eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
957 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 ایرانی با غیرتی که پایگاه آمریکا را بمباران کرد: ۹۹ درصد شانس برگشت وجود نداشت؛ به خاطر مادران میناب اصرار بر انجامِ آن داشتیم. 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
زمان: حجم: 2M
🎙 دکتر منان‌رئیسی قسمت اول از دو قسمت اعضای شُعام بجز یک نفر به توافق، رأی دادند حضرت آقا شروطی گذاشتند که معلوم می‌شود رضایت قلبی ندارند دقیقا مثل برجام نزاع و درگیری خوب نیست اما تبیین و گفتگو لازم است. 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
رسوایی دیپلماتیک قرن؛ از «نابودی تمدن» تا «حق عبور» ✍️ علی علی‌زاده آنچه در کاخ ورسای گذشت، فقط یک امضای ساده نبود؛ یک نقطه عطف بود. آمریکا با لحنی تند و تهدیدآمیز وارد مذاکره شد، اما در پایان، ناچار شد عقب‌نشینی مشروط کند و راه را برای نفوذ بیشتر ایران در یکی از حساس‌ترین آبراه‌های جهان باز بگذارد. در مقابل، ما ایرانی‌ها این توافق را نه یک تفاهم معمولی، که یک پیروزی بزرگ معرفی کردیم. در سطح دولت جشن گرفتندو گفتند آنچه پای میز مذاکره به دست آمد، از آنچه در میدان جنگ ممکن بود، فراتر است. اینجا تضاد جالب است: 🇺🇸 آمریکا می‌گوید «یک چارچوب مذاکراتی» امضا کرده‌ 🇮🇷 اما ایران می‌گوید «نقطه عطفی استراتژیک» رقم خورده این فقط اختلاف رسانه‌ای نیست؛ یعنی دو طرف اصلاً برداشت متفاوتی از نتیجه دارند. نکته مهم‌تر: پرونده تنگه هرمز دیگر فقط یک تهدید نیست، بلکه دارد تبدیل به یک واقعیت جدید در قالب یک توافق روشن می‌شود. این موضوع مستقیماً روی قیمت انرژی و اقتصاد جهانی اثر می‌گذارد. در خود آمریکا هم اوضاع عجیب است: اول انکار، بعد امضای رسمی، و حالا جنجال بر سر متن‌های فاش‌شده. این نشان می‌دهد که بین تصمیم‌گیری و تبلیغات برای افکار عمومی، فاصله زیادی افتاده. خلاصه اینکه، این توافق فقط یک مرحله نیست؛ یک بازتوزیع کارت‌های بازی در لحظه‌ای حساس است. یک طرف دارد دستاوردش را تثبیت می‌کند و طرف دیگر تلاش می‌کند نتایج را مدیریت کند. اما سوال اصلی حالا این نیست که در این تفاهم چه نوشته شده؛ سوال این است که: قدم بعدی را کی و با چه قوانینی جلو می‌برد؟ 🏴🏴🏴 ---------🔻کانال برای وطن🇮🇷برای ایران
❌مهم❌‌برای درج در تاریخ: دلیل اصلی توقف جنگ از زبان ترامپ در سخنرانی امروز: اگر به بمباران آنها برای چهار روز دیگر ادامه می‌دادم، و آنها را حسابی بمباران می‌کردم، با انتقادهای شدیدی روبرو می‌شدم. و کاری از دستم بر نمی‌آید. اما این توافق به کشتی‌ها اجازه می‌دهد حرکت کنند. اگر به بمباران ادامه می‌دادیم، کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند. و شما در مورد ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰ میلیون دلار در روز صحبت می‌کنید. پول زیادی است، پول زیادی. ذخایر نفتی ما هم حدود چهار هفته دیگر تمام می‌شود. ذخایری در سراسر جهان وجود دارد، و ذخایر ما واقعاً تمام می‌شد. و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم. و چه آشفته بازاری می‌شد. 📝پی‌نوشت: تا می‌تونید این پست رو فوروارد کنید همه ببینند. اقدام راهبردی بستن تنگه هرمز، اینگونه ورق محاسبات دو قدرت اتمی دنیا رو برگردوند. 💥جمهوری اسلامی با رهبری حضرت آیت الله امام سید مجتبی خامنه ای جوان موسای زمان است... مأموریتش بی‌اعتبار کردن فرعونها و غرق کردنشان در دریای تاریخ است. و تا اینجا "پیروز مطلق" این نزاع بوده. خواب‌زدگان و مسحور شدگان و جن‌زدگان با این جنگ بیدار و هوشیار خواهند شد💥 🔻قدرت احترام می آورد
⭕️ تفاهمی خالی از مطالبات رهبری 🔻بالاخره متن یادداشت تفاهم میان ج.ا و آمریکا منتشر شد.بررسی این یادداشت نشان می دهد اغلب مطالبات رهبر انقلاب(آقاسیدمجتبی خامنه ای)که دقیقا خواسته ملت مسلمان ایران در تجمعات شبانه میلیونی چند ماه اخیر بوده،در این یادداشت لحاظ نشده است! 🔻 این موارد عبارتند از : ۱) دفاع پشیمان کننده و رها نکردن متجاوز(موجود در پیام های ۱ و۳ و۴ رهبری) ۲) انتقام کامل رهبر شهید و همه شهدای دو نبرد اخیر(موجود در پیام‌های ۱و۳ رهبری) ۳)گرفتن غرامت خسارتهای وارد آمده در جنگ،خونبهای شهیدان و دیه جانبازان دو نبرد اخیر(موجود در پیام‌های ۱و۳ رهبری) ۴) خروج نظامیان آمریکایی از منطقه ( موجود در پیام‌های ۱و۴ رهبری) ۵) خلاص شدن از فتنه رژیم صهیونی (موجود در پیام ۱ رهبری) 🔻کسانی که طی ۲ ماه اخیر مدعی هماهنگی مذاکرات و توافق با رهبر انقلاب بوده اند باید به خود زحمت داده و با مقایسه پیام‌های رهبر انقلاب با متن یادداشت تفاهم،متوجه ادعای باطل خود بشوند! 🔻وقتی جای مطالبات رهبرانقلاب و امت مسلمان ایران در یادداشت تفاهم خالی است، دیگر نمی توان از مشروعیت و مقبولیت این توافق سخن گفت! و البته که پیام تبریک و تاییدِ این و آن،جای خالی فوق را پُر نخواهد کرد! 🔻بدون تردید سرنوشت این توافق مانند برجام و شاید بدتر از آن خواهد شد و نام بانیان آن در کنار حسن روحانی و جواد ظریف،در صفحات عبرت تاریخ ایران ثبت خواهد شد! والله اعلم! •┄┅═ ☫✾•◈🇮🇷◈•✾☫ ═┅┄•
📩 یک جنبه از این یادداشت تفاهم که ندیده‌ام هیچ‌کس دیگری درباره آن صحبت کند این است: ایران با هوشمندی و به صورت استراتژیک، آمریکا را به عنوان یک طرف در این جنگ حذف کرد. ایران به منابع بسیار زیادی دست خواهد یافت و بازدارندگی بزرگی در برابر مداخله بیشتر طرف‌های ثالث ایجاد کرده است. به عبارت دیگر: ایران شرایط ایده‌آلی را برای فرستادن اسرائیل به زباله‌دان در یک نبرد مستقیم تن‌به‌تن فراهم کرده است. ✍️ آلون میزراحی،نویسنده یهودی ضد صهیونیستی - لینک توییت 🔻 پ.ن: در صورتی که آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت نکند، این رژیم فرو می‌پاشد و آلون میزراحی به این جدایی و اختلاف میان رژیم صهیونیستی و آمریکا اشاره می‌کند. 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
در این شرایط که امواج سنگین سیاسی و اقتصادی به سواحل کشورمان می‌کوبد، بهترین لنگرگاه، «درک مشترک» و «حفظ وحدت حول محور رهنمودهای امام مجتبی خامنه ای» است. بیا با این نگاه در فضای حقیقی و مجازی حساسیت های شیاطین غرب را به جو حاکم بر جامعه و مردم ایران بفهمیم و از دام دوقطبی‌سازی مرگبار فرار کنیم. ✍علی علی زاده 🏴🏴🏴 کانال -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران