eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
18.5هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🕸فرافكني بهائيت در سايه حمايت حقوق بشر غربی(۱) بهائيت، اقليتي است كه طي دهه‌هاي گذشته با حزبي سياسي كه پيش از انقلاب اسلامي، علاوه بر استعمار، از حمايت شاهان پهلوي برخوردار بود و بسياري از وزارت‌خانه، ادارت و … را در اختيار داشت و به اندازه‌اي در دستگاه پهلوي رخنه كرده بود كه توانست دكتر ايادي را پزشك مخصوص شاه ايران قرار دهد و اينگونه، حتي به اتاق خواب شاه نيز دسترسي داشته باشد؛ ولي پس از انقلاب دايره نفوذش، رفته رفته كاهش يافت، زيرا مردم ايران در انتخاباتي شكوهمند، اسلاميت را در كنار جمهوريت قرار دادند و جمهوري اسلامي را برگزيدند. بنا شد كه قوانين ايران، اسلامي شود و بر اساس آن، قانون اساسي ايران نوشته شد و اين قانون بسته به پيرواني كه اديان الهي در ايران داشتند، آنان را به عنوان اقليت‌هاي مذهبي معرفي كرد و حقوق شهرونديشان را تأمين كرد. با معرفي اقليت‌هاي مذهبي، جايي براي جولان دادن فرقه‌ها و گروهك‌هاي غيرديني و مذهبي (انحرافي) باقي نماند، زيرا تعريف مشخصي از اقليت‌هاي مذهبي ارائه شد، از اين‌رو بسياري از اقليت‌هاي مذهبي‌نما -از جمله بهائيت- رسوا و مجبور به ترك ايران يا فعاليت زير زميني شدند. با گذشت زمان، افت و خيزهايي پيدا شد تا برخي از فرق انحرافي نيز عرض اندام كنند، ولي چون در اجتماع فرهنگي – مذهبي ايران جايگاهي نداشتند، نتوانستند آسيبي چنداني بر جامعه ايران وارد سازند؛ از اين‌رو به لاك خود بازگشتند و گاهاً خود را به عنوان زرتشتي كه از اقليت‌هاي مذهبي ايران است، معرفي كردند. ادامه دارد... 💀@bahaiyat💀
🕸فرافكني بهائيت در سايه حمايت حقوق بشر غربی(۲) لازم به ذكر است كه بهائيان، مدعي نبوت كسي هستند كه خود را خداي يكتا معرفي كره و مي‌گويد: «لا اله الا انا المسجون الفريد؛ خدايي جز من تنهاي زنداني نيست.»(۱) حسين علي نوري (معروف به بهاء) پيروان خود را به سجده بر خود نيز فرا خوانده است، از اين‌رو بهائيان براي حج گرد خانه او در بغداد يا خانه علي محمد شيرازي (معروف به باب، سركرده جريان بابيت) مي‌چرخند و براي نماز (اگر خوانده شود)، به قبر حسين علي نوري در عكاي فلسطين اشغالي رو كرده و بر آن سجده مي‌كنند. با اين حال نظام جمهوري اسلامي، حقوق انساني همگان را در نظر گرفت و همه شهروندان خود را به يك چشم ديد، از اين‌رو همگان از حق تحصيل، اشتغال و … بهره‌مند بودند تا زماني كه گروهي از اين آزادي سوء استفاده كرده و با اقدام عليه نظام و امنيت ملي ايران، سعي كردند حقوق ديگران را زير پا گذاشته و به حقوق ديگران تجاوز كنند. براي نمونه گاه از فضاي دانشگاه‌ها سوء استفاده مي‌كردند و فضاي علمي دانشگاه‌ها را به فضايي مناسب براي ترويج خرافات، عقايد انحرافي و اباحه گري تبديل كردند و گاه از فضاي كاري و اشتغال خود سوء استفاده كرده و با رخنه در اطلاعات دسته‌بندي شده و محرمانه، آن‌ها را در اختيار دشمنان قرار دادند و اينگونه جاسوسي مي‌كردند. 📗۱). كتاب مبين، ص ۲۲۹. ادامه دارد... 💀@bahaiyat💀
🕸فرافكني بهائيت در سايه حمايت حقوق بشر غربی(۳) بر اين اساس، نظام جمهوري اسلامي مجبور شد وارد عمل شود و براي مقابله با اين كردار گروهك‌هاي سياسي و ضد مذهبي، تدابيري بينديشد، از اين‌رو فضاي سوء استفاده را از آنان گرفت؛ آري در اين راستا برخي از دانشجويان بهائي كه جرمي انجام داده بودند، از دانشگاه‌ها اخراج شدند و گاه به جهت برخورد با خطاكاران، مانند ديگر مجرمان راهي زندان شدند؛ ولي آنان تني چند از بهائياني هستند كه آزادانه در ايران زندگي مي‌كنند و كسي كاري به آنان ندارد؛ البته برخي از جاسوسي‌ها و هنجارشكني‌هاي آنان سبب شده است كه رويكرد نظام به بهائيان تغيير كند و آنان را به چشم جاسوس ببيند و برخي از آزادي‌ها مثل تبليغ عقايد (زيرا فرقه‌اي غير الهي است) و پست‌هاي مديريتي و … از آنان گرفته شود. آري بهائيان ايران، آزاد نيستند تا جامعه مذهبي ايران را با ترويج اباحه‌گري و همجنسگرايي و آزادي‌هاي جنسي يا حتي ازدواج با محارم به فساد بكشند، زيرا اين تعاليم، در برابر تعاليم الهي حاكم بر ايران است و در اين زمينه نه تنها بهائيان آزاد نيستند، بلكه هيچ انساني، پيرو هر دين و مذهبي و مسلكي كه باشد، آزاد نيست. ادامه دارد... 💀@bahaiyat💀
🕸فرافكني بهائيت در سايه حمايت حقوق بشر غربی(۴) جاي تعجب دارد كه بهائيان با هوچي‌گري مي‌خواند قوانين حكومتي ايران را نقض كنند، زيرا عدم دخالت در سياست، يكي از شعارهاي دوازده گانه آنان است و حسين علي بهاء در كتاب مقدس بهائيان يعني اقدس مي‌نويسد: «لیس لأحدٍ أن یعترض علی الذین یحکمون علی العباد دعوا لهم ما عندهم » یعنی احدی از مردم حق ندارد که بر حاکمان و پادشاهان خود اعتراض کند؛ خلاصه بهائیان نباید با سلاطین خود کاری داشته باشند».(۱) عبد البهاء، دومين سركرده بهائيان مي‌گويد: «ميزان بهائي بودن و نبودن اين است كه هر كس در امور سياسيه مداخله كند و خارج از وظيفة خويش حرفي زند و يا حركتي نمايد، همين برهان كافي است كه بهائي نيست. دليل ديگر نمي‌خواهد.»(۲) او در جاي ديگر مي‌گويد:«اهل بهاء به نصوص قاطعة الهيه از مداخله به امور سياسيه، ولو به شقّ شقّه ممنوعند و از دخول به احزاب متخاصمه به صريح بيان مبارك معذور، … بر كلّ واضح و مبرهن گشته است كه بهائيان از منازعات و مشاجرات احزاب سياسيه دور و بر كنارند و به هيچ وجه من الوجوه در امري كه از آن رائحة سياست استشمام شود، مداخلتي ندارند.»(۳) شوقي افندي، سومين سركرده بهائيت نيز مي‌گويد: «تمام بهائيان بايد از دخالت در امور سياسي، قلباً، ظاهراً، لساناً و باطناً خودداري نمايند.»(۴) ادامه دارد... 📗۱).كتاب اقدس، ص ۹۳. 📗۲).مجله اخبار امري، ارگان رسمي بهائيان ايران، شماره ۵. 📗۳).مجله اخبار امري، ارگان رسمي بهائيان ايران، شماره ۹ دي ماه ۱۳۲۴ هـ ش. 📗۴). نظري اجمالي در ديانت بهائي، احمد يزداني، ص۴۹. 💀@bahaiyat💀
🕸فرافكني بهائيت در سايه حمايت حقوق بشر غربی(۵) آنان به ظاهر مأمور به تمكين از قوانين حكومت‌ها هستند و حق كار سياسي ندارد، پس اين همه نقض قوانين حكومتي ايران و كار سياسي چه معنايي مي‌دهد؟ شركت در فتنه ۸۸ كه كاري ذاتاً سياسي و امنيتي بود و كارهاي ديگر… يا حتي تبليغ و عضوگيري در ايران كه مانند تبيلغ بهائيت در اسرائيل ممنوع است؛ ليكن كاري است كه بهائيان با روش‌هاي گوناگون همه روزه در ايران به آن اقدام مي‌كنند؛ روزي با تبليغ كاشت ناخن در مترو، روزي با تبيلغ كلاس موسيقي و رقص و … و روزي با انتقال كتابهاي خود به موبايل اشخاص و … اگر بنا احترام به قوانين حاكمان است، چرا بهائيان در اسرائيل تبيلغ نمي‌كنند و به قوانين احترام مي‌گذارند ولي در ايران چنين نيست. ادامه دارد... 💀@bahaiyat💀
🕸فرافكني بهائيت در سايه حمايت حقوق بشر غربی(۶) چرا بهائیت پيوسته از حاميان خود مي‌خواهند كه با شعار حقوق بشر بر حكومت ايران فشار بياورند، آيا اين سياسي كاري نيست يا شما بهائي نيستيد؟ روشن است كه آزادي در همه جاي دنيا، حد و مرز و تعريفي دارد؛ وگرنه مي‌شود بي‌بند و باري و بي‌قيدي كه هيچ كجا پذيرفته نيست؛ براي نمونه تجاوز به حقوق ديگران در همه كشورهاي دنيا جرم است و مجازاتي دارد و به اين معنا نيست كه اگر متجاوز را بگيرند و مجازات كنند، خلاف آزاديش رفتار كرده باشند، زيرا آزادي او نبايد حقي از ديگران ضايع سازد. بر اين اساس كسي كه در يك جامعه زندگي مي‌كند، بايد به قوانين آنجا نيز احترام بگذارد. اگر همجنس‌گرايي، ازدواج با محارم و … در يك جامعه‌اي ممنوع است، يك گروهك نمي‌تواند بگويد اين قوانين بر اساس دين اسلام است و ما پيرو بهائيت هستيم، به ما ربطي ندارد… هر حكومتي براي حفظ نظم و نظام خود، نيازمند قانون است، از اين‌رو با قانون‌شكن برخورد مي‌شود و اين ربطي به ايران و اسلام ندارد و نمي‌توان آن را پاي حقوق بشر گذاشت. بسياري از مدعيان حقوق بشر، هنگامي كه پاي كشتار مسلمانان بي‌گناه ميانمار، سوريه يا عراق به ميان مي‌آيد، نه تنها سكوت مي‌كنند، بلكه به صورت مخفيانه از آنان حمايت هم مي‌كنند؛ ولي هنگامي كه چند تبعه ايراني پيرو گروهك غير مذهبي بهائيت به جهت ترويج خرافات و عقايد غير الهي و انساني از دانشگاه اخراج مي‌شوند، عَلَم حقوق بشرشان برافراشته مي‌شود و ايران را متهم مي‌كنند..... ادامه دارد.... 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 راه نجات در آخرالزمان 🔵 امام جواد علیه السلام فرمودند: 🌕 (مهدی) را غيبتي است طولاني كه در آن زمان مخلصين انتظار ظهور او را دارند، اهل شك و شبهه منكر وجود حضرت مى شوند، بى دينان نام و ياد او را به استهزاء و مسخره مى گيرند، گروهى به دروغ براي ظهور وقت تعيين مى كنند، كسانى كه عجله كنند هلاك مى شوند، و اهل تسليم نجات پيدا مى كنند. 📚 كمال الدين ، ج‏ ۲ ،ص ۳۷۸ عجل الله تعالی فرجه الشریف 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸فرافكني بهائيت در سايه حمايت حقوق بشر غربی(۶) اين در حالي است كه در اين كشورهاي مدعي حقوق بشر، بسياري از دختران مسلمان به دليل استفاده از حجاب اسلامي كه هيچ مزاحمتي هم براي كسي ندارد، از دانشگاه يا محل كار خود اخراج مي‌شوند يا دانشجويان ايراني به صرافاً به جهت ايراني بودن، از دانشگاه‌هاي خارجي اخراج مي‌شوند و اين اخراج‌ها با حمايت مدعيان حقوق بشر روبرو مي‌شوند. مدعيان حقوق بشر در سناريوهاي تازه خود، با تحريم‌هاي غير انساني مي‌خواهند ايران را وادار سازند تا به خواسته‌هايشان تن دهد كه چند نمونه از آن‌ها را مي‌شماريم: ۱. آزادي فعاليت همجنس‌گرايان در ايران ۲. اعدام نشدن قاچاقچيان موارد مخدر ۳. آزادي بهائيان كه به جرم‌هاي گوناگون در زندان‌هاي ايران به سر مي‌برند. ۴. آزادي فعاليت بهائيان ايران كه از جمله اين فعاليت‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره كرد: أ. آزادي‌هاي جنسي (زيرا هيچ حرمتي براي همجنس‌گرايي يا ازدواج با محارم -به جز ازدواج با زن پدر- در بهائيت بيان نشده است و اين اعمال شنيع، هيچ مجازاتي هم در اين فرقه ندارد. گذشته از آن كه زنا نيز در بهائيت مجازات قابل توجهي ندارد و هر بهائي ثروتمند با پرداخت جريمه نقدي مي‌توان به ناموس هر بهائي ديگر تجاوز كند.) ادامه دارد... 💀@bahaiyat💀
🕸فرافكني بهائيت در سايه حمايت حقوق بشر غربی(۷) ب. ترويج خرافات و انحرافات اعتقادي (زيرا عدد ۹ و ۱۹ را مقدس مي‌دانند و همه چيز، حتي تقويم و سال و ماه و روز را هم به ۱۹ تقسيم كرده‌اند و تقويم جديدي ساخته‌اند. بهائيان كسي را پيامبر خود مي‌دانند كه مدعي الوهيت است، از اين‌رو بر او سجده نيز مي‌كنند.آنان به قيامت و معاد و بهشت و دوزخ هم اعتقادي ندارند. آنان سياه پوستان را گاوهايي با ظاهر انسان مي‌دانند و آذري زبانان را آدم كش و آدم خوار مي‌خوانند.) ج. خرابكاري، اقدام عليه امنيت ملي، جاسوسي براي اسرائيل و بسیاری مطالب دیگر... حال جاي اين پرسش است كه آيا كشورهاي غربي نيز اتباع خود را كاملاً آزاد مي‌گذارد تا بي‌توجه به قوانين جامعه، هر گونه كه مي‌خواند زندگي كنند يا قوانين خاص خود دارند و برابر قوانين خود با قانون‌شكنان برخورد مي‌كنند؟ آيا فعاليت بهائيان تنها در ايران ممنوع است يا پيش از ايران، تبليغ بهائيت در اسرائيل هم ممنوع بوده است؟ آيا همه بهائيان ايران در زندان به سر مي‌برند يا عده‌اي مجرم كه بهائي نيز هستند، زنداني شده‌اند؟ آيا بهائيان ايران كه جرمي انجام نداده‌اند، از حقوق انساني خود محرومند يا مانند ساير افراد جامعه از حقوق مادي و معنوي خود برخوردارند كه از جمله مي‌توان به بهره‌مندي آنان از همه امكانات رفاهي حتي يارانه نام برد. 💀@bahaiyat💀
د) نخستین توبه داستان اذان جدید در بوشهر به گوش حسین خان، حاکم شیراز رسید و سوارانی برای دستگیری باب به بوشهر فرستاد.(۱) باب تنها راه نجات از این گرفتاری را در انکار ادعاهای خود یافت. او خیلی زودتر از آنچه تصور می شد، خود را باخت و بدون هیچ مقاومتی حاضر شد در مسجد وکیل شیراز ادعا های خود را در حضور مردم انکار کند. نبیل زرندی عین عبارت های باب را چنین آورده است: ...حضرت باب روی به جمعیت کرده، فرمودند: لعنت خدا بر کسی که مرا وکیل امام غایب بداند. لعنت خدا بر کسی که مرا باب امام بداند. لعنت خدا بر کسی که مرا منکر نبوت حضرت رسول بداند. لعنت خدا بر کسی که مرا منکر انبیای الهی بداند. لعنت خدا بر کسی که مرا منکر امامت امیر مؤمنان و سایر ائمّه اطهار بداند.(۲) پس از آن، شش ماه در خانه پدری خود، زیر نظر بود. 📗۱).مطالع الانوار، ص ۱۲۶ 📗۲)همان، ص ۱۳۳. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص ۲۹_۳۰ 💀@bahaiyat💀
🕸بابيت، مهدويت الف: اتكاء به شيخيه تا آنجا كه حسينعلى ميرزا، در مقام اثبات دعاوى على محمد شيرازى و در مقام رئيس بهائيان تصريح مى‌كند كه: «اكثر منجمان خبر ظهور نجم را (منظور على محمد شيرازى - مؤلف) در سماء ظاهر داده‌اند. و همچنين در ارض هم نورين نيرين احمد و كاظم قدس اللّٰه تربتهما». (۱) و «شيخ احمد روحى» همعقيده با «ميرزا آقاخان كرمانى»، و در مقام بيان عقيدۀ با بيان و ازليان مى‌نويسد: «مثلاً در رتبۀ عقل ظهور خضر حقيقى و اسم سماوى و معلم اول الهى حضرت شيخ احمد احسائى و حضرت سيد كاظم رشتى عليهما السلام بود كه اصطلاحات علميه و مطالب حكميه اين ظهور اعظم را به گوشها آشنا نمودند و ايشان به منزلۀ نازل از بحر صادر بودند كه مواد را استعداد حيات بخشودند...» (۲) بر اين اساس، از نظر گاه بابيه شيخ و سيد نه تنها به مقام بابيت نائل شده بودند، بلكه به عنوان مبشّران ظهور على محمّد شيرازى مورد تجليل و احترام بابيان و بهائيان هستند، در حالى كه آنچه مسلم است شيخ احمد احسائى، در «رسالۀ ملا محمد طاهر» (۳) و كتاب:«شرح الزيارة» (۴) و سيد كاظم رشتى در «الرسائل» (۵) و «شرح القصيدة» (۶) صريحاً و جزماً عقيدۀ خود را در خصوص قائميت حضرت حجت بن الحسن عسكرى عليه السلام اظهار و ابراز داشته‌اند. براى نمونه به نوشتۀ شيخ احمد احسائى در كتاب: «حياة النفس» ذيل «باب چهارم در امامت» اشاره مى‌كنيم: «و واجب است بر هر مكلف كه اعتقاد كند كه قائم آل محمد، محمد بن الحسن عسكرى عليه و على آبائه الكرام السلام، حى موجود است اما نزد ما معاشر شيعۀ اثنا عشريه به جهت اجماع فرقۀ محقۀ بر وجود آن حضرت و اينكه ظاهر خواهد شد و پر خواهد كرد زمين را از عدل و قسط بعد از آنكه پر شده باشد از ظلم و جور و او فرزند ارجمند حضرت امام حسن عسكرى عليه السلام غائب مفتقد منتظر مترقب است....» (۷) بهر حال اين مسئله از بديهّيات آثار شيخيه بوده است كه اكابر علماى شيخيه در كربلا و تبريز و كرمان خاصه «حاج محمد كريم خان كرمانى» را واداشته تا پس از آگاهى از دعوى على محمد شيرازى به عنوان مراجع شيخيان، به صورت بزرگترين معارض على محمد شيرازى و بابيه دست به قلم گيرند. و زبان به اعتراض گشايند. (۸) البته، عقايد بابيه يكباره و به صورت خلق السّاعه در دامن شيخيه نضج نگرفت. 📗۱) . «ايقان»، ص۵١ 📗۲) . «هشت بهشت»، ص٢٣٠، كتاب هشت بهشت، محتوى مطالبى است در فلسفۀ بيان على محمد شيرازى با تأييد فرقۀ ازليان در برابر بهائيان و رد آنها. شيخ احمد روحى با ميرزا آقاخان كرمانى و خبير الملك به امر محمد على ميرزا وليعهد، در ۴ صفر سال ١٣١۴ ه‍ . ق. كشته شدند. مراجعه كنيد به كتاب: «انقلاب ايران» ادوارد براون. 📗۳) . «جوامع الكلم» مجموعۀ آثار شيخ احمد احسائى، ج١، ص٢٢٣ 📗۴) . ذيل «تَوَلَّيتَ آخركم بماتَوَلّيتَ به أوّلَكُم» مى‌نويسد: واقعيت همان است كه روايت منقول در مأخذ شيعه‌و سنى بر آن گواه است. و ائمه و شيعيان بر آن اجماع كرده كه: امام دوازدهم حضرت محمد بن الحسن العسكرى عليه السلام مى‌باشد. و آن بزرگ مقام، تا هنكام ظهورش زنده است...«شرح الزياره»، ص٣٠۵ 📗۵) . رسالۀ: «حجة البالغه»، ضمن كتاب «الرسائل»، رسالۀ ١۴ 📗۶) ۷). ص٢٨٩، سيد در اين شرح مى‌نويسد: «آنكس كه مى‌خواهد در روز ميعاد قيامت، خداوند را با ايمان كامل و عقيدۀ واقعى به اسلام ملاقات كند بايد حضرت حجة بن الحسن را رهبر خويش بداند.»ص۸۵ 📗۸) . در مقابل، بابيان و بهائيان نسبت به چنين واكنشهاى شديدى، از جانب شيخيه، خاصه آثار حاج محمد كريم خان كرمانى، متمسك به روشى غير منطقى، و توهين‌آميز شدند. مراجعه شود به آراء ميرزا حسينعلى ملقب به بهاء، در كتاب: «اقدس» ص۴۵ و كتاب «ايقان» ص١١۶، على محمد شيرازى به نقل از كتاب: «ظهور الحق» فاضل مازندرانى، ضمن كلامى مفصل در صفحۀ ٢٧٢، و آواره در كتاب: «كواكب الدريه» صفحۀ ٨٨، و شيخ احمد روحى در صفحۀ ٢٣٢ كتاب: «هشت بهشت»... 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص ۱۵۹_۱۶۰ 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اعمال شب اول ماه رجب: (امشب) - ده تا دو رکعتی بعد از نماز مغرب (مثل نماز صبح ، بعد از حمد یک مرتبه سوره توحید) آقا رسول ا... (صلوات الله علیه وآله) فرمودند: این نماز را جبرئیل به من آموخت ، هر کس این نماز را بجا آورد خداوند ، خودش ، خانواده اش ، فرزندانش و مال و دارایی اش را تا سال آینده در امان خواهد داشت و عذاب قبر از او برداشته میشود و مانند برق از پل صراط عبور خواهد کرد. - بعد از نماز عشاء دو رکعت نماز بجا آورد: رکعت اول بعد از حمد ، سوره انشراح و سه مرتبه سوره توحید رکعت دوم بعد از حمد سوره انشراح ، یک مرتبه سوره توحید و یک مرتبه سوره فلق و یک مرتبه سوره ناس پس از نماز سی مرتبه ذکر لااله الا ا... و سی مرتبه صلوات بفرستد. خداوند به برکت این نماز تمامی گناهانش را می آمرزد. 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | نمازی وارد شده در شب اول ماه رجب که خواندنش موجب حفظ خود و مال و فرزندان از حوادث و باعث نجات از عذاب قبر می شود... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌👤 حجت الاسلام والمسلمین 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️مذهبی‌هایی که دشمن امام زمان علیه السلام هستند اما فکرش هم نمی‌کنند.... ❤️صلی الله علیک یا ابا صالح المهدی و علی آبائک ورحمت الله و برکاته ولعن الله اعدائک بعددعلمه بهائیت از جمله کسانی است که حاکمیت طاغوت مثل انگلیس را همواره مقبول دارد. 🎤استاد عجل الله تعالی فرجه الشریف 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا