eitaa logo
برای وطن🇮🇷برای ایران
957 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.6هزار ویدیو
45 فایل
صدای میدان در جنگ رسانه ها لینک کانال: https://eitaa.com/b_vatan نظرات و انتقادات👇 @moghavemat_57
مشاهده در ایتا
دانلود
وفاق میدونی یعنی چه؟ یعنی یا حرفی ک ما میزنیم رو قبول میکنی، یا همه رو میریزیم سرت! برای وطن🇮🇷برای ایران
مجتبی زارعی نماینده وفاقی مجلس یه توییت زده و نوشته یه عده دارن به ما پیام میدن و فشار میارن و این حرفا منتها توی اسکرین‌شاتی که گذاشته حواسش نبوده که رنگ پیام سبزه! تو پیامرسان بله پیامی رو که خودت میفرستی رو سبز نشون میده و پیامی رو که یکی دیگه برات میفرسته رو سفید نشون میده😂 برای وطن🇮🇷برای ایران
آتش‌بس یا سراب امنیت؟ تأملی بر تناقض تفاهم و تجاوز در روزهایی که از تفاهم‌نامه‌ی آتش‌بس با آمریکا می‌گذرد، وقایع میدانی روایتی دیگر را بر زبان می‌رانند. در جنوب لبنان هر روز با نقض آشکار آتش‌بس و آخرین بار شهادت شش تن از اعضای حزب‌الله همراه بوده، و نیز حملات بامداد جمعه به جزیره‌ی سیریک و قشم، پرسشی بنیادین را پیش روی نخبگان و تحلیلگران قرار می‌دهد: آیا این تفاهم، پیمانی برای صلح است یا اهرمی برای تعرض؟ ارتش آمریکا حملات خود را «پاسخ به اقدامات ایران» در تنگه‌ی هرمز عنوان کرده و جنگنده‌هایش چهار سایت ایرانی در امتداد این آبراه استراتژیک را هدف قرار داده‌اند. انفجارها در سیریک و اصابت به دکل مخابراتی در قشم، نشان داد که مرزهای هوایی و خاکی کشور در سایه‌ی همان توافقی نقض می‌شود که قرار بود تنش‌ها را فروبنشاند. از منظر حقوقی و سیاسی، آتش‌بسی که نتواند از تمامیت ارضی و امنیت ملی صیانت کند، نه یک توافق، که سندی برای تداوم تجاوز است. هنگامی که تفاهم‌نامه نه تنها جلوی تعرض را نمی‌گیرد، بلکه به تعبیری «میدان را برای اقدام نظامیِ حساب‌شده‌ی طرف مقابل هموار می‌سازد»، دیگر نمی‌توان آن را دستاورد دیپلماتیک نامید. این دقیقاً همان وضعیتی است که در آن «حقوق ملت و مقاومت لگدمال می‌شود» و آتش‌بس به «ذلت و خواری» بدل می‌گردد. نکته‌ی تأمل‌برانگیزتر، انفعال یا سکوت در قبال این نقض‌هاست. هرگونه مماشات با تعرضی که در پوشش دیپلماسی رخ می‌دهد، پیام اشتباهی به دشمن می‌فرستد و می‌تواند زمینه‌ساز تعرضات بعدی شود. تاریخ معاصر ایران نشان داده که عزت ملی و امنیت پایدار، تنها در سایه‌ی بازدارندگی قوی و دفاع از حق‌قلمرو حاصل شده است، نه در پناه تفاهم‌هایی که یک‌سویه نقض می‌شوند. نتیجه‌گیری: جامعه‌ی مردم مبعوث شده، به عنوان ناظران و تحلیلگران عرصه‌ی قدرت، وظیفه دارند با نگاه نقادانه، هزینه‌های چنین توافقاتی را برشمارند و هشدار دهند که آتش‌بسی که در سایه‌ی آن به کشور تعرض شود، از مشروعیت اخلاقی و سیاسی ساقط است. هیچ انسان غیرتمندی، زیربار ذلتی که به نام صلح بر ملت تحمیل می‌شود، نخواهد رفت؛ و مسئولین و سران قوا و مشاورانشان نیز نباید اجازه دهند این روند، با سکوت یا تحلیل‌های سطحی، عادی‌سازی شود. ✍️علی علی زاده برای وطن🇮🇷برای ایران
⭕️ فوری | حالا فهمیدید چرا سه سال است شریان های حیاتی رژیم صهیونیستی در منطقه دست نخورده اند.. 🔻 علی رغم فرمان امام شهید با شروع طوفان الاقصی عمده ماشین جنگی اسرائیل سوخت آن توسط رژیم باکو تامین میشود 👈چون رژیم صهیونیستی باکو در محاسبات مسئولان ارشد، در کنار ایران است...😊🙄
🚨 حزب‌الله قیچی شد! 🔥 ستون‌کشی سنگین داعش در مرز لبنان ✍ داعشی‌های سابق و کراواتی، به فرموده‌ی حاکم ، در یک ستون‌کشی بزرگ نظامی به مرزهای شمالشرقی، شرقی و جنوبشرقی لبنان اعزام شدند تا فشار به برای خلع سلاح و فشار به شیعیان برای آوارگی از خاک لبنان افزایش یابد! ‼️ از ساعات گذشته، تروریست‌های هیئت تحریرالشام (HTŞ) حاکم بر دمشق وابسته به ، تحرکات نظامی و ظرفیت‌های خود را در امتداد مرزهای افزایش داده و اعزام نیرو و تجهیزات به نقاط راهبردی را تشدید کرده‌اند. این تحرکات در مناطقی از جمله حومه غربی ، حومه و استان که در امتداد مرز لبنان قرار دارند، افزایش یافته. در این گزارش آمده که انتقال نیرو و تجهیزات به‌طور ویژه در منطقه ، تلکلخ، زبدانی و روستاهای مرزی جرود قلمون متمرکز شده ✍ چه کنیم که نفهمیدند وقتی را از دست دادیم، حمله هوایی به ایران قطعی شد. و چه کنیم که نمی‌فهمند هر حمله‌ای به از سوی هر طرفی، چه اسرائیل و رژیم و چه دولت جوزف عون - نواف سلام به نیابت از آمریکا، است! ✍ چه کنیم که قرار بود طبق آقای پزشکیان با ترامپ، از روز اول، اسرائیل از کل عقب‌نشینی کند و نکرد و آقایان به روی مبارک نمی‌آورند که حزب‌الله در چهل روز جنگ، عالی بود اما در ۷۷ روز تنها جنگیدن و ، آسیب دید! لعنت خدا بر اسرائیل و مهره‌های # نعیم قاسم ، امروز ما عاشورائی مبارزه می کنیم ، عاشورا
🔴منبع ایرانی: ‼️مذاکره‌کنندگان ایرانی در حال بررسی لغو مذاکرات فنی در سوئیس پس از حمله صبح زود آمریکا به سیریک - در جنوب ایران هستند. آنها معتقدند باید به نقض آشکار ماده ۱ یادداشت تفاهم با توقف مذاکرات پاسخ داده شود. ✍😐 درحال بررسی هستن هنوز ... ،، منتظر پاسخ ترامپ هستند ،،، ترامپ : این حملات کارهای عادی ماست ، آتش بس را نقض نمی کنه ،
از عاشورای کربلا تا عاشورای ایران... خودتان قضاوت کنید...
ادعای العربیه به نقل از منابع آگاه: دور جدید مذاکرات آمریکا و ایران در ماه ژوئیه در دوحه برگزار خواهد شد. برای وطن🇮🇷برای ایران
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 📩انتقادات صریح حجت‌الاسلام علی مصباح یزدی از خطای محاسباتی تیم مذاکره کننده بابت تحمیل توافق بر رهبر انقلاب 🇮🇷 برای وطن🇮🇷برای ایران