eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
941 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️تذکر مهم آیت الله سیفی مازندرانی به ریاست محترم جمهور پیرامون برخی سخنان ایشان در مراسم عزاداری شب عاشورا در حرم امام خمینی قدس سره بسم الله الرحمن الرحیم و الحمد لله و الصلاة و السلام علی محمد و آله الطاهرین لا سیما بقیة الله فی الأرضین و أوفر تحیاته علی الشهداء و الصدیقین جناب آقای پزشکیان رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران 🔹اگر بنا بود که هر شخص مسئولی به برداشت و فهم خودش از کتاب الله عمل کند، پس مقام فقاهت و ولایت فقیه چه جایگاهی دارد؟! 🔹از نظر فقه شیعه همه مسئولین حتی رئیس جمهور همانند سایر مردم بوده و برداشت و نظر و فهم آنان از کتاب مجید و روایات از هیچ اعتباری برخوردار نبوده و عمل طبق آن فهم و برداشت خلاف شرع است. 🔹معنا و مفهوم ولایت فقیه این است محوریت صیانت از کیان نظام اسلامی و حفظ مصالح اسلام و مسلمین فقط و فقط با ولی امر مسلمین بوده و مبتنی بر فهم ایشان از شرع مقدس می باشد. 🔹در دوران غیبت این فقیه جامع شرایط است که امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف فرمود: «فانهم حجتی علیکم و انا حجة الله» و امام صادق علیه‌السلام فرمودند: «فانی قد جعلته علیکم حاکما» نه غیر ایشان. 🔹اینجانب به جنابعالی و سایر مسئولین هشدار و زنهار می‌دهم این راه اشتباه را ادامه ندهید. 🔹اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی صاحب دارد ، و صاحب آن ولی الله اعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و در دوران غیبت آن حضرت فقیه جامع شرایط فتوا و رهبری که منتخب مومنان است ، ولی شرعی مردم و حافظ شریعت و مذهب تشیع و کیان اسلام و مسلمین است. 🔹این ملت تنها گوش به فرمان ولی امر مسلمین است و اگر هر شخصی خدای ناکرده در هر سمتی برای خود در مقابل حکم رهبری استقلال رای قائل باشد در حکم طاغوت است ، بنده فقط خیر و صلاح شما عزیزان را می‌خواهم. 🔹امیدواریم که از خط ولایت مطلقه فقیه زاویه پیدا نکنید و فهم خود را از کتاب مجید و نهج البلاغه و روایات ائمه معصومین علیهم السلام ملاک عمل قرار ندهید، که اگر چنین باشد معنایی جز انحراف و استبداد رای در مقابل ولی امر مسلمین ندارد. و السلام علی من اتبع الهدی علی اکبر سیفی مازندرانی ۳ تیر ۱۴۰۵
❇️ برنده مذاکره کیست؟ 🪐شبکه بی بی سی جهانی:بسته شدن تنگه هرمز باعث شد میزان ذخایر جهانی نفت به کمترین میزان در ۴۳ سال اخیر برسد! 🪐ترامپ:«دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد که یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.قیمت نفت در حال سقوط است و جهان به مکان بسیار امن‌تری تبدیل شده است.» 🪐آتش بس و مذاکره،آمریکای گرفتار در بحران انرژی را احیا کرد!اگر سرداران مذاکره،یک ماه دندان بر جگر می گذاشتند،ذلت آمریکا با نفت ۱۵۰ دلاری را هم می دیدیم! در آن شرایط امتیاز گرفتن از آمریکا بسیار راحت تر از امروز بود! 🪐بر خلاف ادعاهای فراوان،دوستان مذاکره چی ما،الفبای دیپلماسی و شناخت زمان مناسب برای مذاکره را هم بلد نیستند! نه گذاشتند با ادامه دفاع به حقمان برسیم و نه با مذاکره بی موقعِ شان به جایی رسیدند! الان هم باید هفتاد بار بین سوئیس،عمان و پاکستان بچرخند و در بهترین حالت با خرید اجباری علوفه و خوراک دام،کشاورزان آمریکایی را ثروتمند کنند! 🪐 آقای مذاکرات! بچرخ تا بچرخیم! 🖊 دکتر محمد صادق کوشکی
❇️ ‌از امام شهید به مسئولان جمهوری اسلامی: 🪐«بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از ‌آمریکا جدّاً پرهیز شود.» ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ این پیام قبل از دو حمله نظامی آمریکا و کشتار مستقیم حدود ۵۰۰۰ ایرانی است. آن ملعون قاتل، می‌گوید ایرانی‌ها گرسنه‌اند و محتاج مواد غذایی آمریکا! غیرت داشته باشید.
. ❇️ مسئولین محترم مذاکره‌کننده دقت کنند که دشمن از «تعلیق ۶۰ روزه تحریم‌های نفتی» علیه خودمان استفاده نکند❗️⚠️ در جریان برجام هم چنین شد! با تعلیق ظاهری تحریم‌ها، پول نفت به حساب‌های رسمی شناسنامه‌دار واریز شد و سپس به‌راحتی آن را بلوکه کردند! هم نفت را دادیم، هم پول نگرفتیم! اصولا تعلیق فایده ندارد!
❇️ نفت جهان از روز حمله به ایران ارزان‌تر شد. 🪐چه تجارت خوبی!! به ایران حمله کنیم. ذخایر نفت‌مان را روی ۱۱۰ دلار بفروشیم. سپس با ایران توافق کنیم ذخایر را روی ۷۰ دلار بخریم ✍ وقتی مذاکره از سر عزت و اقتدار نباشد و به شروط رهبری توجه نشود..!!
❇️ آیا ماشین جنگی ترامپ متوقف می‌شود؟ احتمالاً نه سنای آمریکا با ۵۰ رأی موافق در برابر ۴۸ رأی مخالف به «قطعنامه اختیارات جنگی درباره ایران» رأی داده است. برخی این رأی را نشانه پایان ماجراجویی نظامی ترامپ می‌دانند، اما واقعیت پیچیده‌تر از این است. 🪐 این قطعنامه بیش از آنکه یک مانع عملی باشد، یک پیام سیاسی است. رأی سنا نشان می‌دهد حتی در داخل آمریکا نیز مخالفت‌هایی با ادامه تنش و درگیری وجود دارد. 🪐 رئیس‌جمهور آمریکا از اختیارات گسترده‌ای در حوزه نظامی برخوردار است و همچنان می‌تواند بسیاری از اقدامات نظامی را پیش ببرد. 🪐مهم‌تر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا حق «وتو» دارد. بنابراین اگر چنین مصوبه‌ای به مرحله نهایی برسد، ترامپ می‌تواند آن را وتو کند. 🪐برای بی‌اثر کردن وتوی رئیس‌جمهور، کنگره باید در هر دو مجلس اکثریت دو سومی به دست آورد؛ امری که در فضای سیاسی آمریکا بسیار دشوار است. 🪐از این رو، رأی اخیر سنا را نباید به معنای توقف فوری سیاست‌های نظامی ترامپ دانست. آنچه رخ داده بیشتر نشانه افزایش هزینه سیاسی جنگ و ظهور شکاف در اجماع سیاسی واشنگتن است. 📌 جمع‌بندی: این رأی به احتمال زیاد ماشین جنگی ترامپ را متوقف نمی‌کند، اما می‌تواند آغاز فرسایش حمایت سیاسی از ادامه درگیری و افزایش فشار داخلی بر کاخ سفید باشد.
این مطلب یا هشدار رو یکی از دوستان نوشته بود در خصوص اخبار و تحلیل گونه های کوتاهی که به اشتراک میزاریم:👇 دوستان توجه داشته باشید که از طرف روسیه اخباری به گوش میرسد که از توافق ایران و آمریکا سخت عصبانی است و در صدد است بین نیروهای داخلی تفرقه ایجاد کند وازآب گل آلود ماهی بگیرد.لطفا در انتشار اخبار دقت بیشتری داشته باشید در جواب این دوست بزرگوار پاسخ زیر رو نوشتم 👇
برای وطن🇮🇷برای ایران
این مطلب یا هشدار رو یکی از دوستان نوشته بود در خصوص اخبار و تحلیل گونه های کوتاهی که به اشتراک میزا
سلام بر جناب .......عزیز و گرامی ، اما بعد ، شایعهٔ عصبانیت روسیه از توافق احتمالی و تلاش برای تفرقه در ایران، نه علمی است و نه منطبق با واقعیت. این روایت غربگرایانه، روابط بین الملل را به خطای دوست/دشمن تقلیل میدهد، در حالی که واقعیت ژئوپلیتیک کاملاً متفاوت است: ۱. منافع راهبردی روسیه در ثبات ایران تعریف میشود، نه در بی ثباتی آن. در مثلث ایران‑چین‑روسیه، ایران نقش متحد کلیدی و سدی در برابر نفوذ آمریکا را دارد. تضعیف ایران = تضعیف خود روسیه در غرب آسیاست. ۲. روسیه عملاً حامی همیشگی ایران بوده: حمایت دیپلماتیک کامل در مذاکرات هسته ای، مخالفت با تغییر رژیم و فشار نظامی، و همکاریهای اطلاعاتی و فنی در تنشهای اخیر، همگی گواه روشنی بر این حمایت است. ۳. تناقض منطقی شایعه: روسیه از دو قطبی شدن ایران سودی نمیبرد، زیرا هزینهٔ یک ایران متزلزل برای منافع منطقه ای اش بسیار بیشتر از هر دستاورد کوتاه مدتی است. هر توافقی که به رفع تحریم و ثبات ایران بیانجامد، در نهایت به نفع شریک استراتژیک روسیه نیز تمام میشود. نتیجه: این شایعه، سناریوی واهی برای یأس آفرینی و تفرقهٔ داخلی است در جهت منافع موقت جناحی. روسیه به عنوان یک بازیگر عاقل، بر خلاف آمریکا و صهیونیستها خواهان ایرانِ قدرتمند و باثبات است؛ نه ایرانِ دوقطبی و ضعیف. هوشمندی یادگاران دفاع مقدس ، تشخیص این روایتِ بی اساس از واقعیت های عینی سیاست بین الملل است. ✍علی علی زاده https://eitaa.com/b_vatan
⭕️سند منتشر شده در کتاب شون دولین در دیدار هاشمی رفسنجانی با هنری کیسینجر 🔹هاشمی در قبال حمایت غرب و آمریکا از وی قول پایان جنگ، خروج افراطی‌ها از کشور و رابطه با غرب را داد. در کتاب شون دولین در مهرآباد، سند مذاکره محرمانه اکبر هاشمی رفسنجانی و هنری کیسینجر در ژاپن منتشر شده است. در این کتاب آمده است که طی سفر همزمان «کیسینجر» و «هاشمی» به ژاپن در تیرماه 1364، هاشمی رفسنجانی با هنری کیسینجر دیدار و گفت و گو کرده و این دیدار به طور «سری» صورت گرفته است. بر اساس سند منتشر شده در کتاب شون دولین در مهرآباد، اکبر هاشمی رفسنجانی در این ملاقات به هنری کیسینجر تاکید کرده است: وی قدرتمندترین مهره جمهوری اسلامی است و چنانچه ایالات متحده آمریکا از وی حمایت کند، حاضر است به نحوی آبرومندانه به جنگ جمهوری اسلامی و عراق پایان دهد. 🔹در این ملاقات هاشمی رفسنجانی به هنری کیسینجر اطمینان داده است که در صورت برخورداری از حمایت آمریکا، مذهبیون افراطی و چپ گرا را سرکوب خواهد کرد و به کلیه فعالیت‌های جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای ایران پایان خواهد بخشید. هاشمی رفسنجانی در این ملاقات که بیش از یک ساعت به طول انجامید- یادآور شد در صورتی که از غرب اطمینان حاصل کند، به تدریج نیروهای افراطی را از صحنه بیرون خواهد کرد و رابطه عادی با غرب و به ویژه آمریکا را مورد تجدید نظر قرار خواهد داد. 🏴🏴🏴🏴🏴🏴 برای وطن🇮🇷برای ایران
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
داری میری با امریکایی که رهبرت رو شهید کرده مذاکره کنی که ۲۴ میلیارد دلار پول آزاد کنی ؟؟ 🔹چرا با اینایی مذاکره‌نمیکنی که ۱۳۰ میلیارد دلار از سال ۹۷ تا الان صادر کردند و ارزشو نیاوردن داخل کشور ؟؟ سیدیاسر جبرائیلی 🏴🏴🏴🏴🏴🏴 برای وطن🇮🇷برای ایران