فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞🔞🚫⛔️🚫🔞🔞
🔴 رفتار و پوشش نامتعارف ریحانه پارسا
🔺نهادهای نظارتی با این سلبریتی هنجارشکن برخورد نمی کنند؟
🔖حقیقت بهائیت👇
🌐 eitaa.com/baharoom
▪️اینجا اسرائیل است، دیواربین زنها و مردها
نون خورای اسرائیل کجان؟
اونهایی که آمال و آرزشون اسرائیل هست کجان ؟
💬 حقیقت بهائیت
@baharoom
هدایت شده از حقیقت بهائیت دویست سال خشونت خیانت خرافه
✨ واقعیاتی از نابسامانی در اقتصاد کشور و حضور بهائیت به عنوان سیستم عامل در ایجاد این اختلالات و آشوبها
وقتی شاخههای مختلف اردوگاه جنگ روانی دشمن را برای ایجاد تشویش عمومی بررسی می کنیم، متاسفانه به نقشافرینی برخی لیدرهای پیرو #فرقه_بهائیت برمی خوریم که ظاهرا به طور سیستماتیک، با دستورالعملهای صادر شده از سوی سرویسهای خارجی، محوریت این جنگ روانی را به عهده گرفته اند.
یکی از این ابزارها، مجموعهای به نام «مثقال» است که دارای یک وبسایت و یک کانال تلگرامی است و در آن قیمت سکه و ارز به صورت آنلاین و لحظهای به روز می شود. «مثقال» چند سالی است که به یک مرجع برای قیمت ارز و سکه تبدیل شده و نقش پررنگی در ایجاد ولع خرید در کف بازار دارد و هجوم خریداران(از اقشار مختلف) را در فردای روز سخنرانی ترامپ و روحانی به کدها و گراهای «مثقال» نسبت می دهند. صاحب این کانال با ارایه تحلیل و توصیه تب خرید ایجاد می کند و چون به یک «مرجع» تبدیل شده، به شدت اثرگذار است.
@baharoom
نکته مهمی که درباره صاحب و گردانندهی این سایت و کانال وجود دارد این که در سال 91، با شروع تحریمهای هوشمند آمریکا علیه ایران که منجر به التهابات در بازار ارز و طلا شد، او در کنار فردی معروف به «جمشید بسمالله» (که ظاهرا مسوول و سازماندهنده دلالهای ارز در منوچهری بود) و چندتن دیگر(از جمله حمید مظلومین) به اتهام اخلال در نظام اقتصادی دستگیر شدند. «شهنام گلشنی» (صاحب سایت مثقال) در آن سال به اعدام محکوم شد، ولی در کمال تعجب بعد از مدتی که در بازداشت بود، از زندان آزاد شد و بعد از چند ماه به ترکیه رفت.
گلشنی از اعضای فرقه «بهایی» است و نکته قابل تامل این که چطور یک بهایی علنی، که نهادهای اطلاعاتی به خوبی سابقه او را می دانند، به چنین جایگاهی در بازار ارز و سکه رسیده و چنین التهابآفرینی می کند.
در بخشی از زندگینامه گلشنی(که متعلق به خاندان بهایی معروف گلشنی است که هم در ایران و هم در سرزمینهای اشغالی امکانات مالی چشمگیری دارند) می خوانیم:
".......پس از برخاستن از بستر بیماری پدر و مادرم اجازه ندادند به ساوه برگردم. مغازه ساوه را بستم و در دولت آباد اصفهان که منطقه ای به شدت مذهبی بود مغازه ای افتتاح کردم.
هنگامی که خادمین اصفهان (منظور شبکه اطلاعاتی بهاییت در اصفهان است) متوجه حضور من در دولت آباد شدند چندین بار به من هشدار دادند که ممکن است خطر حتی جانی من را تهدید کند.
eitaa.com/baharoom
سال 73 ازدواج کردم و همان سال خانه ای به کمک پدر خانمم در دولت آباد رهن کردم.
بار دیگر خادمین اصفهان به من تذکر دادند که سکونت در آن منطقه میتواند برای ما بسیار خطرناک باشد ولی با وجود این که کل دولت آباد میدانستند من بهایی هستم، حدود 7 سال در دولت آباد زندگی آرام و راحتی داشتم و هنوز هم با دوستان خوبی از آن دوره ارتباط دارم."
او مدعی است که زمانی که در بهمن سال 90 توسط دستگاه اطلاعاتی بازداشت شد، قاضی دادسرا به او گفت که حتی بانک مرکزی جمهوری اسلامی هم اطلاعات قیمت ارز را از سایت «مثقال» می گرفته است!
او در جایی دیگر، درباره زندگینامه خود چنین گفته است:
" سال 1349 در محله بریم آبادان در یک خانواده بهایی متولد شدم. پدر بزرگ مادری من آقای فرج الله جانمی، امین حقوق الله نجف آباد اصفهان بود. مادر بزرگ مادری من همیشه با افتخار میگفت من نتیجه جناب زین المقربین هستم. پدرم آقای عنایت الله گلشنی هر روز حدود ساعت 4 بعد از ظهر برای تلاوت نماز کبیر(توضیح: از نیایشهای اصلی فرقه بهایی) به اتاقش میرفت و همیشه نماز و مناجاتش حدود نیم ساعت طول میکشید. هنوز صدای مناجات های پدرم تو گوشمه. "
امروز، این فرد به خاطر پشتیبانی اطلاعاتی که توسط سرویسهای خارجی از او صورت می گیرد، با در اختیار داشتن شبکهای از دلالان، کارگزاران، کانالها و سایتهای زیرمجموعه و در اختیار داشتن مبالغ هنگفتی ارز (که به شدت محتاج بررسی توسط نهادهای نظارتی است) تبدیل به خط دهندهی اصلی بازار آزاد ارز در کشورمان شده است. از همین رو، در یکی دو روز اخیر، سایتها و خبرگزاریها و روزنامههای مختلف داخل کشور از مدیریت عرضه وتقاضای بازار ارز از «ترکیه» (یعنی محل استقرار گلشنی و همکاران او) صورت می گیرد.
هدایت شده از حقیقت بهائیت دویست سال خشونت خیانت خرافه
1_43574150.mp3
12.19M
#سخنرانی در مسجد حضرت زینب (س) پردیسان قم
موضوع : نقش عناصر فرقه بهائیت در ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور
#اقتصاد
#تبلیغ
💥 eitaa.com/baharoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌یک تبلیغ به سبک مدرن یک روحانی
❅ঊঈ✿☀️✿ঈঊ❅
@baharoom
🔻یه آمار عجیب و غریب
🔹قسمت قرمز رنگ کشور روسیه هست و قسمت سبز رنگ کشور بنگلادش.
بعد جمعیت بنگلادش از روسیه بیشتره!
من دیگه حرفی ندارم، فقط خواستم بگم پراکندگی بهائیت دلیل بر کثرت جمعیت بهائیان نیست .
بر خلاف اون چیزی که بهائیت به شدت دنبال إلقای اون می باشه
🆔 @baharoom 💯
حقيقت بهائیت
💠 همایش
"بهاییت، ۲۰۰ سال خرافه، خشونت و خیانت"
پنجشنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۸
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
🆔 @baharoom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انا لله و انا الیه راجعون
انتقام سختی خواهیم گرفت .
از آمریکا و اسرائیل و آل سعود خبیث و ایادی داخلی آنها .
#انتقام_سخت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤سوره نساء آیه ۱۰۴
🖤وَلَا تَهِنُوا فِي ابْتِغَاءِ الْقَوْمِ ۖ إِنْ تَكُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ يَأْلَمُونَ كَمَا تَأْلَمُونَ ۖ وَتَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ مَا لَا يَرْجُونَ ۗ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَكِيمًا
🖤 و در دستیابی به گروه مشرکان سستی مکنید . اگر شما از جراحات و تلفات خود در جنگ درد می برید ، آنان نیز مانند شما از زخم ها و کشته های خود درد می برند ، ولی با این حال با یکدیگر یکسان نیستید ، زیرا شما چیزهایی از خدا امید دارید که آنها امید ندارند ، و خدا به مصلحت بندگان داناست و فرمان هایش استوار و حکیمانه است
#انتقام_سخت
به احتمال زیاد، از عصر امروز، سیل پیام ها و فیلم ها و کلیپ ها از رقص و پایکوبی بعضی از مردم عراق و لبنان و حتی توهین به عکس شهید سلیمانی و رهبری معظم انقلاب و... در فضای مجازی مثل نقل و نبات منتشر خواهد شد.
اولا اکثرا آرشیوی است.
ثانیا اینها همه ی ملت عراق و لبنان نیستند.
ثالثا بین خودمون و کانال ها و گروه های تاریک فکر به اسم روشنفکری هم وضع بهتر از گول خورده های عراق و لبنان نیست و همین حالا دارن نقد حضور ایران در منطقه و توهین به این و اون میکنند.
رابعا حتی اینستاگرام هم اکثر پست ها با هشتک شهید سلیمانی را حذف خواهد کرد.
خامسا موج رسانه ای بالایی در کشورهای مقاومت بر علیه مقاومت و ایران به راه خواهد افتاد.
اما ما مقاومیم و اجازه شیطنت داخلی نمیدهیم.
قطعا روزهای سخت اما پرافتخاری در پیش داریم.
باید از همین الان کمربندها را محکمتر کنیم.
به قول توییت صفحه حضرت آقا:
🇮🇷بسم الله الرحمن الرحیم🇮🇷
@baharoom
#دلنوشته_های_یک_طلبه
♦️توییت سردبیر سابق صدای امریکا در واکنش به ابراز شادی برخی اکانتهای فارسی زبان از شهادت سپهبد سلیمانی
@baharoom
سردار شهید ، سپهبد سلیمانی قطعه قطعه شد تا بتواند نه در جبهه سخت علیه کفار ، بلکه در جبهه های گوناگون سلیمانی ها بسازد .
امروز سپاه کفر باید بداند با شهادت سردار دلها ، سلیمانی ها زنده شدند .
در عرصه جهاد با اسرائیل ، آل سعود و یا وهابیت ، سلیمانی ها متولد شدند .
در عرصه مبارزه با بهائیت ، سلیمانی ها پدید آمدند .
و رهبرا سلیمانی های زمان خود را فرمان ده که گوش به فرمان توایم .
همایون
@baharoom
● شادی هند جگرخوار لشکر کفر ، مسیح علی نژاد در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی
#تل_آویو_و_حیفا_را_با_خاک_یکسان_میکنیم
#انتقام_سخت
#اسرائیل_منتظر_ما_باش
#اسرائیل_منتظر_باش
#ما_همه_سلیمانی_هستیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معنا و مفهوم این اقدام شبکه آی فیلم را در شام شهادت سردار سپهد حاج قاسم سلیمانی ، درک نمی کنم ؟
برنامه جراحت
شبکه آی فیلم
ساعت ۲۲:۱۲
شما چطور ؟
@baharoom
شادباش و خوشحالی گروه ها ، شبکه ها و افراد سرشناس فرقه بهائیت از شهادت سردار دلها شهید سپهد قاسم سلیمانی
@baharoom
⭕کشتار یک زن و 5 فرزندش در #ابرقو به دستور محفل #بهائیان ❗
.
.
.
💢در شب #13_دی ماه سال 1328، خانوادهای شش نفره ایرانی، به دستور #محفل_بهائی_یزد ، به جرم "نه" گفتن به تبلیغات شیطان صفتانه تشکیلات #بهائیت توسط #علی_محمد_شیروانی #بهائی به همراه همدستانش که همگی مطیع بی چون و چرای #بهائیت بودند، با فجیع ترین وضع به خاک و خون کشیده شدند.
.
♨️واقعه جانگداز "ابرقو" بارزترین نمونه سبُعیت تشکیلات بهائیت است که در تاریخ ماندگار شد و حقیقت شعارهای توخالی #الفت_و_محبت و #وحدت_عالم_انسانی را به نمایش گذاشت. شرح چگونگی وقوع جریان به اختصار در کتاب "فجایع بهائیت" یا "واقعه ابرقو" تألیف آقای حسین خراسانی آورده شده است.
.
⭕#شوقی_افندی ، جانشین #عبدالبها و آمر قتل عام ابرقو:
.
🔴شوقی از #لندن دستور تبلیغات همه جانبه و گسترده بهائیت را در #ایران صادر نمود، #تشکیلات_بهائیت در ایران به دنبال دریافت این دستور، تمامی همت خود را جزم کرد تا با جذب حداکثری از مردم به ویژه جوانان به خواسته سرکرده خود برسد.
.
🔴محفل بهائیت #یزد ، به ریاست شخصی به نام «سلطان نیک آیین»، روستای ابرقو را به عنوان هدف انتخاب کرد و محفل اسفند آباد یزد به ریاست «میرزاحسن شمسی» را مأمور اجرای آن کرد و برای شروع اقدامات تبلیغی، از محفل تهران تقاضای اعزام مبلغ کرد.
.
🔴با اعزام «سلیمان سلیمی» به عنوان مبلغ، فعالیتها آغاز شد اما هرچه تلاش کردند نتیجهای دربر نداشت لذا تبلیغات با مخالفت جدی مردم منطقه روبرو شد و شکست خورد و مبلغ مذکور به ناچار به #تهران بازگشت.
.
🔴با طرح نقشه جدیدی برای اعزام مبلغ این بار یک بهایی با پوشش در حرفه دوچرخهسازی به ابرقو رفته و با تبلیغ یک شبکه سه نفره در ابرقو ایجاد میکند که سرانجام او نیز با روشنگریهای واعظ ابرقو توسط مردم شناخته میشود و با همسر خود نیمه شب با یک موتور سیکلت از ابرقو میرود.
.
🔴«میرزا حسن شمس» رییس محفل اسفندآباد یزد از مردم ابرقو کینهمند شد، برای ابر سوم مبلغ دیگری با نام «عباسعلی پور مهدی» را مامور کرد تا به ابرقو رفته و به تبلیغ بهائیت بپردازد.
.
🔴عباسعلی با گرفتن مبلغ هنگفتی به عنوان پیش پرداخت با پوشش پیلهور به منطقه ابرقو رفته و چون سیار بود به روستاهای اطراف سرک کشیده و تبلیغ بهائیت میکرد.
.
⛔در یکی از روستاهای اطراف ابرقو به نام رباط، خانمی موحد و معتقد به نام صغری که 56 سال داشت، به همراه فرزندان خردسالش زندگی میکرد که عباسعلی پور مهدی، وی را سدی در برابر تشکیلات بهائیت میدانست و با گزارشاتی که به محفل یزد ارائه کرد، محفل را وادار کرد تا دستور قتل این خانم و فرزندان بیگناهش را صادر کند.
.
⛔با دستور محفل بهائیت این خانواده شش نفره در شب سیزدهم دی ماه 1328 به دست «محمدعلی شیروانی» به طرز فجیعی قتل عام شدند.
.
⛔این #قاتل بیرحم #بهایی به همراه چند تن از یاران خود به خانه این زن شجاع یورش برده و ابتدا 3 دختر او را با بیل و تبر هیزم شکنی مثله کرده و سپس در جنایتی دیگر این زن را به همراه دو پسر خردسال دیگرش قطعه قطعه میکنند.
.
♨️چند ماه پس از متواری شدن جنایتکاران ، دستگاه قضایی رژیم پهلوی آنها را دستگیر میکند و با توجه به اعترافات صریح شیروانی، و علیرغم تمام تلاش تشکیلات بهائیت برای ایجاد انحراف در آن، در نهایت شیروانی در ملأعام اعدام شد و مابقی جنایتکاران زندانی شده و با فشار تشکیلات محفل #بهائیان #آمریکا در شهریور 1331 آزاد شدند.
.
پ ن: روح الله حسینیان، بیست سال تکاپوی اسلام شیعی در ایران، تهران: مرکز اسناد انقلاب اسلامی، 1387، ص 398.