتند با اهرم تهدید و تطمیع، می‌توان اراده‌ای را خم کرد و مسیری را دگرگون ساخت. اما این‌جا ایران است؛ سرزمینی که هر تهدیدی را در خود هضم کرده و هر بار از دل بحران‌ها، پخته‌تر بیرون آمده است. این پیچ تاریخی طاقت‌فرساست. نفس‌ها در سینه حبس می‌شود و دیده‌ها به راه است. اما راستی را با دروغ نمی‌توان پوشاند و حقیقت را با نیرنگ نمی‌توان کاست. آن‌که تاریخ خوانده باشد، می‌داند که تهدیدها، چون گردبادی، روزی می‌خوابند و آنچه می‌ماند، ایستادگی مردمی است که در عین دشواری، چشمانشان به افق روشن فردا دوخته شده است. باطل خواهد رفت و حق پابرجاست. این وعده‌ای است که نه بر پایه خوش‌بینی ساده‌لوحانه، که بر تجربه‌ای چندین‌ساله از زیستن در این مرزوبوم استوار است. تهدیدها می‌آیند و می‌روند، اما مشتی از خاک این سرزمین، با همان صلابت دیرین، بر تارک تاریخ می‌درخشد. ✍علی علی زاده -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
گاهی چند مرد،تاریخ یک ملت را می‌سازند... ۲۶ خرداد، سالروز شهادت سربازان دلیر اسلام؛شهیدان بخارایی، امانی، صفارهرندی و نیک‌نژاد که با ایثار و استقامت، نام خود را در حافظه این سرزمین جاودانه کردند. آنان رفتند تا عزت بماند، تا ایمان بماند و تا پرچم این سرزمین سرافراز بماند. یادشان جاودان،راهشان پر رهرو. 🇮🇷 ®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: سوال من این است که چرا خطوط قرمز رهبری در بندهای تفاهم رعایت نشد! مدافعین تفاهم و مذاکره، از رهبری هزینه نکنند