سالها تو هیئتها چرخ هیئت رو هول میداد اما خیلیها نمیدونستن ایشون سردار حاج محمود باقری باشه! کسی که بالای ۱۵ سال فرمانده موشکی هوافضای سپاه با این همه افتخارات بود.
®🌸🍃 ℊℴℴ𝒹𝒾𝓃𝒾
برای وطن🇮🇷برای ایران
همگرایی در هدفگیری/ راز عصبانیت دو طیف از #قالیباف این روزها صحنهای عجیب در فضای رسانهای کشور
❌️ریاکاری به نام وفاق؛ یا عملیات روانیِ مهدی محمدی مشاور راهبردی آقای قالیباف ؟❌️
این یادداشت آقای محمدی نه یک تحلیل، که یک بیانیهی عملیات روانیِ درجهچند است که در آن، هر وجدان بیداری به ناحق به اردوگاه «معاندین بیرونی» و هر عقل سلیمی به جرگهی «انقلابیون بیخرد» تبعید میشود. این روش کهنهی برچسبزنی، نه مغالطه که اهانتِ آشکار به شعور مخاطب است. اما بپذیریم که ملاک، شدت حملات باشد؛ پس اگر کسی به خیابانکشی بپردازد، باید محبوبترین چهرهی تاریخ لقب بگیرد؟ این استدلالِ مسخره آنقدر لرزان است که فقط برای توجیه اشتباهاتِ یک جناح خاص به کار میآید؛ وگرنه، قضیه را که وارونه کنید، خودشان اولین کسانی هستند که فریاد «توطئه» سر میدهند.
تعطیلیِ خودکامهی مجلس؛ توهین به ۲۹۰ نماینده
آقای مشاور با وقاحت تمام، تعطیلیِ بیش از ۶۰ روزهی صحن علنی را یک اقدام عادی جلوه میدهد. این یعنی چه؟ یعنی حبسِ خانگیِ نمایندگان ملت به دستورِ یک نفر! تعداد زیادی از نمایندگان مردم پرده از این رسوایی برداشتند و فریاد زدند که این تعطیلی «کذبِ محض» و بر اساس «خواستِ شخصی» قالیباف است. مگر نه اینکه بنا بود مجلس، خانهی ملت باشد؟ حالا این خانه به دستور رئیساش، به روی صاحبانِ اصلیاش بسته شده تا مبادا صدای مخالفِ مذاکرات به گوش برسد. این یعنی استبدادِ رأی در لباسِ ریاست؛ یعنی یک نفر با یک امضا، نفسِ دموکراسیِ حداقلی را هم از مجلس میگیرد. آقای محمدی! وفاق را با «چوبِ سکوت» معنی نکنید؛ سکوتِ اجباری، نه وفاق که ذلتِ تحمیلی است.
بازیِ مبتذل با الفاظ؛ یا شارلاتانیسم سیاسی؟
در یک پاراگراف، دم از «همگرایی» و «وحدتِ رویه» میزنند، و در پاراگرافِ بعد، توافق را «تاکتیکِ فریبنده» برای خریدِ زمان معرفی میکنند. این یعنی چه؟ یعنی شما مُخ ملت را به کار بگیرید؟ اگر مذاکره، یک نیرنگِ صرف است و به آمریکا آفتابِ اعتماد نمیتابد، پس چرا برای این نیرنگ، مجلسِ کشور را تعطیل و تمام ساختارِ سیاسی را به صف کردهاید؟ مگر قرار نیست سرنوشتِ نبرد را خودتان تعیین کنید؟ این دو دوزه بازیِ عریان، نشان میدهد که پروژهی آقای محمدی چیزی جز ماله کشی بر یک تصمیمِ شتابزده نیست. گویا میخواهند با این حقهبازیِ کودکانه، هم دلِ انقلابیون را به دست آورند و هم برای عقبنشینیهای خودشان چترِ «تاکتیک» درست کنند. این یعنی سیاستِ «همهچیز برای خودمان، هیچچیز برای حقیقت».
حرف آخر: منتقد، خائن نیست؛ خائن، کسی است که خانهی ملت را میبندد
یادداشت آقای محمدی، یک لایی کشیدن ناشیانه برای پوشاندنِ یک اقدامِ غیرقانونی است. به خودشان اجازه ندهند هر نقدِ حقطلبانهای را به «فتنهگری» و «همدستی با دشمن» متهم کنند. منتقدانِ فعلی، نه دشمنِ نظام که خود جان و روحِ نظام و دغدغهمندترین سربازانِ شفافیت هستند. اگر بناست با صدایِ منتقد اینگونه برخورد شود، پس دیگر نامِ اهلِ «وفاق» بودن را بر سرِ زبان نیاورید. این رفتار، یعنی دیکتاتوریِ اقلیت بر ارادهی جمعی؛ یعنی اهانت به خونِ شهدایی که برای عزتِ این مجلس و این نظام جان دادند. به جای نوشتنِ بیانیههای مغشوش، بروید پاسخگویِ تعطیلیِ غیرقانونی و اتهامِ دروغپردازی خود باشید آنجا که امر امام جامعه را بر زمین نهاده و تمرد کردید . ورّاجیِ سیاسی، جایِ پاسخگویی را نمیگیرد.
✍علی علی زاده
برای وطن🇮🇷برای ایران
پیرترین زن ایران درگذشت
خانم گلی پاپی که متولد روستایی از توابع شهرستان دورود در استان لرستان بود، بعد از حدود ۱۴۰ سال زندگی، درگذشت.
با توجه به تاریخ شناسنامه، خانم پاپی ۱۲۶سال سن دارد ولی از آنجا که در گذشته سن دقیق افراد در شناسنامه ثبت نمیشد و همچنین بر اساس تحقیقات تبارشناسی و محاسبه سن پدر و برادران، خانم پاپی حدود ۱۴۰سال سن داشته است و متعلق به ۵ نسل گذشته است.
برای وطن🇮🇷برای ایران
33.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴توضیحات جالب یکی از علمای وهابی در مورد امام حسین(ع) و واقعه کربلا
برای وطن🇮🇷برای ایران
زمان:
حجم:
967.6K
صوت مداحی متفاوت سیدرضا نریمانی در شب عاشورا
مالک بیا که دست علی را نفاق بست
دل را معاویه به همین انتخاب بس
تیغ خواص روی رگگردن علیست
قرآن رفته بر سر نی دشمن علیست
در فتنهی مذاکره حرف از ظرایف است
مالک! علی الأصول،علی،خود مخالف است
امر فقط امر سید مجتبی
حکم فقط حکم سید مجتبی
گاهی عوام جامعه تأخیر میکنند
در بین مصلحت طلبان گیر میکند
چشم خواص در پی نان معاویه است
در سینه خواص نشانه معاویه است
تاعمر و عاص منتظر حرف و گفتگوست
منبر شکسته باد اگر اشعری بر اوست
مالک به هوش باش و کنار علی بمان
میثم صبور باش و به دار علی بمان
عمار با اقامه تبیین قیام کن
تنهاست مرتضی تو به او یک سلام کن
ده ضربه مانده جنگ رسیده به انتها
دستت به تیغ باشد و چشمت به مرتضی
مالک در این میانه تو با مرتضی بمان
از این به بعد منتظر کربلا بمان
برای وطن🇮🇷برای ایران
ونس: یکی از مهمترین دستاوردهای مذاکرات سوئیس، توافق اولیه برای ایجاد یک کانال ارتباطی مستقیم نظامی میان آمریکا و ایران بود؛ کانالی که هدف آن جلوگیری از تشدید تنشها در آینده است
جیدی ونس مدعی شد:
🔹طرف ایرانی با این ایده موافقت کرده است. آنها گفتند ما فردی از سپاه پاسداران را به دوحه میفرستیم تا در کنار فردی از فرماندهی مرکزی آمریکا مستقر شود و از این طریق بسیاری از این اختلافات و تنشها را حلوفصل کنیم.
🔹اماراتیها- که در میان کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) بهمراتب مواضع تندتری دارند و بیش از همه به اسرائیل نزدیک هستند- اکنون در حال گفتوگو با ایرانیها درباره انواع مختلفی از مشوقهای اقتصادی هستند؛ گفتوگوهایی که پیش از این هرگز انجام نشده بود.
🔹اسرائیل و هر کشور دیگری در منطقه حق دفاع از خود را دارند. اما ما میخواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه از این حق دفاع برخوردار باشند، در حالی که همزمان درباره راههای کاهش تنش و جلوگیری از تشدید درگیریها گفتوگو میکنیم.
✍خدایا اینها چکار کردند ؟؟؟ در تمام عرصهها ورود کردند ...اصلا برجام در مقابل ننگنامه اینها گل و بلبله این مطلبی که ونس گفته واقعا فاجعه است...یه مقدار فکر کنید روی این مطلب ...
برای وطن🇮🇷برای ایران
چند خبر متوالی که هنوز تایید یا رد نشده است .🔻
شنیده شدن صدای انفجار در دبی
آژیرهای حمله موشکی در دبی
حملات پهپادی
دبی
گزارشات تایید نشده
از شنیدن صدای انفجار های متعدد
دبی
🏴
برای وطن🇮🇷برای ایران
وزارت کشور امارات متحده عربی:
🔸لطفاً هشدار قبلی را نادیده بگیرید.
برای وطن🇮🇷برای ایران