eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
954 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.6هزار ویدیو
46 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
📩 یک جنبه از این یادداشت تفاهم که ندیده‌ام هیچ‌کس دیگری درباره آن صحبت کند این است: ایران با هوشمندی و به صورت استراتژیک، آمریکا را به عنوان یک طرف در این جنگ حذف کرد. ایران به منابع بسیار زیادی دست خواهد یافت و بازدارندگی بزرگی در برابر مداخله بیشتر طرف‌های ثالث ایجاد کرده است. به عبارت دیگر: ایران شرایط ایده‌آلی را برای فرستادن اسرائیل به زباله‌دان در یک نبرد مستقیم تن‌به‌تن فراهم کرده است. ✍️ آلون میزراحی،نویسنده یهودی ضد صهیونیستی - لینک توییت 🔻 پ.ن: در صورتی که آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت نکند، این رژیم فرو می‌پاشد و آلون میزراحی به این جدایی و اختلاف میان رژیم صهیونیستی و آمریکا اشاره می‌کند. 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
در این شرایط که امواج سنگین سیاسی و اقتصادی به سواحل کشورمان می‌کوبد، بهترین لنگرگاه، «درک مشترک» و «حفظ وحدت حول محور رهنمودهای امام مجتبی خامنه ای» است. بیا با این نگاه در فضای حقیقی و مجازی حساسیت های شیاطین غرب را به جو حاکم بر جامعه و مردم ایران بفهمیم و از دام دوقطبی‌سازی مرگبار فرار کنیم. ✍علی علی زاده 🏴🏴🏴 کانال -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
قالیباف: امام شهید ما مثل مردم زیر آتش ایستاد و خانه‌اش را ترک نکرد... آدرس غلط ندید آقای ما داخل پناهگاه بودند بخاطر جلسه کاملا سری با فرماندهان به بیت آمدند که نفوذیها .... 🏴🏴🏴 کانال -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
تهدید وزیر اسرائیلی به جنگ علیه سوریه «عمیحای شیکلی»، وزیر اسرائیلی از احتمال وقوع جنگ میان این رژیم و سوریه خبر داد. شیکلی گفت: «دیر یا زود با سوریه وارد جنگ خواهیم شد؛ زیرا سوریه و ترکیه در مقایسه با ایران، مسئله‌ای به‌ مراتب نگران‌ کننده‌تر برای "اسرائیل" هستند.» 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
📩گروسی: در مذاکرات سوئیس شرکت خواهیم کرد 🔹مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که در مذاکراتی که قرار است در سوئیس بین واشنگتن و تهران برگزار شود، شرکت خواهیم کرد. 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
برای وطن🇮🇷برای ایران
📩گروسی: در مذاکرات سوئیس شرکت خواهیم کرد 🔹مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که در مذاکرا
مادامیکه مجلس بسته باشد منتظر روزهای بدتر هم خواهیم بود. چه به سر این مملکت آوردن ، تفاهمنامه را هم که امضاء کردید ، بهانه امنیت جانتان را دیگر ندارید ، دنبال بهانه جدید باشید . هرچند این مجلس با این هیئت رئیسه همان بهتر که تعطیل باشد .
📩چرا میگیم میوه رو کال از درخت چیدیم؟ به این دلیل: «ترامپ: اگر با ایران توافق نمی‌کردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر می‌کردیم اگر به بمباران ادامه می‌دادیم، کشتی‌ها حرکت نمی‌کردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل می‌شد. ذخایر نفتی ما هم چهار هفته دیگر تمام می‌شود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم.» 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
📩 دعوت از آقایان دادستانی (به گفته خودشان) برای حضور و عرض ادب به محضر مادر ۸۷ ساله ی ۲ شهید و جمع خواهران شهدا، اما متاسفانه عدم حضور این آقایان و عدم پاسخگویی ایشان...!!!!! (‼️توجه: این ویدئو مربوط به قبل از ابلاغ کتبی است، که آقایان اعلام حضور کردند، اما تشریف نیاوردند.) 🇮🇷تحصن خانواده شهدا و رهروان شهدا، کفن پوش، مقابل دفتر مشهد در محکومیت سازش و با شیطان بزرگ و تاکید بر پیگیری اوامر و چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ ساعت حدود ۱۱ صبح 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران