eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
17.4هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😑 *سکوت مرگبار رسانه‌های بین‌المللی درباره دود شدن قبر عباس اَفندی (عبدالبها)* در روز نوزدهم فروردین ۱۴۰۱ در حالی‌که سه روز از واقعه آتش گرفتن قبر یکصد میلیون دلاری عباس افندی (از جیب بهائیان فریب خورده) می‌گذشت و در حالی‌که کمترین اتفاق در خاک اسرائیل به سرعت در دنیا پخش می‌گردد همه رسانه‌های غربی و حتی عربی هیچ اشاره‌ای به این افتضاح امنیتی اسرائیل و مُصیبت بهائیان نکرد. حتی خود سایت خبری رسمی بهائیت BWN سکوت مرگبار کرد. فقط نشریه جِروزالِم پُست یک خبر چند خطی با عنوان یک آتش سوزی مختصر در خیابان شالوم حاقالی عَکا درج کرد. بهائیت از چند سال پیش تدارک احداث این مقبره را به مناسبت یکصدمین سال‌مرگ عباس اَفندی با عنوان مسخره پیام‌آور صلح و عدالت برای ا ین جاسوس بریتانیا و دارنده نشان وفاداری و خدمتگذاری به ملکه انگلیس را شروع کرده بود. در شروع کرونا، کمال‌آبادی مُبَلّغ سرمایه‌دار بَهائی در کنار جو بایدن گفته بود این ویروس، عذاب وعده داده شده حضرت عبدالبها است و تازه اول کار است. اما نمی‌دانست که: *وَ مَکروا وَ مَکَرالله وَاللهُ خَیرُ الْماکِرین 💀@bahaiyat💀
🔸عزیمت به اصفهان پس از مدتی، بیماری وبا در شهر شیراز مُسری شد و در همین حین باب را آزاد کردند به شرط آنکه از شیراز خارج شود. وی در تاریخ سپتامبر ۱۸۴۶ به اصفهان عزیمت کرد. در ابتدا در اصفهان در منزل امام جمعهٔ آن شهر ساکن شد. حاکم اصفهان در آن موقع منوچهرخان معتمدالدوله بود و او علی‌محمد باب را با احترام پذیرفت و مدت یک سال از او مهمانداری و حمایت کرد. ادوارد براون در این خصوص می‌نویسد: داروغه شیراز در این امر همراهی کرد در غیر اینصورت انتقال زندانیش به همراه دو تن از پیروانش به شهر ثانی (اصفهان) محال بود. این واقعه حدوداً در ماه مه ۱۸۴۶ رخ داد. به مدت تقریباً یک سال باب در اصفهان ماند. او تحت حمایت قویترین اشراف آن زمان بود که هم قادر و هم خواهان پشتیبانی و حمایت او از کینه‌ورزی‌های دشمنانش بودند که در بین آن‌ها روحانیون خطرناک‌ترین بودند. اما در اوایل سال ۱۸۴۷ حامی او فوت کرد و گرگین خان که جانشین دولت اصفهان شد حس مشابهی با حاکم قبلی نداشت و فوراً باب را تحت یک همراهی مسلحانه به تهران که در آن زمان تحت حکومت محمد شاه و وزیرش میرزا آقاسی بود فرستاد. 📗یکسال در میان ایرانیان، ادوارد براون، ترجمه ذبیح‌الله منصوری، صفحه ۷۸–۷۶ 💀@bahaiyat💀
🕸بهائیت وگمان پوچ بهائیت گمان دارد که با..... 💀@bahaiyat💀
🕸 شباهت بهائیت و صهیونیست(۱) یکی از بارزترین شباهت‌های فرقه بهائیت و صهیونیست، نژادپرستی و تعصبات گسترده مذهبی و سازمانی است؛ اما بر خلاف حس خودبرتربینی دو شجره خبیثه صهیون و بهائیت، خدای تعالی تمامی انسان‌ها را فارغ از رنگ و نژاد و جنسیت، با یکدیگر برابر می‌داند و تنها ملاک برتری را میزان ایمان انسان‌ها معرفی می‌فرماید. اگر بگوییم که صهیونیست و بهائیت دارای یک ماهیت و هر دو دشمن ادیان الهی و بشریت هستند، سخن گزافی نیست؛ چرا که با نگاهی به مشخصات این دو، به شباهت‌های عجیبی پی می‌بریم: از بارزترین شباهت‌های فرقه بهائیت و صهیونیست، می‌توان به نژادپرستی و تعصبات گسترده مذهبی و سازمانی  این دو اشاره کرد. یهود مدعی است که ارواح یهودیان، از ارواح دیگران برتر است، زیرا ارواح یهود جزء خداوند و ارواح دیگران، شیطانی و مانند ارواح حیوانات است. آنان حتی نطفه غیریهودی را مثل نطفه بقیه حیوانات می‌دانند. بر اساس کتاب تلمود، به عنوان دومین کتاب مقدس یهودیان، صهیونیست‌ها در طول تاریخ ننگین خود، به آشوب و جنایت و کودک‌‌کشی مشغول بوده‌اند، بدون آنکه لحظه‌ای احساس شرم یا ندامت کنند.جالب آن است که مشابه همین احکام نژادپرستانه و خودبرتربینی، در سخنان رهبران بهائیت به وفور یافت می‌شود ادامه دارد... 📗زین العابدین قربانی، اسلام و حقوق بشر، چاپ پنجم، تهران، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، ۱۳۷۵، ص ۳۲۱ ـ ۳۲۲. 📗پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت، «تلمود سند نژادپرستی یهود» 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜قَالَ اَلصَّادِقُ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ: اِحْذَرُوا عَلَى شَبَابِكُمْ اَلْغُلاَةَ لاَ يُفْسِدُونَهُمْ، فَإِنَّ اَلْغُلاَةَ شَرُّ خَلْقِ اَللَّهِ، يُصَغِّرُونَ عَظَمَةَ اَللَّهِ وَ يَدَّعُونَ اَلرُّبُوبِيَّةَ لِعِبَادِ اَللَّهِ وَ اَللَّهِ إِنَّ اَلْغُلاَةَ شَرٌّ مِنَ اَلْيَهُودِ وَ اَلنَّصٰارىٰ وَ اَلْمَجُوسَ وَ اَلَّذِينَ أَشْرَكُوا. 📄امام صادق عليه السّلام فرمودند: نسبت به جوان هایتان از نيرنگ غلات به هوش باشيد كه آنان را به فساد نكشانند زيرا غلات بدترين آفريدۀ خدا هستند كه شکوه خداوندى را کوچک مى‌سازند و براى بندگان خدا ادّعاى پروردگارى مى‌كنند، به خدا سوگند كه غلات از يهوديان و مسيحيان و زرتشتيان و بت‌پرستان پليدترند. ــــــــــــــــــــ 📚 امالی شیخ طوسی ج ۱، ص ۶۵۰ 💀@bahaiyat💀
🕸حلول خداوند در حسینعلی نوری! در پیام تصویری که در کانال‌های وابسته به تشکیلات بهائیت به انتشار درآمد؛ مبلّغ بهائی در پاسخ به تناقض خاتمیت پیامبر اسلام با ادعای پیامبری حسینعلی نوری، پا را از ادعای پیامبری وی فراتر نهاده و از حسینعلی نوری به ظهور خداوند تعبیر نمود؛ همچنان که می‌خوانیم: «حضرت محمّد (صلّی الله علیه و آله) آخرین منذر و آخرین خبرآور راجع به روز ظهور خدا بودند![۱] پاسخ اولاً: تشبیه تکلم خداوند با حضرت موسی (علیه السلام) به ظهور خدا در کالبد حسینعلی نوری (فرزند میرزاعباس)، کاملاً خطا و قیاس باطلی است. چرا که نحوه‌ی تکلم خداوند با حضرت موسی (علیه السلام)، به وسیله‌ی ایجاد صدا در میان درخت بود، نه اینکه خداوند در درخت تجلی کند: «فَلَمَّا أَتَاهَا نُودِي مِن شَاطِئِ الْوَادِي الْأَيْمَنِ فِي الْبُقْعَةِ الْمُبَارَكَةِ مِنَ الشَّجَرَةِ أَن يَا مُوسَى إِنِّي أَنَا اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ [قصص/۳۰]؛ هنگامی که به سراغ آتش آمد، از کرانه راست درّه، در آن سرزمین پر برکت، از میان یک درخت ندا داده شد که: ای موسی! منم خداوند، پروردگار جهانیان». لذا این نوع از ارتباط، یکی از راه‌های انزال وحی است که در قرآن به آن اشاره شده است.[۲] ثانیاً: حلول به معناى قيام موجودى به موجود ديگر در اصل وجود (همانند قيام اثر به مؤثر) براى ذات پروردگار محال است؛ چون مستلزم آن است كه ذات حق تعالی، معلول شيئى ديگر باشد (یعنی ذات پرودرگار معلول و محدود بشری قرار گیرد) و حال آن‌كه واجب الوجود، مؤثر حقیقی است و نه متأثر و نه معلول. لذاست که شیعیان معتقدند چنین پنداری از اساس محال است و امکان وقوع ندارد.[۳] 📗[۱] به نقل از کانال‌های تلگرامی وابسته به تشکیلات بهائیت. 📗[۲]«وَمَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُكَلِّمَهُ اللَّهُ إِلَّا وَحْيًا أَوْ مِنْ وَرَاءِ حِجَابٍ أَوْ يُرْسِلَ رَسُولًا... [شوری/۵۱] 📗[۳]دانشنامه‌ی جهان اسلام، بنیاد دائرهًْ المعارف اسلامی، شماره ۶۴۷۲. 💀@bahaiyat💀
📗 معرفی کتاب 📔فریب؛ خاطرات زنی که از چنگال بهائیت گریخت رمان فریب، داستان خودنوشت زنی است که در اثر مشکلات زندگی‌اش گرفتار تشکیلات بهاییت شده و خانواده خود را نیز گرفتار می‌کند. نویسنده در این کتاب، هنرمندانه به تبیین ماهیت واقعی فرقه ضاله بهاییت و تشکیلات مافیایی آن پرداخته و ضمن روایت این داستان واقعی به شیوه‌های فریبکارانه این شیادان اشاره می‌ورزد به طوری که خواننده را آنچنان با قصه خود همراه می‌سازد که از خود می‌پرسد، این اتفاق چگونه حادث شد. آلودگی و پلیدی غیرقابل تصور سران این فرقه از موضوعات مهمی است که به خوبی مورد دقت نظر و توجه نویسنده قرار گرفته است ارزش‌ها و ضدارزش‌ها در بهائیت، تعالیم استعماری این فرقه، ساختار تمامیت خواه سران این تشکیلات مخوف، فساد مالی، اخلاقی، بی بند وباری و هرزگی اعضای تشکیلات بهائی از جمله مواردی است که نویسنده در روایت ماجرا به یکایک آنها اشاره می‌کند. تا در نهایت خواننده دریابد که ترفندهای مبلغان بهائی برای جلب و جذب جوانان چگونه است. رمان «فریب»، نوشته مهناز رئوفی است که خود از بدو تولد بهایی بوده و توانسته است از چنگال بهاییت بگریزد. این رمان در ۳۲۰ صفحه با آراست و ویراستی زیبا در انتشارات عهد مانا منتشر شده است. منبع: روشنگر به نقل از فارس 💀@bahaiyat💀
📷 تصویر | بازنشر اخبار رسانه های صهیونیستی توسط فرقه ضاله بهائیت 💀@bahaiyat💀
🕸واکنش بهائیت به حوادث ایران و غزه تشکیلات بهائیت درحالی از مبدأ اسرائیل، به اسم دفاع از حقوق ایرانی‌ها، همواره فشارها را بر کشورمان افزایش داده و می دهد که هیچ اقدامی نسبت به نسل‌کشی صهیونیست‌ها انجام نمی‌دهد. به راستی چرا تشکیلات بهائیت فقط در برابر رخدادهای ایران احساس مسئولیت می‌کند؟ پاسخ اینست که انسان‌دوستی بهائیت تنها، به منافع تشکیلاتی و نه انسانیت گره خورده است. 💀@bahaiyat💀