@audio_ketabفتح خون 2.mp3
زمان:
حجم:
5.5M
قسمت دوم فتح خون اثر شهید آوینی با صدای ممتاز و متفاوت مرحوم بهروز رضوی که دیروز به رحمت خدا رفت واسه شادی روحش صلوات.
🟢⚪️🔴
🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
هدایت شده از علی علی زاده
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تشویق بی امان نمایندگان پارلمان تانزانیا هنگام معرفی و اعلام حضور معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجلس ( واکنش سفیر امارات هم جالب است)
🟢⚪️🔴
کانال
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
رژیم صهیونیستی هیوم به نقل از مقامات آمریکایی:
ترامپ در حال بررسی برکناری برخی مقامهای ارشد مخالف توافق با ایران، از جمله وزیر جنگ و مدیر سیا است.
🟢⚪️🔴
کانال
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
مسئولای بقیه نقاط دنیا واسه تامین امنیتشون به هر دری میزنن اورانیوم غنی سازی شده بددست بیارن
مسئولای ما به هر دری میزنن اورانیوما غنی سازی شده رو بدن بره
🟢⚪️🔴
کانال
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
بر پا شده حسینیه گریه ها بیا
بر روی چشم های تر از اشک ما بیا...
شال عزای تو به عزایم نشانده است
وقت عزای مان شده صاحب عزا بیا...
امروز چهارشنبه
۲۷ خرداد ۱۴۰۵ هجری شمسی
۲ محرم ۱۴۴۷ هجری قمری
ذکر مخصوص روز چهارشنبه :
«یا حَیُّ یا قَیّوم» ۱۰۰ مرتبه
®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴کارشناس و مجری شبکه چهار حرف دل مردم رو زدند😭😭😭
🔺امیدوارم برنامه شون رو تعطیل نکنند...
«شهادت رهبر یعنی تیر خلاص
یعنی تمام.
مذاکره با قاتل امام شهید!!!
ما چطوری میخوایم باهش روبرو بشیم؟!
چی میخوایم ازش بگیریم که جبران مافات بشه؟!
آمریکا چیکار باید میکرد که باهش مذاکره نکنیم؟!
همه خطوط قرمز رو رد کرد!!
مصیبت از این بالاتر نیست
دیگه نباید بگیم «اگر چنین کنید، چنان میکنیم...» تمام کاری که توانستند انجام دادند!!
دیگه هیچ اگری وجود ندارد
هرچی تیر در کمان دارید بزنید
برای کدوم فردا نگه داشتید؟!
ما دیگه خطوط قرمز نداریم
خطوط قرمز ما آقای خامنهای بود که زدند...💔
خون ولی الهی رو ریختند...💔
از این دردناکتر اینکه بعضی از دوستان انقلابی اصلا انگار نه انگار که این اتفاق افتاده!!!
آتش انتقام درشون سرد شده و میل به مذاکره با قاتل امام شهید پیدا کردند!!!
این از همه دردناک تره...💔»
ممنونیم آقایان که حرف دل ما مردم رو زدید🙏
به خدا میسوزیم که حتی نظامیان ما هم از قصاص و خونخواهی قاتل امام حرف نزدند!!!
حتی بعضی از انقلابی ها با خنده مطالبه #خونخواهی_امام_شهید رو مسخره میکنند؟!!!
میسوزیم از این درد
میسوزیم از این درد
میسوزیم از این درد
🚩این آخرین پیام حسین زمان ما بود:
👈مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید
❌کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمیکند.
ما ملت حسینی ایران با یزیدیان زمانه هیچ حرفی نداریم
مسئولین! برین با قاتل پدر خودتون مذاکره کنید
ما هنوز شرف و غیرت داریم