میدانید چرا رژیم اشغالگر صهیونیستی سانت به سانت تپه علیالطاهر را بشدت میپاید و علی رغم آتش بس جنایت میکند؟
مبارزان حزب الله را در تونلی در تپه محاصره کرده و علی رغم بند یک تفاهمنامه نه تنها عقب نشینی نکرده بلکه با محاصره و رصد و آتش میخواهد عباس های شیعه را آنجا یا از تشنگی هلاک کند و یا مستقیم بزند.
هر نیرویی هم که برای کمک میرود میزند.
🏴🏴🏴🏴🏴🏴
برای وطن🇮🇷برای ایران