eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
954 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
آن‌چه از بیانیه رهبر معظم انقلاب باید فهمید: ۱. تفاهم‌نامه بین رئیسان جمهور ایران و آمریکا بوده نه بین ایران و آمریکا ۲. مخاطب ایشان مردم باوفا و پرشور(حماسی) ایران هستند نه مسئولان ۳. عمل مسئولین امر از سر دلسوزی بوده و با خوش‌بینی! ۴. رئیس جمهور آمریکا خیلی به دنبال این تفاهم بوده و از هر وسیله‌ای برای نیل به هدف بهره برده و به خواسته‌اش رسیده ۵. این تفاهم بر مبنای اصول ولی فقیه نیست ۶. حرفی از تعهد دشمن نیامده و مبنای اجازه رهبری، تعهد رئیس جمهور از طرف خود و اعضای شعام بوده است ۷. سخن از اجازه رهبری است نه اذن ایشان (فراموش نکنید یک فقیه مسلّم این بیانیه را صادر فرموده‌اند که حتما با مداقه و آگاهی از تفاوت این دو واژه ، کلمه «اجازه» را استفاده نموده اند نه «اذن». ۸. همه مسئولیت نتایج تفاهم‌نامه برعهده رئیس جمهور و اعضای شعام است ۹. رئیس جمهور تصریح کرده (قول داده) زیر بار زیاده‌خواهی آمریکا نخواهد رفت. ۱۰. تعریف جدید از عبارت «ما» ؛ این یعنی از این به بعد ما یعنی ملت و ولی فقیه یعنی امام و امت. ۱۱.استفاده از قید «علی‌الاصول» یعنی بدیهی بود که نظر ایشان چیز دیگری باید می‌بود و طبعاً نیاز به بیان هم نداشت و اهل معرفت خودشان باید می‌فهمیدند. ۱۲. ما از این لحظه با دقت تحقق شروط گفته شده رو باید رصد کنیم. از کانال شخصی علی‌اکبر رائفی‌پور 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
🛑 اگر سپاه نبود 👤رئیس رادیو اسرائیل در تلویزیون ایران اینترنشنال: 🔺صادقانه بگویم اگر سپاه پاسداران نبود اکنون نیمی از خاورمیانه تحت سلطه اسرائیل بود، سپاه بزرگترین مانع تفکر صهیونیست است. بازنشر: به خاطر قدرت بی نظیر و فرا منطقه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای قالیباف، کار از خونخواهی و انتقام نائب امام زمان رسید به واگذاری اون به امام زمان‌ (عج)؟ سوال ساده هست؛ خدایی نکرده زبان م لال، آمریکا این رهبر رو هم شهید کنه، باز محول می کنید به امام زمان؟ اگر ده رهبر بعد ایشان رو هم آمریکا و یهود شهید کردند، میسپارین به امام زمان؟ خاصیت ما چیه این وسط؟ وقتی که مختار قیام کرد و تمام قاتلان امام حسین (ع) رو کشت، به علت خاصی یک عده رو به بدترین شکل کشت ؛ کامل میشه گفت با عذاب کشت علت ش رو میدونید آقای قالیباف؟ مختار هزینه اربا اربا کردن یک امام رو اونقدر بالا برد که حاکمان بعدی هیچ امامی رو تا امام زمان (ع) سر نبریدن و اربا اربا نکردند وگرنه بودند در بعد از مختار، حاکمانی که بدتر از یزید بودند شما چیکار کردین؟ بابا لااقل وقتی کاری نکردین، حرف هم نزنید نائب امام زمان هنوز پیکرش تشییع نشده؛ با افتخار امضای ترامپ شیطان رو جلوی دوربین گرفتین؟ این سند توافق نیست ؛ این سند سقوط وفاق هست در زمانه ای که وفاق با شیطان مذاکره میکنه و دل خوش به سراب هست ؛ ما حسینی خواهیم بود تاریخ شیعه، هیچوقت چنین چیزی به خودش ندیده بود؛ شمام بسپارین به ولی عصر 🔶🔹 اسماعیل احمدی 🏴🏴🏴 --------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
سلام و درود شاید سوال اصلی مردم در قضیه آمریکا و ایران این باشد که چه چیزی را دشمن از جیب خودش مایه گذاشت ؟ آیا اندازه ایران از سرمایه خود خرج کرد ؟ اگر به بند بند تفاهم موقت دقیق نظر بیندازیم متوجه خواهیم شد که دشمن عملا هیچ تعهدی را نپذیرفته است بلکه همه از جیب مردم ایران است. آزاد سازی ثروتی که مال خود یک ملت است برای دشمن هیچ بار مالی ندارد بلکه حق یک ملت را که دزدیده بود را به خودش برگردانده آنهم اگر واقعا برگردانده باشد . دوم این که حق یک ملت در مرزهای سرزمینی هزاران ساله را مثلاً پذیرفته است.مگر آمریکا چه حقی در خلیج فارس داشت که الان با مالکیت ایران بر تنگه هرمز موافقت کرده است این مورد را هم با حق مردم ایران بازی کرده است. سوم حق کشتیرانی در آبهای بین‌المللی برای همه کشورهای جهان آزاد است و ایران هم از آن مستثنی نیست پس گشودن محاصره دریایی هم از جیب ملت ایران بوده است. سوم شصت روز آزادی عبور و مرور کشتی های تجاری و نظامی دشمن در حالیکه هزینه باید پرداخت کنند آزاد خواهد بود این هم از جیب مردم ایران است. اگر به سایر بندهها هم دقت شود تقریبا این تفاهم نامه در اصل شبیه تفاهم نامه های کشورهای عربی است که با آمریکا بسته می شود و همه می دانند ترامپ آنها را چه فرض می کند . در هر حال به نظر می رسد که دیپلماسی باخته و به قول آن هنر پیشه معروف بد هم باخته پیروز باشید
حزب الله: ما با سلاح‌های مناسب وارد درگیری‌های { با گله ای } از نیروهای دشمن شده‌ایم که سعی در پیشروی از شهرک ارنون به سمت حومه‌ی شهرک کفرتبنیت را داشتند، . درگیری‌ها هنوز ادامه دارد...
📩برای رزمندگان حزب الله در این ساعات دعا کنید و برای مذاکره کنندگان که تعهد دادند بندی نقض نخواهد شد هم دعا کنید. 🏴🏴🏴 -----------🔻 برای وطن🇮🇷برای ایران
بین ایران و امریکا❌ بین رئیس جمهوران ایران و امریکا
حملات هوایی اسرائیل چند لحظه پیش شهر نبطیه در جنوب لبنان را هدف قرار داد. پ ن ادمین : مذاکره کنندگان عزیز، با سکوت تون در بحث لبنان؛ ما رو مشکوک به اتفاقاتی نکنید.
دقایقی قبل، حمله هوایی یهود به زبدین در جنوب لبنان
844.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گلوله‌باران توپخانه‌ای و حملات هوایی اسرائیل محله الرحیبات در نبطیه، جنوب لبنان را هدف قرار داد.