eitaa logo
برگ زیتون🌿
13.4هزار دنبال‌کننده
961 عکس
171 ویدیو
48 فایل
✨کانها کوکب درّی یوقد من شجره مبارکه زیتونه لاشرقیه و لاغربیه 💌من آن درخت مبارکم، فاطمه(س)شاخه آن و علی(ع)پیوند آن، حسنين(ع) ميوه‌های آن و شيعیان ما برگ‌های آن🌿 ✍یادداشت‌های یک زن مهندس دانشجوی خانه‌دار صاحب‌کسب‌وکار عاشق تاریخ 📢تبلیغات: @tab_zeitoon
مشاهده در ایتا
دانلود
حکایت بعضی از دوستان ماست! @babooneh0
بچه‌ها من مهندس صنایعم، تو کار ما وقتی میخوایم ارزیابی ریسک بکنیم، به دو عامل توجه می‌کنیم: ۱_ احتمال وقوع ریسک ۲_ شدت وقوع ریسک(از نظر میزان خرابی) این دوتا رو در هم ضرب می‌کنیم، ریسک رو ارزیابی می‌کنیم! 🔹حالا احتمال فشار به آقا برای پذیرش توافق چقدره؟ ۱ درصد! 🔹شدت ریسک یعنی میزانِ بدیِ این اتفاق چقدره؟ بگیم صدهزار! ✔️یعنی اگر بخوایم این ریسک رو ارزیابی بکنیم، نمره خیلی بالایی می‌گیره! 🟢حالا اقدامی که میتونه ریسک رو تا حد خوبی خنثی بکنه و از دست ما هم برمیاد و اون اقدام، تبعات بدی هم نداره، چیه؟ خیابان! به تجمعاتمون بریم حتماً با پلاکارد، چه بهتر! اما صرف حضور هم بسیار موثره. بریم و هر کدوم دست یکی رو بگیریم ببریم. @babooneh0
بچه‌ها خیلیا موافق این حرفان ولی حوصله نمیکنن پلاکارد بنویسن و با خودشون ببرن! میتونید تو خونه چندتا بنویسید و اگر تو تجمع کسی موافق بود، بهش بدید پلاکارد رو! در حد همین برگه آچار که بالا بگیره! مثل پرچم که روزای اول میبردیم برای بقیه هم پخش میکردیم!
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا اون وقتی که میتونید مبارزه کنید؛ وقتی که فکر می‌کنید دارید شکست میخورید، بازم مبارزه کنید! تا اون وقتی که دیگه یقین می‌کنید هان! حتماً شکست خواهید خورد؛ بازم مبارزه کنید!! وقتی در اون لحظه که یقین دارید حتماً شکست میخورید، باز به تلاش و کوشش و مبارزه ادامه دادید، اونوقت پیروزی و فتح نصیبتون خواهد شد! @babooneh0
پیشنهاد متن پلاکارد: ✅هیچ توافقی را که شروط دهگانه رهبری را نقض کند ✅ توافق مبهمی که دشمن بتواند دوباره دبه کند را ✅توافقی که مجلسی که به فرموده امام در راس امور است در جریان آن نیست و در آن نقشی ندارد را ✅توافقی که مردم در آن نامحرمند اما اسراییل از بند بند آن خبر دارد را ✅توافقی که در آن اورانیوم ها تحویل داده شوند یا رقیق شوند را ✅رهبری فرمودند بر سر موضوع هسته ای مذاکره نمی‌کنیم! ✅توافقی را که خود اعضای تیم مذاکره کننده هم به آن اعتراض دارند را
میتونید هم اینا رو چاپ کنید ببرید👆
نه ناامید بشید نه هیجان‌زده! شخصاً فکر می‌کنم توافق قطعیه اما اینکه همچنان دست نمی‌کشم، بخاطر اینه که مأمور به وظیفه‌ام و نه نتیجه! این امضای توافق نباید ناامیدی بیاره. مطمئن باشید خدا مجاهدت مردم رو بی‌پاسخ نمی‌ذاره و حداقلِ ماجرا‌ افتادنِ برخی نقاب‌ها به خصوص در آینده‌ست! نقابهایی که اگر بمونن، به عقیده‌ی‌ من ضررهای بیشتری میزنن. این ها رو هم تکرار می‌کنم چون معتقدم به اون حدیث معصوم که فرمود قوم مشرق بار اول حقشونو‌ مطالبه میکنن ولی بهشون نمیدن، بار دومم حقشونو نمیدن، بار سوم میگن بیاین حقتونو بدیم، اما اینا نمیپذیرن و قیام می‌کنن! تا پرچم رو تحویل اون صاحب اصلی میدن. این ها باید بمونه تو ناخودآگاه مردم برای اون بار سوم. نترسید و خسته نشید که درسته بار دوم در حال رقم خوردنه، اما به بار سوم هم نزدیکیم، ان شاالله!
❓یاران امام زمان چرا باید بجنگن و شهید بشن، وقتی میدونن ایشون ظهور کرده و پیروزی دیگه حتمیه؟ ❓خب وقتی پیروزی قطعی و تضمین‌شده‌ست، چرا جون بدیم؟ چرا نشینیم یه گوشه و از فردای پیروزی لذت ببریم؟ ✅پاسخ اینه خداوند ظهور رو به قومی می‌ده که از روی وظیفه تلاش می‌کنن، نه نتیجه! وظیفه‌شونه‌ اون لحظه تلاش کنن، پیروزی تضمین شده یا نشده باشه! قبلش خداوند، چنین قومی رو بوجود خواهد آورد! تلاش کنیم اون قوم ما باشیم. کسایی که تا آخرین لحظه فارغ از نتیجه، به وظیفه عمل‌ می‌کنن! @babooneh0
⭕️۶۳نماینده، نامه‌ی هشدارآمیز به قالیباف‌ درمورد توافق رو امضا کردن. میدونید کی امضا نکرده؟ آقاتهرانی! آقاتهرانی کیه؟ دبیرکل جبهه پایداری! 🔹بله عزیزان، چه در ۹۸ و چه در ۴۰۲ و چه همین الان، پایداری با ایشون در و اشتراکه! 🔹جلیلی ‌و جبلی و نبویان و ثابتی و... اصلا عضو پایداری نیستن! اسم پایداری رو کردن یک که باهاش بقیه رو بترسونن و خودشونو میانه‌رو جلوه بدن. همین! @babooneh0
«ممکنه تو بندهای توافق،‌‌ بازگشتِ این لبخند هم اضافه کنید؟»