eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
18.3هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.1هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📗چرا از بهائیت برگشتم 🕸️قسمت(۴۲) 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💎 ثواب خواندن زیارت عاشورا در کلام امامان معصوم علیهم السلام (حدیث اول) ✅ امام محمد باقر علیه السلام به فردی به نام علقمه که درباره چگونگی زیارت امام حسین علیه السلام از راه دور سوال پرسیده بود، فرمودند: 🔸 پس از آنکه به آن حضرت با سلامی اشاره کردی، دو رکعت نماز بخوان و سپس زيارت عاشورا را بخوان، هنگامی که اين زيارت را خواندی در حقيقت او را به چيزی خواندی که هر کس از ملائکه که بخواهند او را زيارت کنند، به آن می‌خوانند و خداوند برای تو هزار هزار حسنه می‌نويسد و از تو هزار هزار سيئه دور می‌نمايد و تو را هزار هزار مرتبه بالا می‌برد. همانند کسانی هستی که در رکاب آن حضرت به شهادت رسيدند. حتی در درجات آنها هم شريک می‌شوی. ⬅️ کامل الزيارات، صفحه ۷۴ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 غزه کربلای عصر جدید است 🔴 این مرد فلسطینی اهل غزه از امام حسین(علیه السلام) و کربلا یاد می کند و می گوید: «غزه کربلای عصر جدید است» 📎 📎 📎 📎 🚫@bahaiyat🚫
🖋حکومت موازی بهائیت در آیین‌نامه‌های بهائی صراحتاً به وجود دولت مخفی و موازی بهائیت اعتراف شده و حکومت بهائی، دارای سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه دانسته شده است: «بیت العدل اعظم، سوای مسئولیت تقنینیه، مسئولیت‌های اجرائیه و قضائیه را نیز به عهده دارند. در حالی که نهایتاً وظیفه اصلی بیت العدل اعظم از نوع تقنینیه است، مع هذا (با این حال)، این هیأت مسئولیت مستمره به جهت وظائف اجرایی و قضایی مؤسسه را نیز به عهده دارند. لهذا اشاره به اعضاء معهد أعلی به عنوان قانون‌گذاران (به تنهایی) دقیق و رسا نمی‌باشد».[۱] 📗[۱]. هلن باست هورنبی، انوار هدایت، نسخه الکترونیکی، ص ۴۰۵، شماره ۱۰۷۲. 📎 📎 🚫@bahaiyat🚫
🔴فرقه ضاله بهائیت و منافقین ضرب‌ آهنگ آخرین گزارش جاوید رحمــــــــــــــــان 🔹جاوید رحمان گزارشگر ویژه سازمان ملل در زمینه حقوق بشر در ایران، ۱ مرداد آخرین گزارش خود درباره ایران را با اتهامات "نسل‌ کشی" و "جنایت علیه بشریت" به جمهوری اسلامی منتشر کرد. 🔸وی در این گزارش با حمایت از بهائیان و منافقین، برخورد جمهوری اسلامی در اوائل انقلاب را با این دو فرقه، جنایت عنوان کرده و تبیین انحراف و باطل بودن بهائیت که موضوعی علمی است را از جمله موارد بهائی ستیزی و در جهت نابودی و نسل‌ کشی بهائیان در ایران دانست. ♦️جاوید رحمان که شش سال در سمت گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران به اربابان خویش خدمت کرده، بدون اشاره به جنایات منافقین و بهائیت برخورد قضائی و قانونی ایران با آنها را جنایت عنوان کرده است. 🔹وی با غلو نسبت به آمار اعدام‌های دهه شصت در ایران و ذکر اتهاماتی همچون تجاوز به متهمان، کودک بودن بسیاری از اعدام‌ شدگان و شکنجه افراد، مسئولان جمهوری اسلامی، حضرت امام و فرزند ایشان را مقصر این حوادث خواند. 🔺جاوید رحمان که پست خود را ۱۰ مرداد به "مای ساتو" از ژاپن تحویل خواهد داد، با انتشار چنین گزارشی در حقیقت به اربابان خویش اعلام کرد که همچنان برای خدمت به آنها و حمایت از عواملشان در ایران آماده‌ به‌ خدمت است. 🔻منافقین و بهائیت دو فرقه سیاسی و مذهبی هستند که ایران همواره به سبب اقدامات خرابکارانه و حمایت گسترده غرب از آنها با چالش‌های سیاسی، امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی روبرو بوده است. هرچند هوشیاری مردم و اقدامات درست مسئولان مربوطه طبق رهنمودهای رهبری باعث خنثی‌ شدن بسیاری از دسیسه‌های این دو فرقه گمراه شده است. 🔹گزارش مذکور مورد استقبال گروهک منافقین و تشکیلات فرقه ضاله بهائیت قرار گرفته، رسانه‌های معاند جمهوری اسلامی مانند همیشه با انتشار گسترده آن وظیفه خبرپراکنی خویش در این زمینه را انجام دادند. 🔸آخرین گزارش جاوید رحمان را می‌توان نشان‌ دادن خط سیر فعالیت‌ها علیه ایران به "مای ساتو" گزارشگر جدید، دانست که وی همچون گزارشگران پیشین با استفاده از ظرفیت خبری و مظلوم‌نمائی فرقه ضاله بهائیت، گروهک منافقین و اپوزیسیون به پرونده‌ سازی و تخریب سیاسی جمهوری اسلامی در نهادهای بین‌المللی ادامه دهد. ♦️به نظر می‌رسد یکی از راه‌هائی که می‌تواند دسیسه گزارشگران سازمان ملل علیه ایران را در موضوعات پیروان فرقه ضاله بهائیت و گروهک منافقین خنثی کند تشکیل و پیگیری قضائی جنایات این دو فرقه در ایران از گذشته تا حال است. 🚫@bahaiyat🚫
🔴اختلاف مورخین بهائی در مورد بازگشت علی محمد باب از مـــــــــــکه 🔹تاریخ فرقه ضاله بهائیت در مورد سفر مدعی بابیت و مهدویت اختلاف فراوانی دارد، از باب نمونه محمد علی فیضی از مورخین و مبلغین این فرقه ضاله بازگشت باب را اواخر ربیع الاول دانسته می نویسد: 🔸قریب به نُه ماه دوره سفر آن حضرت از شیراز به مکه طول کشید و در اواخر ماه ربیع الثانی از سال ۱۲۶۱ با همراهان... با همان کشتی به بوشهر مراجعت کرد. ♦️این در حالی است که نصرت الله محمد حسینی تاریخ بازگشت باب را ماه صفر آن سال می داند. این اختلاف در مورد این سفر بیانگر آن است که اصل سفر علی محمد باب به مکه خالی از اشکال نیست. 📗نقطه اولی،ص۱۴۶ 🚫@bahaiyat🚫
⭕️اختلاف مورخین بهائی در مورد بازگشت باب از مــــــــــــکه 🔹پیروان فرقه ضاله بهائیت در مورد تاریخ بازگشت مدعی بابیت از سفر حج اختلاف فراوانی دارند. نصرت الله محمدحسینی از مبلغین این فرقه گمراه مراجعت باب را ماه صفر سال ۱۲۶۱ قمری دانسته می نویسد: 🔸به تصریح ولی امرالله (شوقی) در گاد پاسزبای صفحه ۱۰ علی محمد باب در ماه صفر ۱۲۶۱ هجری قمری (فوریه - مارچ ۱۸۴۵ میلادی) به ایران مراجعت نمود. 🔺موخین بهائی در مورد احرام باب و مناسک حج وی نیز اختلاف زیادی با هم دارند. در هر صورت سفر علی محمد باب به ۹ ماه نمی رسد و نشان می دهد اصل مسافرت باب به مکه از اساس دروغی بیش نبوده و نیست. 🔻آیا در هیچ کتابی آمده که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در ایران ظهور می کند و سپس به مکه رفته و در کنار کعبه اعلان مهدویت می کند؟ 🚫@bahaiyat🚫
📗چرا از بهائیت برگشتم 🕸️قسمت(۴۴) 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️به مشیت الهی...▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜 عَنِ أَبي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ: مِنَ اَلْأُمُورِ أُمُورٌ مَوْقُوفَةٌ عِنْدَ اَللَّهِ يُقَدِّمُ مِنْهَا مَا يَشَاءُ وَ يُؤَخِّرُ مِنْهَا مَا يَشَاءُ. 📄امام باقر عليه السّلام فرمودند: قسمتی از امور است كه نزد خدا معلق است ،از آنها هر چه را بخواهد مقدم می کند و هر چه را بخواهد به تاخیر می اندازد. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 کافی شریف ج ۱، ص ۱۴۷ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سفیر خدا آماده آمدن است ان شاءالله ⏪بشارت آیت الله توکل در مسجد مقدس جمکران: دشمن مشغول عقب نشینی و فرار از صحنه هست . کم نیاورید .محکم باشید . خودتان را برای ظهور آماده کنید، ان شاالله ظهور را خواهیم دید و پرچم‌ انقلاب را همین رهبرمان به دست امام‌ زمان می دهند. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸اختلاف مورخین بهائی علی محمد باب پیش از مسافرت به مکه به مریدانش وعده داد که من به مکه می روم و بعد از آن به عتبات خواهم رفت، شما نیز در کربلا جمع شوید تا به من ملحق شوید. بدین ترتیب عده ای از مریدان وی به عتبات رفته و منتظرش ماندند، اما علی محمد باب به عتبات نرفت. در تاریخ فرقه بهائیت علت نرفتن باب به کربلا را حصول بدا دانستند. این خلف وعده که یکی از شگفتی های دوران زندگی مدعی بابیت و مهدویت است، موجب شک و تردید بابیان شده، تعدادی از آنان از مسلک بابیت دست برداشتند. علی محمد باب در مدینه از مرقد رسول اکرم و آرامگاه شیخ  احمد احسائی دیدن نموده از مدينه به جده مراجعت نمودند و از آنجا تا بوشهر با  کشتی مسافرت کردند. سفر مبارک به مکه تا مراجعت به بوشهر نه ماه قمری طول کشيد و در اواخر ماه ربیع الثانی ۱۲۶۱ قمری با همراهان که جناب قدوس و مبارک غلام با وفای باب بود از همان طریق و با همان کشتی به بوشهر مراجعت نمودند. (تواریخ فرقه بهائیت در مورد تاریخ بازگشت مدعی بابیت از سفر حج به بوشهر اختلاف نظر دارند. نصرت الله محمدحسینی در کتابش مراجعت باب به بوشهر را ماه صفر سال ۱۲۶۱ قمری دانسته ولی محمد علی فیضی دیگر مورخ بهائی آن را دو ماه بعد یعنی اواخر ماه ربیع الثانی ۱۲۶۱ قمری می داند. در هر صورت سفر علی محمد باب به ۹ماه نمی رسد و نشان می دهد اصل مسافرت باب به مکه از اساس دروغی بیش نیست). 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عرفان ثابتی : اسلام را باید کنار گذاشت 🔺عرفان ثابتی بهائی در مصاحبه با شبکه ضدایرانی اینترنشنال، در دفاع از توهین به مقدسات اسلامی گفت که خشونت، ابزار کار فقها هست و باید حکومت و احکام اسلامی را کنار گذاشت. 🔻اما در جواب به عرفان ثابتی بهائی باید گفت که اگر حکومت بر مبنای دین بدهست، پس چرا بهائیت خودش به دنبال حکومت هست، مخالفینش را طرد می کند و احکام خشن و بی منطقی دارد! 📎 📎 📎 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بهائیت و زمینه کشف حجاب 🔻بهائیان از دوران قاجار تا کنون، با القاء سبک زندگی و شیوه های رفتاری غربی، سعی در زمینه سازی برای برچیدن حجاب اسلامی از جامعه داشتند. 🔺با روی کار آمدن رضاخان و قدرت یافتن فراماسونرها و بهائیان در ایران، اسلام زدایی و ترویج بی حجابی در ایران روندی علنی تر و رسمی تر یافت. 📎 📎 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل هفتم: بهاییت و سیاست 🔹۲. بهاییت در ایران 🔸الف) بهاییت در رژیم پهلوی بهاییان در این دوره با اعتماد به نفس، به سوی کنترل و نفوذ کامل بر تمامیت ایران پیش می‌رفتند. یکی از نویسندگان نشریه خبری بهاییان، درباره آرزویی که آن روز آن را انجام شدنی می‌دانست، نوشته است: شریعت [بهاییت] از طرف اولیای امور به عنوان دیانت رسمی مملکتی شناخته خواهد شد... و این رسمیت به مرور ایام منجر به تأسیس سلطنت بهایی خواهد گشت که در ظل آن، حدود و احکام مقدس اقدس‌ام الکتاب شریعت بهایی در جمیع امور شرعی و مدنی کاملاً به موقع به اجرا گذاشته خواهد شد و این مرحله مآلاً منتهی به تأسیس و استقرار سلطنت جهانی بهایی... خواهد گردید. [۱] ---------- 📗[۱]: مجله اخبار امری، ش ۳، ص ۱۴. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۴۰ 🚫@bahaiyat🚫
1.5M
🤚السلام علیک یا اباعبدالله 🟢 رفقای خوبم سلام حتما صوت برادر کوچک خودتون ملاحظه بفرمایید این لینک بخشی از عملیات ماست ان شالله https://eitaa.com/e_arbaeen/31636 🟢 همچنین حتما به هر مقدار که توان مالی دارین و دوست دارید در اعزام این خادمینِ زائرین اباعبدالله شریک باشین واریز بفرمایید
۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۶۴۹۳
به نام گروه جهادی علی یاوران (روی کارت بزنید کپی میشود) 🟢 سوالی نکته ای داشتین حتما برای حقیر ارسال بفرمایید. 🚫@bahaiyat🚫
📗چرا از بهائیت برگشتم 🕸️قسمت(۴۵) 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا