يَوْمَ تُبْلَى السَّرَائِر
مهمترین ظرفیت پیام اخیر آقا را این میدانم که صراحت ایشان سبب شد پرده برافتد و لایه نفاق، نازکتر شود.
دکتر منانِ رئیسی
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
✅ با پیام امشب مقام معظم رهبری مشخص شد که منظور از اینکه فرمودند اختلافات موجه را به جامعه نکشانید، پافشاری روی اصول و مبانی و خطوط قرمز نظام نیست.
سید محمود نبویان
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرزند همان پدر...
🏴🏴🏴
-----------🔻
برای وطن🇮🇷برای ایران
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیروز، حملات شدید پهپادی اکراینی ها به مسکو
شاید برای اولین بار بود که ساکنان مسکو صدای جنگ را به وضوح شنیدند.
روسیه از فرصت دوماهه جنگ با ایران استفاده نکرد و چینی ها هم ایضا!
21.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#معجزه شهید اذان گو
خاطره گویی جانسوز سردار پاسدار احمد حاجتی از لحظه تفحص یک مؤذن شهید، وقتی یک سرباز حین پست دهی صدای اذان گفتن این شهید را می شنود.
#مدیون_شهدا_هستیم
®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
شروط رهبری درپذیرش تفاهمنامه با امریکا :
- بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم
- ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند
- و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند،
" اجازهی آن را صادر نمودم. "
- ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.
- از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود.
سید مجتبی حسینی خامنهای (۲۸/خرداد/۱۴۰۵)
یادآوری:
فصل الخطاب، اجازه رهبری بوده وهست وخواهدبود ...
هرکسی درهرپُست ومَنصب و مسئولیت، دست ازپا خطا کنه، مهره سوخته شده و مورد تنفروغضب رهبری و مردم قرار خواهدگرفت
جنگ تمام شود ما در خیابانیم
اعلام پیروزی کنند ما در خیابانیم
توافق کنند ما در خیابانیم
بگن میکشیمتون ما در خیابانیم
مذاکره کنن ما در خیابانیم
ما کلا در خیابانیم
فقط حضرت آیت الله امام سیدمجتبی حسینی خامنهای (مدظلهالعالی) ولی امر مسلمین و فرمانده مقتدر کل اگر فرمودند به خانه بروید، میرویم!
فقط منتظر امر رهبریم
والسلام.
#انتقام_رهبر_شهید_یا_لثارات_الحسین
👈تعجیل در فرج امام زمان صلوات
🚨🚨🚨🚨 مهم
❌آقای شورای عالی امنیت ملی لطفا به #بنظر_رهبری_برگردید و تنگه هرمز را ببندید
❌آقای شعام
دشمن در لبنان همچنان در حال نقض بند اول تفاهمنامه است. و همچنان به لبنان تجاوز میکنند. شما حق ندارید وقتی آنها نقض عهد میکنند دستور بازگشایی تنگه هرمز را بدهید.
🔥#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
🚀#مرگ_بر_آمریکا
💪#مرگ_بر_اسرائیل