برای وطن🇮🇷برای ایران
📩گروسی: در مذاکرات سوئیس شرکت خواهیم کرد 🔹مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرد که در مذاکرا
مادامیکه مجلس بسته باشد منتظر روزهای بدتر هم خواهیم بود. چه به سر این مملکت آوردن ، تفاهمنامه را هم که امضاء کردید ، بهانه امنیت جانتان را دیگر ندارید ، دنبال بهانه جدید باشید .
هرچند این مجلس با این هیئت رئیسه همان بهتر که تعطیل باشد .
📩چرا میگیم میوه رو کال از درخت چیدیم؟
به این دلیل:
«ترامپ: اگر با ایران توافق نمیکردیم روزی ۷۰۰ میلیون دلار ضرر میکردیم
اگر به بمباران ادامه میدادیم، کشتیها حرکت نمیکردند و ۵۰۰ تا ۷۰۰ میلیون دلار در روز تجارت دریایی مختل میشد.
ذخایر نفتی ما هم چهار هفته دیگر تمام میشود و زمانی برای افزایش دوباره حجم ذخایر نداشتیم.»
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
#روز_صد_و_نهم #روز_پنجم_تحصن
📩 دعوت از آقایان دادستانی (به گفته خودشان) برای حضور و عرض ادب به محضر مادر ۸۷ ساله ی ۲ شهید و جمع خواهران شهدا،
اما متاسفانه عدم حضور این آقایان و عدم پاسخگویی ایشان...!!!!!
(‼️توجه: این ویدئو مربوط به قبل از ابلاغ کتبی است، که آقایان اعلام حضور کردند، اما تشریف نیاوردند.)
🇮🇷تحصن خانواده شهدا و رهروان شهدا، کفن پوش،
مقابل دفتر #وزارت_خارجه مشهد در محکومیت سازش و #توافق با شیطان بزرگ و تاکید بر پیگیری اوامر و #شروط_رهبری
چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵
ساعت حدود ۱۱ صبح
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
به زودی ننگ این توافق کذایی بالا میزند و هر دو طیف اصوالگرا اصلاح طلب متل خوارج اول گردن نمیگیرند و گردن همدیگر می اندازند و در آخر باز همه چیز را به رهبری حواله میدهند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی میکنند به زودی ولی با حملات بسیار سخت و کشنده دشمن غدار بد عهد متجاوز نفس گرفته و قویتر شده که خون بسیاری از مردم بینوا بر زمین خواهد ریخت بیدار خواهیم شد کمر راست کردن در جنگ بعدی بسیار بسیار سخت خواهد بود
قدیما میگفتن جلوی پدر شهید روضه علیاکبر نخونین؛ از امروز باید بگیم توی میناب روضه حضرت رقیه نخونین.
امشب میناب غوغاست...
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران