eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
956 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
825.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقا حدودا ده دقیقه حین روضه داشتن قرآن می‌خوندن تا لحظه‌ای که روضه‌خوان، از رقیه خاتون خوند، بعد آقا قرآن رو بغل کردن و اشک ریختن... 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
سند ننگ ابدی دودمان پهلوی فرح و رضا و یاسمین و نور پهلوی بی شرف ترین ها ناموس فروش ترین ها بی غیرت ترین ها وطن فروش ترین ها جاسوس ترین ها مزدورترین ها شقی ترین ها رذل ترین ها و……..،، در رتبه اول خیانت به کشور در تاریخ ایران زمین 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
زمان: حجم: 824.9K
۳دقیقه من جای مذاکره‌پرستان بودم با این پیام امام، صحنه سیاست را ترک می‌کردم. مجمع ملی همت ... 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
تحلیل محمد جواد لاریجانی از توافق نامه ختم جنگ؟ 1. آنچه امروز به‌صورت نتایج مذاکرات مطرح شده است چند ویژگی مهمّ و حساس دارد: اول: ختم جنگ به‌عنوان هدف نهایی و مهمّ مطرح شده است؛ دوم: مجموعه مطالب بندها، عمدتاً یک آتش‌بس احتمالی 30 الی 60 روزه را دنبال می‌کند؛ سوم: آتش‌بس فوق‌الذکر با وعده‌های"نشان‌دار" برای مذاکرات آینده حاصل می‌شود که شامل برنامه هسته‌ای کشور و توانمندی‌های مربوط به آن می‌باشد؛ چهارم: نقداً، "بازگشایی تنگه هرمز ظرف 30 روز با ترتیبات ایرانی." که معادل عملی بازگشایی تنگه هرمز به شکل سابق است. پنجم: تعداد زیادی "باید" برای آمریکا و رژیم صهیونی در متن آمده که حتّی قبل از امضاء و در آستانه آن، دولت آمریکا خلاف آنها را اعلام کرده است. این مسئله در طول برجام هم تکرار می‌شد! دیپلمات‌های ما چیزی می‌گفتند و کاخ سفید تفسیریه - fact sheet صادر کرده و آن را عمل نمود و ماهم نه در قبال تفسیر و نه اقدام آنها حرفی نمی‌زدیم!2. این مذاکرات دومین دستاورد "کلوب کاملاً بسته برجامی" عمدتاً متعلق به جناح اصلاحات کشور است و مبنای نظری آنان دو پایه عمده دارد:اول: استیصال! مکرر می‌گویند یعنی امور کشور قفل شده است و فاجعه در حال اتفاق است و تنها راه خلاصی از این وضعیت، رفع تحریم‌های آمریکا و جلب نظر وی است. اسم این پایه را گذاشته‌اند واقع‌بینی و عقل‌گرایی!دوم: لزوم باج‌دهی به آمریکا؛ اگر مبنای استیصال فوق را بپذیریم، برای خلاصی از آن لازم است به آمریکا باج بدهیم و او را راضی کنیم. می‌گویند: این کار شجاعت می‌خواهد! و اسم این باج‌دهی را هم گذاشته‌اند: معامله بُرد ـ بُرد! 3. در اولین پروژه برجامی دوره ریاست‌جمهوری اسبق، چالش واقعی تحریم بود و تهدید نظامی در کنار آن قرار داشت؛ و آنچه به دولت جنایت‌کار و قمه‌کش آمریکا (که با نام محترمانه کدخدا از آن یاد می‌کردند!) پیشکش شد.دستاوردهای عظیم ملّت ما در حوزه هسته‌ای (خصوصاً رآکتور آب‌سنگین اراک) و امکان نظارت آژانس انرژی اتمی (که پایگاه مهمّ جاسوسی سیا ـ موساد می‌باشد) به تمام جزئیات برنامه‌های هسته‌ای کشور بود. حتّی به دانشگاه‌ها سرکشی می‌کردند که چه کسی چه مطلبی را درس می‌دهد که خدای‌ناکرده از محور برجام بیرون نزند! محصول، سندی مخدوش و "خسارت محض" به تعبیر امام شهید بود.امّا در این پروژه دوم که با عنوان "اولویت ختم جنگ" از آن یاد می‌شود، نه‌تنها توانمندی‌های کشور در میدان هسته‌ای به نحو وسیع‌تری در معرض پیشکش کردن به کدخدا قرار گرفته که دستاوردهای عظیم نظامی ـ امنیتی ما در منطقه (شامل سه محور عمده تسلط و اداره و حاکمیت بر تنگه هرمز، دورکردن پایگاه‌های آمریکا از منطقه و واردکردن محور مقاومت در محاسبات امنیتی) در ضمن بندهای "بایدگونه" مقابل طرفی که از همین اکنون آنها را ردّ می‌کند، بدون اثر عملی پنهان شده‌اند!این نتایج، خساراتش به‌مراتب برای کشور و ملّت ما، فراتر از برجام است و به نحوی حدود مفهوم عقل‌گرایی و اعتدال اصلاح‌طلبان را روشن می‌سازد. محمد جواد لاریجانی 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
تصور نکنید که من با زندگی به سبک و سیاق متظاهران به روشنفکری ناآشنا هستم. خیر. من از یک «راه طی شده» با شما حرف می‌زنم. من هم سال‌های سال در یکی از دانشکده‌های هنری درس خوانده‌ام. به شب‌های شعر و گالری‌های نقاشی رفته‌ام. موسیقی کلاسیک گوش داده‌ام، ساعت‌ها از وقتم را به مباحثات بیهوده دربارهٔ چیزهایی که نمی‌دانستم گذرانده‌ام. من هم سال‌ها با جلوه‌فروشی و تظاهر به دانایی بسیار زیسته‌ام، ریش پروفسوری و سبیل نیچه‌ای گذاشته‌ام و کتاب انسان تک‌ساحتی هربرت مارکوزه را ـ بی‌آنکه آن زمان خوانده باشم‌اش ـ طوری دست گرفته‌ام که دیگران جلد آن را ببینند و پیش خودشان بگویند: عجب! فلانی چه کتاب‌هایی می‌خواند، معلوم است که خیلی می‌فهمد… اما بعد خوشبختانه زندگی مرا به راهی کشانده است که ناچار شده‌ام رو دربایستی را نخست با خودم و سپس با دیگران کنار بگذارم و عمیقاً بپذیرم که «تظاهر به دانایی» هرگز جایگزین «دانایی» نمی‌شود، و حتی از این بالاتر دانایی نیز با تحصیل فلسفه حاصل نمی‌آید. باید در جست‌وجوی حقیقت بود و این متاعی‌است که هرکس به‌راستی طالبش باشد، آن را خواهد یافت و در نزد خویش نیز خواهد یافت… و حالا از یک راه طی شده با شما حرف می‌زنم. شهید سید مرتضی آوینی 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
📩فارس : تیم مذاکره‌کننده ایران تا حصول اطمینان کامل از توقف حملات به لبنان، هرگونه گفت‌وگوی تکمیلی را به حالت تعلیق درآورد. 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
دستنوشته ملت مبعوث
آن‌چه از بیانیه رهبر معظم انقلاب باید فهمید: ۱. تفاهم‌نامه بین رئیسان جمهور ایران و آمریکا بوده نه بین ایران و آمریکا ۲. مخاطب ایشان مردم باوفا و پرشور(حماسی) ایران هستند نه مسئولان ۳. عمل مسئولین امر از سر دلسوزی بوده و با خوش‌بینی! ۴. رئیس جمهور آمریکا خیلی به دنبال این تفاهم بوده و از هر وسیله‌ای برای نیل به هدف بهره برده و به خواسته‌اش رسیده ۵. این تفاهم بر مبنای اصول ولی فقیه نیست ۶. حرفی از تعهد دشمن نیامده و مبنای اجازه رهبری، تعهد رئیس جمهور از طرف خود و اعضای شعام بوده است ۷. سخن از اجازه رهبری است نه اذن ایشان (فراموش نکنید یک فقیه مسلّم این بیانیه را صادر فرموده‌اند که حتما با مداقه و آگاهی از تفاوت این دو واژه ، کلمه «اجازه» را استفاده نموده اند نه «اذن». ۸. همه مسئولیت نتایج تفاهم‌نامه برعهده رئیس جمهور و اعضای شعام است ۹. رئیس جمهور تصریح کرده (قول داده) زیر بار زیاده‌خواهی آمریکا نخواهد رفت. ۱۰. تعریف جدید از عبارت «ما» ؛ این یعنی از این به بعد ما یعنی ملت و ولی فقیه یعنی امام و امت. ۱۱.استفاده از قید «علی‌الاصول» یعنی بدیهی بود که نظر ایشان چیز دیگری باید می‌بود و طبعاً نیاز به بیان هم نداشت و اهل معرفت خودشان باید می‌فهمیدند. ۱۲. ما از این لحظه با دقت تحقق شروط گفته شده رو باید رصد کنیم. از کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران